• 1
  • 2
2015-05-17, 02:15
Medlem
Jag känner mig extremt förvirrad just nu. Hade sex med min sambo för ett tag sedan och det var bra som alltid. Jag kom först en gång helt vanligt och sedan bytte vi ställning så han liksom knullade på min g-punkt. Samtidigt var jag sådär lagom kissnödig, vilket jag varit en eller två ggr förut med då vi haft sex. Ett tillägg är att jag inte tänder på kiss eller något sådant. Jag tycker att sex är mycket skönare om det trycker lite från fler håll än från hans, så det blev helt enkelt lite extra skönt. Men något sånt här har inte skett förut även om jag varit kissnödig då med...

Sen ungefär i samband med min orgasm (eller lite efter, vet inte exakt) blir det blött på min sambos lår dock inte mycket, en liten pöl under mig (stor som en 5 krona) och stänk på en av kuddarna. Förvirrad som fan så frågar jag honom men han hade ingen aning. Jag kände inte att jag "kissade" utan bara att jag kom. Det luktade inte kiss om stänken på kudden och det var inte helt genomskinligt heller. Jag har aldrig haft en sprutorgasm förut och jag var ju trots allt kissnödig. Så vad tror ni? Kan man ens kissa på sig samtidigt som man får orgasm eller ens är kåt? Och om jag hade kissat på mig borde väl det varit mer i mängd än en 5 krona och några småstänk på en kudde?
Senast redigerad av pinkcupcake 2015-05-17 kl. 02:17.
Citera
2015-05-17, 02:17
Avstängd
DRD4s avatar
Vad smakade det?
Citera
2015-05-17, 02:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DRD4
Vad smakade det?
Vi smakade inte på det.
Citera
2015-05-17, 02:34
Bannlyst
Första gången en tjej fick fontänorgasm med mig så vart vi båda lite ställda kom dock mycket mer en vad det du beskriver (hon var väldigt blöt i övrigt när hon var kåt) iaf kom vi rätt snabbt fram till att det inte var urin.

När det smält in så var vi båda rätt nöjda tror jag även om tjejen kände fortfarande lite skam på något sett då det var första gången det hände för henne....

Grattis till din första fontänorgasm!
Citera
2015-05-17, 05:03
Bannlyst
Tjejer kan inte kissa under samlag det är fysiskt omöjligt. Att tjejer få en ''kissnödighetskänsla'' är enkom tecken på fontänorgasm.
Citera
2015-05-17, 08:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av folvidon
Tjejer kan inte kissa under samlag det är fysiskt omöjligt. Att tjejer få en ''kissnödighetskänsla'' är enkom tecken på fontänorgasm.

Varför kan dom inte det? Låter konstigt.
Citera
2015-05-17, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av folvidon
Ja varför kan man inte det? Jag googlade som en dåre i ämnet och hittade en SIFO undersökning som sa att många kvinnor över 35 eller något (tror jag de var) kissar på sig vid sex. Men nu har ju jag mer än 10 år kvar till 35 iofs.
Citera
2015-05-17, 09:30
Medlem
En fontänorgasm är just vätska som ansamlats i urinröret under sex. Inget kiss utan vaginal vätska. Därav kissnödigkänslan.
Citera
2015-05-17, 10:11
Medlem
Soxis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av almightyjew
En fontänorgasm är just vätska som ansamlats i urinröret under sex. Inget kiss utan vaginal vätska. Därav kissnödigkänslan.

De kommer från en körtel, eller? Vätskan består av lite urin.
TS: Du fick den ökända, fontänorgasmen.
Citera
2015-05-17, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soxi
De kommer från en körtel, eller? Vätskan består av lite urin.
TS: Du fick den ökända, fontänorgasmen.
Ingen aning minns att en porrstjärna snackade om det och hur det fungerade.
Tror inte hon hade ett ess i biologi direkt
Citera
2015-05-17, 11:12
Medlem
rakmackan99s avatar
Grattis! Varit med om detta med 2 olika brudar, man blir lika glad varje gång
Citera
2015-05-17, 12:53
Medlem
bergwall94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pinkcupcake
Jag känner mig extremt förvirrad just nu. Hade sex med min sambo för ett tag sedan och det var bra som alltid. Jag kom först en gång helt vanligt och sedan bytte vi ställning så han liksom knullade på min g-punkt. Samtidigt var jag sådär lagom kissnödig, vilket jag varit en eller två ggr förut med då vi haft sex. Ett tillägg är att jag inte tänder på kiss eller något sådant. Jag tycker att sex är mycket skönare om det trycker lite från fler håll än från hans, så det blev helt enkelt lite extra skönt. Men något sånt här har inte skett förut även om jag varit kissnödig då med...

Sen ungefär i samband med min orgasm (eller lite efter, vet inte exakt) blir det blött på min sambos lår dock inte mycket, en liten pöl under mig (stor som en 5 krona) och stänk på en av kuddarna. Förvirrad som fan så frågar jag honom men han hade ingen aning. Jag kände inte att jag "kissade" utan bara att jag kom. Det luktade inte kiss om stänken på kudden och det var inte helt genomskinligt heller. Jag har aldrig haft en sprutorgasm förut och jag var ju trots allt kissnödig. Så vad tror ni? Kan man ens kissa på sig samtidigt som man får orgasm eller ens är kåt? Och om jag hade kissat på mig borde väl det varit mer i mängd än en 5 krona och några småstänk på en kudde?

Ställde en liknande fråga till min biologi lärare för cirka 10 år sen när man hade sexual undervisning i högstadiet.

Min fråga var ungefär ifall man kunde kissa samtidigt som man hade sex.

Hans svar var att det inte går när man är upphetsad och under akt även ifall man vill.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in