2015-05-17, 00:49
Medlem
Hej!
Jag vill veta allt skvaller om coop forum backaplan. Allt med kunder, personal, byggnad allt vill jag veta!
Coop forum backaplan ligger i göteborg på ön hisingen

Kom igen nu mycket skvaller!
Citera
2015-05-17, 13:52
Medlem
irkens avatar
Får man fråga om det är utav någon speciell anledning du vill veta skvaller..?
Citera
2015-06-01, 15:56
Medlem
Också intresserad varför TS är intresserad av coop på backaplan, finns det någon smaskig bakgrund?
Citera
2015-06-02, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cepekatt
Också intresserad varför TS är intresserad av coop på backaplan, finns det någon smaskig bakgrund?

Finns en del saker,, kan dock inte outa för vill vara anonym men kom med skvaller nu istället
Citera
2015-06-08, 23:34
Medlem
Takpapps avatar
Har ingen insidesinformation, men som kund blir man ju undrande. För flera år sen skulle jag handla ost, stora edamerblaffor. Det var bara det att nån idiot hade lastat osten genom att uppenbarligen rycka i plasten helt ohämmat. Resultat: hundratals kilo möglig ost. Har aldrig sett nåt liknande i en mataffär varken förr eller senare. Och B&W backaplan handlar jag inte på, där är ju rätt obehagligt.
Citera
2015-06-10, 19:47
Medlem
ace_secs avatar
Otroligt eftersatt varuhus. Kasst inhyr många avseenden som helst tyvärr.

Även personalbiten verkar de ha problem med, bara stolpskott...
Citera
2015-08-17, 14:57
Medlem
Har en polare som jobbar/ eller har jobbat där och det man hör om det stället är inte speciellt bra saker, Man har ju blandat annat hört att det springer en del råttor på det stället men det är la inte så konstigt om man kollar hur det ser ut där inne. Smutsigare ställe får man leta efter skulle aldrig handla mat därinne....
Citera
2015-09-11, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Denstyggavargen
Har en polare som jobbar/ eller har jobbat där och det man hör om det stället är inte speciellt bra saker, Man har ju blandat annat hört att det springer en del råttor på det stället men det är la inte så konstigt om man kollar hur det ser ut där inne. Smutsigare ställe får man leta efter skulle aldrig handla mat därinne....

Vad mer säger hen om varuhuset?
Citera
2015-09-15, 11:43
Medlem
Megaforces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denstyggavargen

Byggnaden är ju en tidigare fabrikslokal. När man öppnade i början på i slutet på 60-talet som EPA stormarknad så syntes det mycket tydligt att det varit tung industri där (man tillverkade kassaskåp, bankvalvsdörrar, arkivskåp mm där). Byggnaderna är från 1905 dvs över 110 år gamla..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in