Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-05-12, 22:43
  #1
Medlem
Neonights avatar
I detta avsnitt avhandlas judehatet i Malmö:

"Judehatet i Malmö: "Jag är 100% rädd"
Sändes tor 07 maj kl 18:03 (27 min)"

Länk: http://t.sr.se/1Emu5eK

Lyssna från 3:30. Han konfronterar sina belackare efter en liten incident. Vid 06:00 så börjar själva historien att förvanskas: "Vadå, ska jag fråga er om ni är kristna?" Alltså är det ett kristet gäng vi har att göra med, får man förmoda..eller? Och 06:35 så kommer för mig det avgörande citatet:

"...jag ska knulla dig och hela din familj"

Det är alltså ett kristet gäng som trakasserar en jude och efter att ha blivit konfronterade utropar att man ska "..knulla dig och hela din familj" Det är ju uppenbart vad journalisterna sysslar med, eller har jag fel?

Jag tycker att det är bedrövligt att man ska behöva mörka och förvanska reportage på detta vis.
Citera
2015-05-12, 23:24
  #2
Medlem
Det är P3 vi pratar om, inget konstigt med det.
Citera
2015-05-12, 23:29
  #3
Medlem
T.H.F.C.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herter
Det är P3 vi pratar om, inget konstigt med det.
Precis. P3:s agenda är välkänd.
Citera
2015-05-12, 23:58
  #4
Medlem
Skylla på kristna: Inget händer.
Skildra verkligheten: Du blir rasist, islamofob och hatare. Sen får du 48 olika muslimska förbund efter dig, plus EXPO och Mona Sahlin. Sen blir det massaker på redaktionen och överlever du blir det säpo-beskydd resten av livet.

Enkelt val att förstå.
Citera
2015-05-13, 02:05
  #5
Medlem
nnnipzs avatar
Alla invandrare är inte muslimer. Men eftersom många kristna invandrare själva blivit utsatta för förtryck så ser jag inte varför dom skall bete sig illa mot judar.

Skall man dra det till sin kant så finns det även svenskar som säger "jag ska knulla dig och hela din familj" men det må väl vara väldigt osannolikt att dom träffat på just en sådan.

Så slutsatsen är väl att dom troligen förvränger sanningen... Tyvärr. Saker som detta ökar bara stödet för SD.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback