Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-05-19, 18:13
  #1
Medlem
jag undrar om nån vet vart man kan hitta/anlita någon som kan sjunga ens låt? jag är inte ute efter något professionellt, men nån med en bra röst och som gärna kan spela gitarr eller uke, och kan spela in låten och sen skicka den till mig.

låten är klar. och låten ska vara för privat bruk.

nån som vet nån som hjälper en med sånt?

(till mod, det här är ingen annons, jag bara undrar VART man kan hitta folk som kan tänka sig hjälpa en med detta)
Citera
2015-06-16, 02:08
  #2
Medlem
Du kan kolla studioforum på "samarbeten", lägga upp en annons i olika musik-facebook grupper
Citera
2015-06-23, 21:10
  #3
Medlem
pokemontrainers avatar
Sett att det finns folk på fiverr som gör det.
Citera
2015-06-23, 22:26
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pokemontrainer
Sett att det finns folk på fiverr som gör det.
vilken bra ide, tack!
Citera
2015-06-23, 22:27
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av woodenheart
Du kan kolla studioforum på "samarbeten", lägga upp en annons i olika musik-facebook grupper
tack for svaret men en dum fraga, vad menar du med studioforum?
Citera
2016-09-13, 00:14
  #6
Medlem
Gurkmassas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emmawd
jag undrar om nån vet vart man kan hitta/anlita någon som kan sjunga ens låt? jag är inte ute efter något professionellt, men nån med en bra röst och som gärna kan spela gitarr eller uke, och kan spela in låten och sen skicka den till mig.

låten är klar. och låten ska vara för privat bruk.

nån som vet nån som hjälper en med sånt?

(till mod, det här är ingen annons, jag bara undrar VART man kan hitta folk som kan tänka sig hjälpa en med detta)

Hur gick det med detta? Fick du någon att sjunga in låten? Annars skulle jag kunna ställa upp
Citera
2016-09-14, 22:10
  #7
Medlem
Mythrilifys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gurkmassa
Hur gick det med detta? Fick du någon att sjunga in låten? Annars skulle jag kunna ställa upp
Gör det
Hade jag kunnat sjunga vackrare än vad enbart min pappa tycker så hade jag själv gjort det.
Citera
2016-11-08, 01:17
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gurkmassa
Hur gick det med detta? Fick du någon att sjunga in låten? Annars skulle jag kunna ställa upp
jag hittade en person som sjöng och spelade in min låt, tack iallafall!
Citera
2016-11-08, 03:23
  #9
Medlem
PiusXIIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emmawd
tack for svaret men en dum fraga, vad menar du med studioforum?

http://forum.studio.se/
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback