Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-05-16, 21:49
  #1
Medlem
Jag är ny på crunchbang waldorf. Den funkar fint på asus-minidatorn men lite knepigt att installera program, innan man lärt sig alla momenten, så jag skulle behöva lite hjälp... Nu har jag installerat openshot men hittar inte programmet.
Testat Run program men får "Error: Filen eller katalogen finns inte"
Testat Alt F3 men hittar inget på "openshot"
Citera
2015-05-17, 13:33
  #2
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yvalami
Jag är ny på crunchbang waldorf. Den funkar fint på asus-minidatorn men lite knepigt att installera program, innan man lärt sig alla momenten, så jag skulle behöva lite hjälp... Nu har jag installerat openshot men hittar inte programmet.
Testat Run program men får "Error: Filen eller katalogen finns inte"
Testat Alt F3 men hittar inget på "openshot"

Låter inte som att du har installerat programmet. Hur gick du tillväga för att installera det förra gången?
Citera
2015-08-02, 20:02
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av isch
Låter inte som att du har installerat programmet. Hur gick du tillväga för att installera det förra gången?

Den finns som installerad när jag går in i Pakethanteraren Synaptic, openshot-doc.
__________________
Senast redigerad av Yvalami 2015-08-02 kl. 21:00.
Citera
2015-08-03, 00:48
  #4
Medlem
xcb567s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yvalami
Den finns som installerad när jag går in i Pakethanteraren Synaptic, openshot-doc.
Lägg till paketet "openshot".
{paketnamn}-doc innebär dokumentation
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback