2015-05-16, 23:31
Bannlyst
Jag har aldrig dragit hem ett kvart i 3-ragg i mitt 20+ liv. Jag har visserligen varit ute en del men jag har nog aldrig stannat till stängning pga. att jag är en livsnjutare vilket oftast resulterar i att jag ligger däckad i min bostad vid den tiden.
Så ni som har för vana att dra hem kvart i 3-ragg: Vad innebär det? Vem är hon? Kan ni definiera.
Jag föreställer mig att det är de mindre attraktiva tjejerna som fortfarande är kvar på stället till stängning, typ 5-6or, men det är bara vad jag gissar. I vilket tillstånd brukar dessa tjejer vara?
Är att få hem ett kvart i 3-ragg lika lätt som att stjäla godis från ett barn?
Senast redigerad av Raptor- 2015-05-17 kl. 00:24.
Citera
2015-05-16, 23:41
Medlem
Ostfralla2000s avatar
Kan va vem som helst, enda kriteriet för att va mitt kvart i 3 ragg är att hon är minst 18 år och inte är så påverkad att hon inte vet vad hon gör.
Citera
2015-05-17, 00:15
Bannlyst
Well många av oss som kan behärska alkoholen stannar till stängningsdags så det är väl helt enkelt dom som kan kontrollera sitt drickande som är "kvart i 3 ragg"
Citera
2015-05-17, 00:44
Bannlyst
Kvart i 3-ragg är när krogens desperataste kille raggar upp krogens fulaste tjej.
Citera
2025-10-31, 15:21
En gammal klassiker "Kvart i Tre Ragg"
Desperata ragg på krogen vid
stängningdags vars resultat ofta ångras
djupt vid uppvaknandet dagen efter.

Fast det var ett tag sedan, kul period i livet.
Citera
2025-11-01, 02:48
Medlem
NegernsDofts avatar
Hon är 45, bryter på finska och den mest angenäma dofttonen hon utsöndrar är av Winston blå och Norrlands guld
Citera
2025-11-01, 08:08
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av POLYGR1P
Well många av oss som kan behärska alkoholen stannar till stängningsdags så det är väl helt enkelt dom som kan kontrollera sitt drickande som är "kvart i 3 ragg"

Fast många "kvart i 3 ragg" handlade väl just om att likt lejonhanen spana in den halta gnun och erbjuda efterfest till någon kvinna som inte riktigt kunde behärska alkoholen och ville fortsätta festa och erbjuda efterfest. Och var det någon som nappade så stod man där som Zeke-varg och slickade sig om munnen medan hon hämtade jackan, för man visste att i 99 fall av 100 så skulle hon låta sig bli tagen.
Senast redigerad av halaltarzan 2025-11-01 kl. 08:12.
Citera
2025-11-01, 08:15
Medlem
vichy6s avatar
Kvart i 3 är tjejen som ångrar allt dagen efter
Citera
2025-11-01, 09:22
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Kvart i 3 är tjejen som ångrar allt dagen efter

Är väl i regel alltid alkohol inblandat när det gäller kvart i 3 raggande och då kan det nog absolut hända saker som får bruden att ångra sig. Inte minst så finns det nog gottegrisar som ska prova allt han sett på Motherless i veckan när han väl får hem en brud som är på kanelen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in