2015-05-18, 20:54
  #1
Medlem
FFredPalakons avatar
Hej!

Jag är en kille i övre tjugoårsåldern som köpt sex ett par gånger utomlands och fått smak för det. Inom kort planerar jag en resa till en europeisk storstad där jag har tänkt slå till igen. ”Problemet” som infunnit sig är att när jag går igenom de dyrare agenturernas sidor, jag håller mig i det dyrare segmentet, så hittar jag en del riktiga tiopoängare som enligt sina biografier är svenskor. Mina tankar är då för det första, är dessa tjejer verkligen svenskor eller är det typ östeuropeiskor som man satt etiketten på för att det ska kännas mindre sunkigt? Vi pratar här alltså om agenturer med bra recensioner, väldigt proffsiga hemsidor och priser uppemot 1.000 euro för två timmar.

Min andra fråga gäller om det finns något outtalat ”tabu” mot att köpa sex av sina landsmaninnor? Jag tänder som fan på tanken att köpa av en svenska, men jag tänker mig att de kanske vill undvika risk för ”krockar” eller liknande här hemma. Till saken hör ju också då att vi kommer vara i ungefär samma ålder (inte för att jag tror vi kommer umgås i samma kretsar direkt, men ändå). Jag brukar också ta emot dem på femstjärniga hotell och så så det kommer framgå att jag har det gott ställt - finns det risk för utpressning eller liknande?
__________________
Senast redigerad av FFredPalakon 2015-05-18 kl. 20:57.
Citera
2015-05-18, 22:10
  #2
Medlem
MrChows avatar
Så länge vi inte pratar om de större sviterna är inte en natt på ett femstjärniga hotell något att skryta med om man jämför det med att betala närmare €1.000 för två timmar. Så att de tror att du är rik för att du tar emot på ett finare hotell känns ganska oviktigt i sammanhanget. Så oroa dig inte!

Sen undrar jag lite vad en dam för upp till motsvarande 10.000:- för två timmar ger dig som inte t.ex. en riktigt fin polska eller tjeckiska ger dig för en hel natt till halva kostnaden? Det är inte särskilt svårt att hitta 8-poängare i Polen för 4-500:- timmen eller 3.000:- för en natt.
Citera
2015-05-18, 22:18
  #3
Medlem
FFredPalakons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrChow
Sen undrar jag lite vad en dam för upp till motsvarande 10.000:- för två timmar ger dig som inte t.ex. en riktigt fin polska eller tjeckiska ger dig för en hel natt till halva kostnaden? Det är inte särskilt svårt att hitta 8-poängare i Polen för 4-500:- timmen eller 3.000:- för en natt.

Jag är ute efter tiopoängare, åttor gör sig icke besvär! Nämen skämt åsido så har jag under min visserligen korta erfarenhet märkt stor skillnad på lyxeskorter och den billigare varianten. Utseende, attityd, hela upplevelsen. Och eftersom jag ändå har råd så vill jag unna mig det helt enkelt. För övrigt så går inte resan till öst utan sydeuropa.
Citera
2015-05-18, 22:35
  #4
Medlem
MrChows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FFredPalakon
Jag är ute efter tiopoängare, åttor gör sig icke besvär! Nämen skämt åsido så har jag under min visserligen korta erfarenhet märkt stor skillnad på lyxeskorter och den billigare varianten. Utseende, attityd, hela upplevelsen. Och eftersom jag ändå har råd så vill jag unna mig det helt enkelt. För övrigt så går inte resan till öst utan sydeuropa.

Jag var mest nyfiken för min egen del. Alla har vi olika behov, prioriteringar och möjligheter i livet och givetvis respekterar jag att du väljer att lägga 15.000:- mer än mig på två timmar än vad jag gör per natt på mina resor. Mina medelmåttiga tillgångar gör att jag hellre lägger de pengarna på en ny väska eller klocka dagen efter (eller mer troligt ytterligare en likadan weekendresa månaden efter).

Men agenturerna har gott om kunder så du är knappast ensam om att lägga så mycket pengar per tillfälle och tur är väl det!
Citera
2015-05-18, 22:55
  #5
Medlem
FFredPalakons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrChow
Men agenturerna har gott om kunder så du är knappast ensam om att lägga så mycket pengar per tillfälle och tur är väl det!

Vad jag tänker är alltså att om jag väljer en svensk tjej som får veta mitt efternamn eftersom hon kommer till mitt hotell så kan det finnas en risk att jag får äta upp det senare på nåt sätt. Eller jag kanske är paranoid.
Citera
2015-05-18, 23:18
  #6
Medlem
MrChows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FFredPalakon
Vad jag tänker är alltså att om jag väljer en svensk tjej som får veta mitt efternamn eftersom hon kommer till mitt hotell så kan det finnas en risk att jag får äta upp det senare på nåt sätt. Eller jag kanske är paranoid.

Jag gissar att du är gift eftersom du frågar om påföljder med tanke på att prostitution är lagligt i större delen av Europa. Såvida du inte låter damen snoka i plånboken, du uppger efternamnet själv eller bor på ett femstjärnigt hotell som skulle tänka sig att ge ut ditt efternamn om hon frågar så är nog risken väldigt liten.
Citera
2015-05-19, 16:08
  #7
Medlem
FFredPalakons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrChow
Jag gissar att du är gift eftersom du frågar om påföljder med tanke på att prostitution är lagligt i större delen av Europa. Såvida du inte låter damen snoka i plånboken, du uppger efternamnet själv eller bor på ett femstjärnigt hotell som skulle tänka sig att ge ut ditt efternamn om hon frågar så är nog risken väldigt liten.

Nej, jag är singel och prostitution är lagligt i landet jag ska till. Är heller inte intresserad av att göra nåt mer kinky än att komma i munnen... vet inte om jag kan konkretisera vad jag är rädd för egentligen. Det känns bara som att hela grejen blir closer to home på nåt sätt. Innan har jag blivit eggad just av att hela upplevelsen är så långt ifrån vardagen, man är utomlands på semester och har en svinhet östeuropeiska/latina som är ens egen för kvällen och sen försvinner. Men det vore jävligt nice att kunna känna sig så fri som eskorter får mig att känna med en svenska också. Behöver jag säga att jag har kluvna känslor om detta?

Fast min fråga handlade egentligen inte så mycket om hur jag känner inför det, utan om hon skulle ha nåt emot det hela. Kanske skulle checka det med agenturen?

När jag köpte en dyr eskort i London ville de ha mitt efternamn. Sen ringde agenturen hotellet och bad att få prata med "Mr. [FFredPalakon] in room nr. XXX" medan tjejen var på väg. Antar att det är för tjejernas säkerhet, vilket är fullt förståeligt. Men detta är alltså inte rutin menar du?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in