2018-03-21, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagSerUfo
Jag önskar att du får uppleva vad dom gör!
Jag önskar du får uppleva det dom gör mot svenskar i Sverige!
Citera
2018-04-08, 17:28
Medlem
Nej, faktiskt tror jag att morokansk stil är ganska bra.
Även om det finns negativa faktorer av det, låt oss tänka på skönhet!
Jag har nyligen installerat marockanskt klinker på mitt hem. Det ser så trevligt ut.
Jag skulle råd att titta på det också, https://hillceramic.se/marockanskt-klinker-kakel/ för jag är så upphetsad av sådana plattor i mitt hem, att jag kommer att rådgöra med alla.
Citera
2018-05-06, 02:20
Medlem
Marockanska gatubarn varför är dom inte lika välorganiserade som hazarerna?
Varför ställer dom sig inte på medborgare hus trappan?
Har dom inga ledare?
Citera
2018-07-13, 12:47
https://samnytt.se/uppgifter-ensamko...en-i-goteborg/

Citat:
UPPGIFTER: ”Ensamkommande” marockaner ligger bakom rånvågen i Göteborg

Citat:
Idag kan Samhällsnytt avslöja att enligt en källa inifrån polismyndigheten rör det sig om gruppen ”ensamkommande” marockaner, eller gatubarn som de också kallas – en grupp migranter från Nordafrika som livnär sig på brott. Enligt källan är den yngste av de gripna registrerad som född 2002.

Trots gripanden skedde ytterligare brott av samma sort i natt. Ingen är gripen, men signalement tyder på att brottet begicks av personer tillhörande samma grupp, uppger källan.
Citera
2018-07-14, 14:21
Medlem
JontenZs avatar
Hur lyckas alla dessa gatubarn ändå från Marocko kunna ta sig in till Sverige? Kan de verkligen bara vandra in i Sveriges gränser utan att kontrolleras??
Citera
2018-07-14, 14:44
Medlem
flaskborstes avatar
Om de är här illegalt under falska namn så borde de inte saknas om de skulle försvinna ?
Så om någon får för sig att "städa upp" så är väl risken väldigt liten att de skulle åka dit för att låta några "försvinna" ?

Eller ?
Citera
2018-07-14, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flaskborste
Om de är här illegalt under falska namn så borde de inte saknas om de skulle försvinna ?
Så om någon får för sig att "städa upp" så är väl risken väldigt liten att de skulle åka dit för att låta några "försvinna" ?

Eller ?

Ja något måste göras mot att dessa apor bara kan vandra in i landet och begå grova brott.
Det är ganska otroligt att en stat som Sverige inte klarar av att utvisa ex antal apor, hur kan dessa efterblivna muslimer så enkelt besegra en hel stat?
Citera
2018-07-15, 01:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JontenZ
Hur lyckas alla dessa gatubarn ändå från Marocko kunna ta sig in till Sverige? Kan de verkligen bara vandra in i Sveriges gränser utan att kontrolleras??
Vi har inga gränskontroller värda namnet. Det är lätt att ta sig hit bara man vill. Att så många kommer hit beror på att det är lönsamt och att samhället samt politiker visar en enorm flathet mot dessa figurer. Förmodligen är det hela organiserat av kriminella ligor.
Citera
2018-07-15, 12:44
Citat:

De behöver bara säga asyl så måste gränspolisen låta dem gå (om de ens blir stoppade). Ingen kontrollerar sedan om de verkligen sökt asyl.

Sverige är vidöppet. Man kan vandra in hur som helst och göra precis vad som helst. Det är ett haveri utan dess like, men som politikerna föredrar.
Citera
2018-07-15, 19:08
Medlem
S0LD13R777s avatar
Citat:

Alltså det har tagit många år, det började med Spanien och Frankrike, sedan Nederländerna och Belgien, sen gjorde de något hopp till Sverige.

När de väl kommit in i EU så är det inga större problem att åka vidare för att Poliser i hela EU är helt jävla värdelösa och inte sparkar tillbaka dessa, bara titta på lägret vid Calais i Frankrike, en jävla massa blattar som vill till England, det är t.o.m. England som bekostat stängslet i Calais för att Frankrike gärna vill skicka alla dessa till England så de blir av de istället för att samla ihop alla dessa och skicka tillbaka de.

Idiot Regerigen Löfven gjorde t.o.m. ett avtal med Marocko att skicka hem samtliga marockanerna förutsatt att Sverige inte erkände Västsahara som nation, Sverige uppfyllde sin del i avtalet, Marocko gjorde det däremot inte.
Citera
2018-07-15, 19:12
Citat:
Ursprungligen postat av S0LD13R777
Alltså det har tagit många år, det började med Spanien och Frankrike, sedan Nederländerna och Belgien, sen gjorde de något hopp till Sverige.

När de väl kommit in i EU så är det inga större problem att åka vidare för att Poliser i hela EU är helt jävla värdelösa och inte sparkar tillbaka dessa, bara titta på lägret vid Calais i Frankrike, en jävla massa blattar som vill till England, det är t.o.m. England som bekostat stängslet i Calais för att Frankrike gärna vill skicka alla dessa till England så de blir av de istället för att samla ihop alla dessa och skicka tillbaka de.

Idiot Regerigen Löfven gjorde t.o.m. ett avtal med Marocko att skicka hem samtliga marockanerna förutsatt att Sverige inte erkände Västsahara som nation, Sverige uppfyllde sin del i avtalet, Marocko gjorde det däremot inte.

Sverige byggde barnhem i Marocko, som dessa duvungar skulle bo på när de återvände.
Varför nu vuxna, multikriminella män skulle vilja bo på barnhem när de fritt kan kaosa i Sverige.
Citera
2018-07-15, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
Sverige byggde barnhem i Marocko, som dessa duvungar skulle bo på när de återvände.
Varför nu vuxna, multikriminella män skulle vilja bo på barnhem när de fritt kan kaosa i Sverige.

Antar att du menar dunungar, annars blir det helt obegripligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in