2015-05-11, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickerkille
Vart sover dessa kriminella ockupanter? Gatan? Hrbrge? Jag frstr den brasilianska polisens hllning i frgor som dessa och ngot liknande br gras hr.
Hller med. I Brasilien lgger man inte fingrarna emellan som vra slappa poliser.
Citera
2015-05-12, 05:51
Medlem
vera.os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickerkille
Vart sover dessa kriminella ockupanter? Gatan? Hrbrge? Jag frstr den brasilianska polisens hllning i frgor som dessa och ngot liknande br gras hr.
Ja vi borde anlita brasilianska poliser fr att ta hand om problemet. De har kuskapen och ballarna som krvs.
Citera
2015-05-12, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vera.o
Ja vi borde anlita brasilianska poliser fr att ta hand om problemet. De har kuskapen och ballarna som krvs.

Och s ska vi infra gaskammare fr att utrota alla judar som styr media och politikerna, sen kan vi skjuta av alla knarkare, alkisar, svenska uteliggare nr man nd r p gng, och skjuta av snattare bgar och SD:are, moderater, sossar, vnsterpartister, miljpartister, folk som gr i folkdrkt, pensionrer fr dom kostar fr mycket, kkfarare s slipper vi fngelser, negrer, zigenare, finnar, lappar, alla invandrare, musiker, skdisar,

ja vad blir det d kvar av vrt lands befolkning.
Citera
2015-05-12, 12:01
Moderator
GreffueAnthoniuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-Mr
Och s ska vi infra gaskammare fr att utrota alla judar som styr media och politikerna, sen kan vi skjuta av alla knarkare, alkisar, svenska uteliggare nr man nd r p gng, och skjuta av snattare bgar och SD:are, moderater, sossar, vnsterpartister, miljpartister, folk som gr i folkdrkt, pensionrer fr dom kostar fr mycket, kkfarare s slipper vi fngelser, negrer, zigenare, finnar, lappar, alla invandrare, musiker, skdisar,

Grnsfilter hade varit bttre n dagens politik fr alla mnniskors lika vrdelshet.
Citera
2015-05-12, 16:48
Medlem
BetongNasses avatar
Det finns tv lsningar
1.) Slut p globalisternas nyliberala fria rrlighet, den gynnar pack oproportionerligt!

2.) Grannsamverkan Einsatzgruppe

I ett lngre perspektiv r det bara att vlja. Oftast vljer svenskarna det som leder vldtkter och till dda barn p soptippar Palme, Bildt, Reinfeldt, D, kortsiktigt godhets socialstatus skande.
Citera
2015-05-12, 17:01
Medlem
BetongNasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Det handlar inte bara om ovilja eller att det skulle vara en "frhandlingsfrga". Om parasitmarockanen inte sger varifrn denne kommer och inte (sjlvklart) har ngra pass- eller ID-handlingar p sig, hur skall de svenska myndigheterna veta var dessa skall skeppas? ven om de r 100% skra men blatteungen vgrar erknna att han kommer drifrn, d r det krt och de blir kvar i Sverige. Sjlvklart att Marocko inte vill ha tillbaks avskrdet...
Det r vl bara att hyra en i ishavet av Norge eller Ryssland? Alternativt en svensk i Norra stersjn
Sedan ser man till att publicera det rejlt i Marocko och andra skithl, ur Ahmed 7-r trodde att han skulle bli rik p stlder istllet blev uppten av en isbjrn under ett rymningsfrsk och hans bror frs ihjl.
Citera
2015-05-12, 19:40
Medlem
Om man tror att det ska kunna bli ngon ordning p allt det hr elndet, s tror man vl p jultomten ocks.
Citera
2015-05-13, 00:30
Medlem
J0Es avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Det handlar inte bara om ovilja eller att det skulle vara en "frhandlingsfrga". Om parasitmarockanen inte sger varifrn denne kommer och inte (sjlvklart) har ngra pass- eller ID-handlingar p sig, hur skall de svenska myndigheterna veta var dessa skall skeppas? ven om de r 100% skra men blatteungen vgrar erknna att han kommer drifrn, d r det krt och de blir kvar i Sverige. Sjlvklart att Marocko inte vill ha tillbaks avskrdet...

Du citerade ngra stycken, s jag vet inte om det r mig du frgar.
Jag frsker nnu en gng, men det blir den sista i denna trd. Det gller att vara kreativ nog s att marockanen sjlv erknner att han r marockan. Anvnd fantasin fr att fundera ut hur. Lyckas Italien med flera s kan Sverige lyckas s lnge viljan finns dr.

I ditt resonemang har du, precis som jag frmodar att ven ansvarig i kommunikationen med Marocko har, fel instllning frn brjan i det att ni utgr frn att det hr r personer som inte gr att bli av med. Byt i stllet tankestt till att de ska ut hrifrn.
Citera
2015-05-13, 02:11
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J0E
Jag frsker nnu en gng, men det blir den sista i denna trd. Det gller att vara kreativ nog s att marockanen sjlv erknner att han r marockan. Anvnd fantasin fr att fundera ut hur. Lyckas Italien med flera s kan Sverige lyckas s lnge viljan finns dr.

I ditt resonemang har du, precis som jag frmodar att ven ansvarig i kommunikationen med Marocko har, fel instllning frn brjan i det att ni utgr frn att det hr r personer som inte gr att bli av med. Byt i stllet tankestt till att de ska ut hrifrn.

Ja, bananlnder med korrupt och hrda polis- samt myndigheter, vilket sjlvklart behvs ibland och som har/fr befogenheter att g ver grnsen - fr dessa r det sklart inga problem att f dem att erknna bde det ena och det andra. Men, tror du vr dialogpolis fr/kan/vill detta? Med rtta polisira befogenheter och om politiska beslut fattas, s kan ven Sverige lyckas - men inte som det ser ut nu, ALDRIG! Detta vet sjlvklart ungarna/ungdomarna om - det finns en orsak till att de beter sig p ett stt hr i Sverige och p ett annat i de kaoslnderna de kommer frn - hr vet de att det r silkesvantar p, i hemlnderna r det kapade lemmar, prygel och/eller ddsstraff som gller...
Citera
2015-05-13, 02:59
Medlem
morbrostewarts avatar
Om ingen batikhxa adopterar och frsrjer vildarna s ska dom ut!
Vi har nog med egna problem, se ex.vis bara p sjukvrden fr normala svenskar, liksom skola och ldreomsorg. Med de skatter vi betalar har vi fanimig rtt att krva mer kvalitet.
Och -nej, det r inte kvalitet att bli rnad, knivad, vldtagen, bestulen etc etc.
Citera
2015-05-13, 05:42
Medlem
vera.os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-Mr

ja vad blir det d kvar av vrt lands befolkning.
Nu handlar detta om marockanska gatubarn, men ok, zigenare och negrer kan de grna med f ta hand om.
Citera
2015-05-13, 09:05
Moderator
GreffueAnthoniuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J0E

Blir mycker personalintensivt = mycket dyrt, om allihop skall f sekundbevakning 24/7 fr att f dem att frsga sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in