2015-05-13, 21:53
Medlem
Brummelis avatar
http://www.aftonbladet.se/senastenyt...cle20789864.ab

24-årig man körde som en galning från Södertälje och söderut. Mitt i den täta helgtrafiken kryssade han mellan filer och körde in i mitträcket flera gånger. Färden slutade med att han körde in i en bil och 10 bilar blev inblandade i en seriekrock. Tre skadade och förda till sjukhus. Mannen är misstänkt för rattfylleri.
Senast redigerad av Brummeli 2015-05-13 kl. 21:57.
Citera
2015-05-13, 22:00
Medlem
Brummelis avatar
Vem är galningen? Var det han som skadades eller några oskyldiga?
Citera
2015-05-13, 22:06
Medlem
MustelaPutoriuss avatar
Han hade väl bråttom till systemet
Citera
2015-05-13, 22:10
Medlem
popeondopes avatar
Jag åkte förbi där strax innan det hände. Fram tills i Södertälje var stod det i princip still. Efter Södertälje så var det hyfsat snabbt men hetsigt, rejält med idioter som kör om i innerfil och en hel del gasa-bromsa-gasa. Det är inte alldeles förvånande att någon av dessa dårar orsakar en masskrock.
Citera
2015-05-13, 22:21
Medlem
gnosis50s avatar
jag har vid flera tillfällen råkat ut för förare på E4 vid södertälje som verkar tro att dom befinner sig i ett dataspel.. full gas och kastar sig mellan filerna precis framför andra bilar.. fullständigt livsfarligt.. kan det vara droger som gör att man beter sig så.. att man tror att man är odödlig..
Citera
2015-05-13, 22:28
Medlem
RAMMVOGELs avatar
Ännu en lågbegåvad som inte förstått samspelet i trafiken.Hoppas dom oskyldiga som drabbades av denna idiots framfart inte skadades alltför allvarligt.
Citera
2015-05-14, 02:21
Medlem
Efter Järna i närheten av Vagnhärad var det totalstopp i trafiken även där. Någon gick på motorvägen och blev överkörd av lastbil. Helt stopp på motorvägen i 2 timmar. Tog mig 5 timmar totalt att köra sträckan Solna - Nyköping.
Citera
2015-05-14, 06:22
Medlem
Brummelis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kebabturken
Efter Järna i närheten av Vagnhärad var det totalstopp i trafiken även där. Någon gick på motorvägen och blev överkörd av lastbil. Helt stopp på motorvägen i 2 timmar. Tog mig 5 timmar totalt att köra sträckan Solna - Nyköping.

En person påkörd vid Sillekrog kring 21-tiden. Den påkörda är avliden. Stackars chaufför!

Någon som vet varför personen gav sig ut på motorvägen??
Citera
2015-05-14, 15:05
Medlem
Brummelis avatar
Ingen som vet något om 24-åringen eller någon som själv var på plats igår?
Citera
2015-05-19, 22:46
Medlem
Brummelis avatar
Men någon måste ju veta vem det var som körde?
Körde från Södertälje
Drogpåverkad?
24 år
Citera
2015-05-19, 23:15
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brummeli
En person påkörd vid Sillekrog kring 21-tiden. Den påkörda är avliden. Stackars chaufför!

Någon som vet varför personen gav sig ut på motorvägen??
Han hade krockat bilen i en tunnel som går under motorvägen, troligen var han i chock eftersom han tog sig upp på motorvägen istället för att fortsätta vägen fram någon hundra meter till en bensinmack (det är en liten lerväg det är frågan om. Det kan ju också vara så att han inte var från trakten och därför inte kände till bensinmacken en bit bort.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in