2015-05-15, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skuddle
Hur bra vänner är ni? Tänk om han "bara vill ditt bästa" och anmäler dig? Hade fan inte förvånat mig.
Han är inte en sån som "vill mitt bästa", så det är lugnt. Han har varit med flera gånger när vi har rökt. Inlägget nedan speglar väl snarare orsaken till varför jag skrev inlägget, dvs. om han kommer anmäla för att han är skyldig till det.
Citat:
Ursprungligen postat av bergwall94
Min kusin är polis och han har varigt väldigt tydlig med att berätta för alla han känner att de kan inte berätta för honom några olagligheter längre som har fängelse på straffskalan.

För han är som polis enligt lag skyldig att anmäla brott han får reda på.

Sen om han verkligen skulle anmäla mig det vet jag inte. Han är skyldig att göra det men tror inte han hade anmält mig om jag hade gjort något och berättat.
Citera
2015-05-15, 12:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av erkkfan
Jo för då ökar nog inte chansen att han sätter dit dig Vad är du för kompis egentligen?

Man kan inte vara vän med en gris vad har du för vänner egentligen?
Citera
2015-05-15, 12:58
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av americanghostdance
En gris är en gris. Resten borde du kunna klura ut själv...
Är det att en polisen är en polis, eller en idiot är alltid en idiot(då baserat i hur man är som person och ej yrkesval).

Är polare med en polis, han bryr sig inte.
Citera
2015-05-15, 14:03
Medlem
erkkfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av affekaffe
Man kan inte vara vän med en gris vad har du för vänner egentligen?
Nehe, varför kan man inte det?
Citera
2015-05-15, 14:07
Medlem
kool-g-raps avatar
Fan vad dumma ni är är! Snutarna blir ju helt järntvättade att gräs är roten till all ondska i världen och skulle sätta dit sin bästa vän alla dagar i veckan. Tro mig jag har hör hur snacket går på snut stationen. Enligt poliserna är vi precis samma äckliga jävla dragg som horsarna med HIV som ligger på t-centralens toaletter och tar överdos.
Snacket på stationen går ju som så att varje gkarkare som dör i överdos är bra för det medför en mindre belastning på samhället.

Jag blev själv plockad av en snut när jag stod utanför gymmet och rökte och han säger på fullaste allvar att jag borde vara tacksam mot honom för han räddade just mitt liv i den situationen eftersom jag kunde ha dött om jag rökte upp hela jointen.

Så antingen tar det er för att ni är äckliga knarkare eller för att rädda era liv, en polis är en polis och inte en vän! Ni som är vänner med poliser förtjänar fan att bli gripna..
Citera
2015-05-15, 14:10
Medlem
kool-g-raps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Är det att en polisen är en polis, eller en idiot är alltid en idiot(då baserat i hur man är som person och ej yrkesval).

Är polare med en polis, han bryr sig inte.

Får jag fråga hur fan du kan vara polare med någon som frivilligt har som jobb att försöka förstöra livet för någon som dig? Jävla mupp!

Jag kommer ihåg att i mitt gamla Blaze gäng när jag var yngre var det en polare som sa en gång när vi satt och snackade framtiden att han skulle bli snut när han blev äldre, damn vad mycket stryk han fick =) Hela gänget stod och sparkade på han när han låg där och från den dagen hade han inte en enda vän kvar och folk i plugget spottade på han när han gick förbi.
Senast redigerad av kool-g-rap 2015-05-15 kl. 14:16.
Citera
2015-05-15, 14:19
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kool-g-rap
Får jag fråga hur fan du kan vara polare med någon som frivilligt har som jobb att försöka förstöra livet för någon som dig? Jävla mupp!

Jag kommer ihåg att i mitt gamla Blaze gäng när jag var yngre var det en polare som sa en gång när vi satt och snackade framtiden att han skulle bli snut när han blev äldre, damn vad mycket stryk han fick =) Hela gänget stod och sparkade på han när han låg där och från den dagen hade han inte en enda vän kvar och folk i plugget spottade på han när han gick förbi.
Inga som helst problem.

Inlägget i övrigt, är väldigt beskrivande för dig som person tror jag.
Och du verkar problem, men berör mig inte så fortsätt du vara sån.
Och inbilla dig att inte poliser är också människor på fritiden.
Citera
2015-05-15, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kool-g-rap
Fan vad dumma ni är är! Snutarna blir ju helt järntvättade att gräs är roten till all ondska i världen och skulle sätta dit sin bästa vän alla dagar i veckan. Tro mig jag har hör hur snacket går på snut stationen. Enligt poliserna är vi precis samma äckliga jävla dragg som horsarna med HIV som ligger på t-centralens toaletter och tar överdos.
Snacket på stationen går ju som så att varje gkarkare som dör i överdos är bra för det medför en mindre belastning på samhället.

Jag blev själv plockad av en snut när jag stod utanför gymmet och rökte och han säger på fullaste allvar att jag borde vara tacksam mot honom för han räddade just mitt liv i den situationen eftersom jag kunde ha dött om jag rökte upp hela jointen.

Så antingen tar det er för att ni är äckliga knarkare eller för att rädda era liv, en polis är en polis och inte en vän! Ni som är vänner med poliser förtjänar fan att bli gripna..
Haha, gripande historia! Nu är det så att min polare inte är polis än, utan han ska bli. Och han har sedan innan en liberal syn. Frågan är om den kan ändras. Han borde ju ha satt fast mig redan nu om han hade velat.
Citera
2015-05-15, 15:09
Medlem
kool-g-raps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Inga som helst problem.

Inlägget i övrigt, är väldigt beskrivande för dig som person tror jag.
Och du verkar problem, men berör mig inte så fortsätt du vara sån.
Och inbilla dig att inte poliser är också människor på fritiden.

Du verkar ju ha mera problem iof som umgås med en snubbe som hatar blazare och vill förstöra alla deras liv och du är blazare, är det inte lite schitzo?
Men absolut, jag har fett provlem att folks skattepengar går till antingen fd mobboffer som nu ska ge igen på samhället och på de tuffa och själv vara mobbare bara för dom skyddas av lagen nu och har en bricka eller till den andra gruppen "gunnvald" typen som har gunnvald feån beck filmerna som idål och måttot "slå först fråga sen". .

Snutar är värre än pedofiler! Pedofiler är det synd om för de har en sexuell störning, men polis vill man frivilligt bli och pluggar flera år för.
Citera
2015-05-15, 15:15
Medlem
kool-g-raps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magknip37
Haha, gripande historia! Nu är det så att min polare inte är polis än, utan han ska bli. Och han har sedan innan en liberal syn. Frågan är om den kan ändras. Han borde ju ha satt fast mig redan nu om han hade velat.

Ja men hans liberala syn kommer tvättas bort så fort han blir snut och bara omges av snutar hela dagarna som kallar oss blazare för vidriga knarkare. Tro mig dom kommer in i chargongen, det gör man på alla arbetsplatser, annars tror jag han skulle ha det jävligt svårt på jobbet att inte kunna samarbeta med kollegerna.
Men om du är så naiv så varsågod, hoppas du kommer torska!
Citera
2015-05-15, 15:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av erkkfan
Nehe, varför kan man inte det?

Beror lite på hur du själv är som person. Är du en människa som gillar att röka gräs eller köra för fort är en snutvän det värsta man kan ha, tycker du inte? I slutändan kommer grisen alltid att välja jobbet framför vännerna det är lite så snutsvinen blir indoktrinerade i svinstian.
Citera
2015-05-15, 15:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av affekaffe
Beror lite på hur du själv är som person. Är du en människa som gillar att röka gräs eller köra för fort är en snutvän det värsta man kan ha, tycker du inte? I slutändan kommer grisen alltid att välja jobbet framför vännerna det är lite så snutsvinen blir indoktrinerade i svinstian.
Nej, det säger väl sig självt att man inte bör bryta mot lagen när en polis är med, vän eller inte. Dock kanske man kan undvika att röka på eller köra för fort när denne vän är med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in