Citat:
Ursprungligen postat av
Bloodyholly
Det är svårt att låta bli att beklaga sig över moderatoråtgärder när man upplever att man behandlas selektivt och orättvist.
Att inlägg tas bort bryr jag mig inte om men varningar för ett litet påpekande om att -"det var väl i alla fall fel". Det gör mig förbannad.
Sedan är det tydligt att varningar går i vågor och att orsaken är en antagonist som rapporterar alla inlägg man gör under en period. Men det märkliga är att det alltid finns moderatorer som är handgångne män till dessa antagonister.
Vips har man tre varningar men sedan kan det gå ett år utan en enda varning, märkligt!
Upplever du att du behandlas orättvist så tar du upp det med en mod, först den det gäller. Sedan en annan, som kan titta Ich lyfta saken.
Ditt "lilla påpekande" är ett regelbrott, och precis som admin5 sagt så är det nolltolerans mot 0.06. Därför är det en väldigt enkel regel, det finns ingen gråzon.
Rp är inte samma som radering. Vi mods kan i en rp se om det är någon som okynnesrapporterar. Så det beror inte på därför. Men anser du att en mod inte agerar opartiskt så ska du säga till, så kommer frågan att lyftas och tittas på. Moderatorerna blir avsatta om de inte följer reglerna för hur man moddar.