Jag råkade för några år sedan ut för en olycka som förändrade mitt liv en aning, en ryggskada som stör nervsystemet kring blåsan och penis.
Sedan olyckan så har jag ingen känsel vid utlösning men kan få en lite mer än halverektion men får oftast utlösning efter nån sekund och tappar då erektionen efter max 30 sekunder.
Jag har testat alla potenshöjande preparat som finns på marknaden och även Priligy utan resultat.
Det enda som fungerat lite grann är Caverject som med dubbla sprutor gör att jag får en hyfsad erektion som håller i sig ca 30 min trots utlösning.
Någon sexuell njutning existerar inte men den sociala biten känns viktig och därför fortsätter jag ha sex och låtsas som att allt är bra.
Nu har jag iaf fått erbjudande av min läkare att göra ett kirurgiskt ingrepp, en sk
https://www.youtube.com/watch?v=Ls1fe7jRAzo.
Men jag kan verkligen inte bestämma mig och ber därför om hjälp här (jag känner inte för att fråga vänner eller mamma som ni säkert förstår)
Okej så fördelarna är:
erektion som alltid går att lita på
Inga fler mediciner för erektionen
Nackdelarna är:
Eventuell smärta
Vid infektion så måste protesen plockas ur och då kan det bildas ärrvävnad som gör att jag aldrig mer kan få erektion.
Förminskning av penis
Kan bli flera ingrepp om något går sönder.
Ja vad säger ni, vad hade ni gjort i mitt fall? Fortsätta med Caverject (Blir rejäla ärr efter ca 100 stick) eller operera.