• 1
  • 2
2015-05-19, 02:17
Medlem
Hej.

Jag är en kille som har lätt att skaffa tjejer och kk's. Fixar fram tajta brudar regelbundet och har ett system som funkar för det mesta. Det är inte detta jag behöver hjälp med.

Vad som vore fantastiskt är ifall jag skulle kunna få lite bra sex-tips. Jag har redan en stor erfarenhet av sex och har läst på en hel del, men det vore underbart ifall några av sexgudarna på detta forum kunde leverera lite hemmagjorda tips som man inte kan hitta på första bästa internet-sida. Tips som har utformats och bearbetats efter år tids av knullande. Om ni ej vill lägga ut tipsen offentligt så kan ni skicka dem i pm så läser jag dem enbart ensam.

Så, visa vad ni har!
Citera
2015-05-19, 02:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaglevalivet
Hej.

Jag är en kille som har lätt att skaffa tjejer och kk's. Fixar fram tajta brudar regelbundet och har ett system som funkar för det mesta. Det är inte detta jag behöver hjälp med.

Vad som vore fantastiskt är ifall jag skulle kunna få lite bra sex-tips. Jag har redan en stor erfarenhet av sex och har läst på en hel del, men det vore underbart ifall några av sexgudarna på detta forum kunde leverera lite hemmagjorda tips som man inte kan hitta på första bästa internet-sida. Tips som har utformats och bearbetats efter år tids av knullande. Om ni ej vill lägga ut tipsen offentligt så kan ni skicka dem i pm så läser jag dem enbart ensam.

Så, visa vad ni har!

Om du inte redan är det, bli bra på dirty talk.
Citera
2015-05-19, 02:43
Bannlyst
Håller inte med ovanstående, dirty talk kommer inte hjälpa dig så mycket om du inte raggar på väldigt unga oerfarna honor.

Bli bra i sängen är inte jätteenkelt men om du kan dansa lätt och kan anpassa din rytm efter musiken så tror jag du har ett stort plus, det gäller att känna av sin partners signaler och dansa efter dom.
Senast redigerad av POLYGR1P 2015-05-19 kl. 02:46.
Citera
2015-05-19, 03:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av POLYGR1P
Håller inte med ovanstående, dirty talk kommer inte hjälpa dig så mycket om du inte raggar på väldigt unga oerfarna honor.

Bli bra i sängen är inte jätteenkelt men om du kan dansa lätt och kan anpassa din rytm efter musiken så tror jag du har ett stort plus, det gäller att känna av sin partners signaler och dansa efter dom.

Så du menar att äldre kvinnor inte uppskattar dirty talk? Vilket snick-snack.
Hemligheten till att bli bra på att tillfredställa kvinnor är att inse att att hjärnan är den största erogena zonen. Sex handlar inte om att kunna tusen olika ställningar och vara en expert på kvinnlig anatomi, utan att knulla hennes sinne. Kom in i skallen på henne så har du henne. Dirty talk är en väg dit.
Citera
2015-05-19, 03:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av impasto
Hemligheten till att bli bra på att tillfredställa kvinnor är att inse att att hjärnan är den största erogena zonen. Sex handlar inte om att kunna tusen olika ställningar och vara en expert på kvinnlig anatomi, utan att knulla hennes sinne. Kom in i skallen på henne så har du henne. Dirty talk är en väg dit.

Du verkar veta bäst.

Kör på!

Senast redigerad av POLYGR1P 2015-05-19 kl. 03:40.
Citera
2015-05-19, 04:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av POLYGR1P
Du verkar veta bäst.

Kör på!

Du kanske bara legat med skinntorra kärringar? Vad vet jag. Folk som vill knulla tyst är inte särskilt passionerade i mitt tycke, och inga direkta förebilder för älskogens ädla konst. Dirty talk är dock så mycket mer än fula ord... Det är ett sätt att kommunicera sina känslor obehindrat. Det kan vara snuskigt, sensuellt, mjukt och hårt... Romantiskt eller bara porrigt. Dirty talk är inget vidare ord i sig då det för tankarna till dåliga porrfilmer där det med fattig inlevelse stönas fram "oh yeah baby your cock is SO big". Nej nej nej. Det kan bli väldigt pajigt om man inte tror på det man säger själv. Men när man väl slappnar av, och släpper på, på riktigt, så flödar det ur din mun. För mig är det som att ratta in rätt station på en gammal radio. Plötsligt hörs den ljuvaste musik och du kan knappt fatta att det är dig själv den kommer ifrån. Det låter kanske flummigt, men precis så känns det. Första gången jag på allvar hade sex med dirty talk var det snudd på en religiös upplevelse.
Citera
2015-05-19, 04:12
Medlem
speeeds avatar
Att bli bra handlar bara om att lära sig att läsa och tyda den tjejen/kvinnan du är med. Alla är olika så det går inte att ge generella råd. Fråga/prata med den du är med.
Citera
2015-05-19, 04:19
Bannlyst
Citat:
Du kanske bara legat med skinntorra kärringar? Vad vet jag. Folk som vill knulla tyst är inte särskilt passionerade i mitt tycke, och inga direkta förebilder för älskogens ädla konst. Dirty talk är dock så mycket mer än fula ord... Det är ett sätt att kommunicera sina känslor obehindrat. Det kan vara snuskigt, sensuellt, mjukt och hårt... Romantiskt eller bara porrigt. Dirty talk är inget vidare ord i sig då det för tankarna till dåliga porrfilmer där det med fattig inlevelse stönas fram "oh yeah baby your cock is SO big". Nej nej nej. Det kan bli väldigt pajigt om man inte tror på det man säger själv. Men när man väl slappnar av, och släpper på, på riktigt, så flödar det ur din mun. För mig är det som att ratta in rätt station på en gammal radio. Plötsligt hörs den ljuvaste musik och du kan knappt fatta att det är dig själv den kommer ifrån. Det låter kanske flummigt, men precis så känns det. Första gången jag på allvar hade sex med dirty talk var det snudd på en religiös upplevelse.

Orkade inte läsa igenom din post då jag är upptagen med lite annat just nu , men nej det är inga torra kärringar jag sexat med.

Edit: Det är stor skillnad på att sexa sexy talk och vara tyst. ....

Jösses!

Bra sex låter på många sett men det är INTE dirtytalk!
Senast redigerad av POLYGR1P 2015-05-19 kl. 04:55.
Citera
2015-05-19, 06:51
Medlem
Äsh. Prova lite olika grejer under akten och se vad som funkar. När hon säger att hon inte orkar med en orgasm till (4-6 oftast) så kan du göra vad du vill.

Bra start är att pussa på nacken och kom ihåg grunderegeln att inte penetrera under den första timmen.
Citera
2015-05-19, 06:54
Medlem
Citat:
Ärligt talat handlar det mycket om friktion på rätt ställe.
Citera
2015-05-19, 08:58
Medlem
Jag har ett tips som lite mognare kvinnor verkar gilla. Hårdare sex. Känns som att alla skriker -HÅRDARE! Och jag vill inte vara den som är den. Har suget efter hårdare tag ökat efter 50shades-skräpet? Mitt svar är JA. Har din tilltänkte sexpartner någon av böckerna i bokhyllan så får du vara beredd på att pumpa.

Kan tillägga att med mognare kvinnor syftar jag från typ 26-27 och uppåt.
Citera
2015-05-19, 11:21
Medlem
Snooze91s avatar
Som sagts tidigare så finns det väl inga generella råd som passar alla. Man får väl se till att lära sig om vad man själv gillar, och därefter leta efter de tjejer som är inne för samma grejer.

Men ja om du vill ha något konkret råd - knulla "hela hennes kropp" och inte bara köra lite sådär in-och-ut lite fint. Hon ska känna att hon har en karl som trycker henne, dra na´ i håret, håll ett lätt stryptag om halsen, tryck ned henne i sängen, håll fast henne - ja du fattar - stå inte bara vid sängkanten och titta på din egna kuk. Hela hennes kropp ska tvingas framåt av dina rörelser, men hon ska inte komma någonstans med tanke på att du håller fast henne.

Men som sagt, varje tillfälle är annorlunda - och vaknar ni upp lite bakisjävliga kanske ett enkelt skedknull är det perfekta. Som sagt går inte att ge råd som alltid funkar, man får helt enkelt inte vara så jävla fyrkantig.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in