• 1
  • 2
2015-05-20, 18:47
Bannlyst
Om ett litet barn på 5 år kom fram till dig mitt i en park i närheten där du bor och ingen annan sågs i sikte, och hon sa såhär: "hej, vill du se min snippa? vi kan gå hem till dig om du vill så får du känna på den också? "...

Beskriv i detalj hur du hade reagerat

EDIT finns inga dolda kameror.
Senast redigerad av R2D3 2015-05-20 kl. 19:11.
Citera
2015-05-20, 18:49
Medlem
"Nej tack, var är dina föräldrar?"

Samt berätta för föräldrarna vad hon har sagt.
Citera
2015-05-20, 18:51
Medlem
Nivovics avatar
Jag antar att du hade varit på.

Men eftersom jag inte är en pedofil hade jag ringt polisen och sagt att ett litet barn är i en park helt ensam och är i riskzonen för att bli våldtagen.
Citera
2015-05-20, 18:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nivovic
Jag antar att du hade varit på.

Men eftersom jag inte är en pedofil hade jag ringt polisen och sagt att ett litet barn är i en park helt ensam och är i riskzonen för att bli våldtagen.

Jag må vara pedofil, men jag är inte galen .. hade såklart berättat för föräldrarna. Det är pedofiler utan samvete som begår brottet.
Citera
2015-05-20, 18:58
Medlem
Hade nog börjat skratta och spana efter dolda kameror, sagt nej tack och gått iväg.
Citera
2015-05-20, 19:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Negativitetsmannen
Till DEJ, verkligen?

Nu har jag editerat mitt inlägg, nöjd nu magistern?

Citat:
Ursprungligen postat av Nup
Hade nog börjat skratta och spana efter dolda kameror, sagt nej tack och gått iväg.

Finns inga dolda kameror.
Citera
2015-05-20, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R2D3
Finns inga dolda kameror.

Hur ska jag veta det? Hade trott att jag blev prankad, är ju inget normalt beteende direkt. Kanske i din fantasivärld.
Citera
2015-05-20, 19:57
Moderator
HelgeBuks avatar
Haha! Fem år.. "Nej tack, men kolla med R2D3, han kanske har både tid och lust".

Lägg på tio år så kan det bli annat ljud i skällan.
Citera
2015-05-20, 20:17
Medlem
Jag skulle förmodligen inte ens uppfatta vad ungen menade, fråga vart föräldrarna är och sen ringa polisen om ungen inte visste vart dom är.
Citera
2015-05-20, 21:58
Moderator
blomvattnares avatar
OT raderat och varningar utdelade.

Ändrad rubrik: "Om ett barn kom fram och sa såhär till dej..." -► "Om en femåring kommer fram och vill visa snippan - vad gör du då?".

/Mod
Citera
2015-05-20, 22:25
Medlem
Citat:
Om ett litet barn på 5 år kom fram till dig mitt i en park i närheten där du bor och ingen annan sågs i sikte, och hon sa såhär: "hej, vill du se min snippa? vi kan gå hem till dig om du vill så får du känna på den också? "...

Vad fan gör detta i aktuella ämnen. Ts, sök hjälp alt skär av ditt könsorgan och kasta det åt helvete.
Citera
2015-05-20, 22:43
Medlem
rasbiologs avatar
Citat:

Det är ju en sak som inte skulle hända i verkligheten utan bara i din sjuka fantasi. Men om vi leker med tanken att det hände mig på riktigt så hade jag satt mig ner på huk och förklarat det olämpliga i hennes förslag.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in