2015-05-12, 15:03
Medlem
Halloween2s avatar
5 timmar kvar till sändningen på 6an börjar.

Ett Bayern München som tar imot Barca som gjorde 3-0 förra veckan. Chanserna ser väldigt små ut men konstigare saker har hänt inom fotbollen.

13/5

real madrid - Juventus på viasat fotboll 20:45. Kommer real vända på steken och krossa Juve? Kanske kanske inte.

Ses ikväll hoppas jag.
2015-05-12, 15:39
Medlem
bagarn29s avatar
Stämmer det att Neuer och Thiago inte deltog i måndagens träning?

Om det stämmer är det en ren försiktighetsåtgärd eller är de skadade?
2015-05-12, 15:42
Medlem
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29

Bayern la ut några bilder från träningen i förmiddags och då syntes thiago på bild i alla fall. Inte hört något om skador och det skulle man nog kunna läsa om i den tyska tråden
2015-05-12, 16:40
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29

Ingen av dom tränade igår det stämmer men det är ingen fara att dom inte kommer till start.
2015-05-12, 16:47
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cyberkalle
Ingen av dom tränade igår det stämmer men det är ingen fara att dom inte kommer till start.
Tack för svaret. Såg det på en spansk sida och jag fattar inte ett dugg och google ställer till mer oreda än reda vid vissa översättningar.
2015-05-12, 17:51
Medlem
Signaturums avatar
Bayern - Barca känns långt ifrån avgjord trots att Barca leder med ett par mål.
Barca fick kämpa sig till sin senaste seger i ligan när Bayern lirade med ett mer B-betonat lag om jag inte har helt fel.
Gör tyskarna ett mål i första halvlek kan det bli spännande. Får Barca ett mål är det däremot över för Bayerns del.
2015-05-12, 17:54
Medlem
Captain.Johanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Signaturum
Barca fick kämpa sig till sin senaste seger i ligan när Bayern lirade med ett mer B-betonat lag om jag inte har helt fel.
Gör tyskarna ett mål i första halvlek kan det bli spännande. Får Barca ett mål är det däremot över för Bayerns del.
3 mål, inte ett par*. Hoppas på ett tidigt mål av Bayern så det får bli lite spännande även om jag hoppas att Barca går vidare.
2015-05-12, 18:48
Medlem
Zog Ruless avatar
Citat:

Barcelona vilade en del spelare de med, Lucho roterar effektivt.
2015-05-12, 19:38
Medlem
NirvanAs avatar
Barca kör med samma elva som senast:

TerStegen
Alves-Pique-Mascherano-Alba
Rakitic-Busquets-Iniesta
Messi-Suarez-Neymar

Hoppas TerStegen klarar pressen, hur var hans spel med Mönchengladbach på Allianz? Är väl stort för en ung tysk målvakt som vill bli tysk landslagsmålvakt att då möta bästa tyska laget och nuvarande landslagsmålvakten på andra sidan.
2015-05-12, 19:44
Medlem
C0ws avatar
Citat:

Bayern ställde upp med Lahm, Boateng, Götze, Thiago, Schweinsteiger, Bernat, Lewnadowski och Muller. Alla är väl startspelare? Sen hade de Dante, Reina och Weiser som är reserver.

http://www.goal.com/en/match/bayern-...s?ICID=MP_MS_2
2015-05-12, 19:45
Medlem
Zog Ruless avatar
Bayern XI: Neuer; Alonso, Benatia, Thiago, Lewandowski, Rafinha, Boateng, Bernat, Lahm, Müller, Schweinsteiger

Citat:
Ursprungligen postat av C0w
Bayern ställde upp med Lahm, Boateng, Götze, Thiago, Schweinsteiger, Bernat, Lewnadowski och Muller. Alla är väl startspelare? Sen hade de Dante, Reina och Weiser som är reserver.

http://www.goal.com/en/match/bayern-...s?ICID=MP_MS_2

Reina blev utvisad ganska omgående så Neuer fick stå nästan hela matchen.
Senast redigerad av Zog Rules 2015-05-12 kl. 19:48.
2015-05-12, 19:52
Medlem
Så länge Barca inte gör mål lever matchen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in