Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2015-07-17, 22:49
  #49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EcstasyRising
Nu blir det ju svårt, eftersom jag inte vet vilka du menar är rasister. Men du har aldrig någonsin tänkt på att folk från Svenska Motståndsrörelsen, exempelvis, blivit av med jobb och praktikplatser p.g.a sitt nationalistiska engagemang? Jag kan åtminstone nämna f.d ytliga bekanta som haft problem med utbildningar och jobb när de var med i Fria Nationalister.



Men är du allvarlig? Varför skulle nationalister vilja hjälpa till att bidra till ett samhälle fullt med homoparader, massinvandring och annat som är raka motsatsen till deras ideologi?
Nationalister pratar ju om att förändra samhället. Revolutionera det. Bekämpa det. Att då betala skatt är ju det dummaste man kan göra om samhället ska raseras för att kunna bygga upp något nytt.



Du menar att stöttepelaren för nationalister är att betala skatt till en sosseregim? Tror du är väldigt ensam om den åsikten, speciellt i denna forumdel. Tycker inte du låter speciellt nationalistisk, mer som klassisk humanist på vänsterkanten.
Jag förstår hur du tänker. Har du själv dessa värderingar eller är du bara insatt? Om du har dem, vad gör du aktivt i din vardag för att Sverige ska bli ett bättre land? För jag tänker mig ändå att vi kan mötas i den ståndpunkten? Eller?
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback