Hej!
Jag är en kille i övre tjugoårsåldern som köpt sex ett par gånger utomlands och fått smak för det. Inom kort planerar jag en resa till en europeisk storstad där jag har tänkt slå till igen. ”Problemet” som infunnit sig är att när jag går igenom de dyrare agenturernas sidor, jag håller mig i det dyrare segmentet, så hittar jag en del riktiga tiopoängare som enligt sina biografier är svenskor. Mina tankar är då för det första, är dessa tjejer verkligen svenskor eller är det typ östeuropeiskor som man satt etiketten på för att det ska kännas mindre sunkigt? Vi pratar här alltså om agenturer med bra recensioner, väldigt proffsiga hemsidor och priser uppemot 1.000 euro för två timmar.
Min andra fråga gäller om det finns något outtalat ”tabu” mot att köpa sex av sina landsmaninnor?

Jag tänder som fan på tanken att köpa av en svenska, men jag tänker mig att de kanske vill undvika risk för ”krockar” eller liknande här hemma. Till saken hör ju också då att vi kommer vara i ungefär samma ålder (inte för att jag tror vi kommer umgås i samma kretsar direkt, men ändå

). Jag brukar också ta emot dem på femstjärniga hotell och så så det kommer framgå att jag har det gott ställt - finns det risk för utpressning eller liknande?