• 1
  • 2
2015-05-13, 03:17
Medlem
potatisgris1981s avatar
Ett kalas spårade ur helt i januari tydligen. Efter att ha blivit tillsagda att inte förolämpa personalen på Stadshotellet i Varberg gick festdeltagarna bärsärk...

http://www.gp.se/nyheter/vastsverige...rade-ur-totalt

Citat:
Ett tillrest sällskap på 17 personer, som är släkt på olika sätt, var på födelsedagsfest på Stadshotellet den 30 januari. De sjöng och roade sig allt mer högljutt, tills en ur personalen kände sig tvingad att be dem dämpa sig lite för de andra gästernas skull. De blev också tillsagda att det inte var okej att kalla personal på hotellet för saker som "turkjävel", "bögjävel", "hora" och "fitta", vilket några skulle ha gjort. Tillsägelsen blev startskottet för vad som kom att urarta till rena kravallscener, skriver Hallands Nyheter.

Nån som vet vad detta är för förmågor? Framgår inte var de kommer ifrån.
Senast redigerad av potatisgris1981 2015-05-13 kl. 03:21.
Citera
2015-05-13, 03:21
Medlem
speeeds avatar
Inte för att vara sånn men hela scenariot får mig att tänka på finska zigenare.
Citera
2015-05-13, 08:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av potatisgris1981
Ett kalas spårade ur helt i januari tydligen. Efter att ha blivit tillsagda att inte förolämpa personalen på Stadshotellet i Varberg gick festdeltagarna bärsärk...

http://www.gp.se/nyheter/vastsverige...rade-ur-totalt

Nån som vet vad detta är för förmågor? Framgår inte var de kommer ifrån.

Varför i friden skulle det vara invandrare? Särskilt underligt då GÄSTSÄLLSKAPET kallat personalen för fitta, neger, turkjävel, och allt vad det var..
Citera
2015-05-13, 09:06
Bannlyst
Snälla, snälla, snälla, säg att detta finns på någon mobilfilm...

mvh
Citera
2015-05-13, 09:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abraham321
Varför i friden skulle det vara invandrare? Särskilt underligt då GÄSTSÄLLSKAPET kallat personalen för fitta, neger, turkjävel, och allt vad det var..
Exakt. Hur skulle det ens vara möjligt att exvis romer skulle tilltala kvinnor eller mörkhyade nedsättande? Otänkbart.
Citera
2015-05-13, 09:13
Medlem
potatisgris1981s avatar
Citat:

Festdeltagarna var tillresta från en annan ort. Jag undrade vilken. Jag påstod inte att de var invandrare. MEN att använda dessa svordomar är inte konstigt hos vissa invandrare. Det kan ha lika gärna varit serber. De hatar turkar efter att ha blivit rövknullade av dem i 500 år på Balkan. Folk på Balkan är ganska rasistiska/sexistiska. Men det kan ha lika gärna varit Bo-Göran som hade några femhundralappar och trodde han ägde stället.

P.S Jag är emot våld mot kvinnor men ser den jobbiga kärringjäveln framför mig, den som alltid ska stå bredvid och gapa när män bråkar. En rak höger till fanskapet tack.
Citera
2015-05-13, 09:25
Medlem
Utan att egentligen bry mig så mycket om vilket ursprung sagda besökare har. Så skulle jag nog säga att generellt sett så är väl Statt ett svennehak utan desslike. Spa/vin provningar/ost provningar and so on and so on.

Fint hotell är väl lite dyrt att bo där också väl? Luktar nog mer något inavlat WT gäng som tror de är kungar för en kväll och beter sig som rövhål mot personalen.
Citera
2015-05-13, 09:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iowa88
Utan att egentligen bry mig så mycket om vilket ursprung sagda besökare har. Så skulle jag nog säga att generellt sett så är väl Statt ett svennehak utan desslike. Spa/vin provningar/ost provningar and so on and so on.

Fint hotell är väl lite dyrt att bo där också väl? Luktar nog mer något inavlat WT gäng som tror de är kungar för en kväll och beter sig som rövhål mot personalen.
Mina fördomar säger mig att det snarare är andra kulturella grupper än just typiskt svenska som gärna slår på lite stort och flashigt när det ska festas. WT hyr nog bygdegårdar i större omfattning än festvåningar på hotell.
Citera
2015-05-13, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Livsmissbrukare
Mina fördomar säger mig att det snarare är andra kulturella grupper än just typiskt svenska som gärna slår på lite stort och flashigt när det ska festas. WT hyr nog bygdegårdar i större omfattning än festvåningar på hotell.

Förvisso kan ja hålla med dig där. Men ja vafan bor man ute på vishan även långt ifrån bygdegårdar osv så kanske ett hotell besök lockar mer. Skulle kunna tänka mig ett scenario med att detta är ett gäng som egentligen besöker Varberg över sommar veckorna och tänkt att nu när pappa fyller 60 kanske vi ska ta en weekend på de där stadshotellet vi alltid går förbi under torgdagarna på sommarn.

Edit: Har de hyrt en festvåning? Tolkar de lite som de suttit nere i baren/restaurangen jämte receptionen.
Senast redigerad av iowa88 2015-05-13 kl. 09:35.
Citera
2015-05-13, 10:09
Medlem
AportMedEnAborts avatar
Citat:

Du menar att invandrare per automatik inte är sexistiska eller rasistiska? Vilken jävla idiot.
Citera
2015-05-13, 10:18
Medlem
Gissar på förmågor med namn som slutar på y och som kör amerikanare...
Citera
2015-05-13, 10:30
Medlem
ProfessorSlusks avatar
Hur fungerar såna här människor öht? "Vi blir tillsagda, bäst vi tar till våld så det löser sig."
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in