Citat:
Ursprungligen postat av
Moyses
Är det någon som har sett den senaste IKEA-katalogen? Det finns ingen blond man i den och de blonda människor som finns är av det kvinnliga könet. Om jag minns rätt två blonda flickor och en blond kvinna (alltså inte ens en blond pojke får vara med). Samtidigt finns det flera kinesmän, niggermän och blattemän, självklart har de rasblandat med vita kvinnor *wink, wink*.
Kan ni inte koppla in hjärnan och bojkotta det här jävla pissföretaget? Det betalar ingen jävla skatt och hånar ta mig fan oss etniskt svenska män. IKEA är en jävla parasit som säljer polskt skit till ockerpriser. Köp istället från danska Jysk eller från lokala affärer. Köp inte IKEA:s skit om du är en etnisk svensk man.
Jag kikade senast i veckan i den nya IKEA-katalogen för hösten. Man verkar ha bestämt sig för att minimera antalet människor på sina foton, jämfört med tidigare år är avsaknaden av människor märkbar. I de fall där det trots allt finns människor på bilderna är det i stort sett uteslutande yngre kvinnor och flickor. Två tredjedelar av de unga kvinnorna är magra västerlänningar med långt hår som ser ut att kunna bo på Södermalm och plugga på Södertörn. En tredjedel av kvinnorna och flickorna är negresser av olika svarthet.
Det tog faktiskt ända till sidan 154 (tror jag, orkar inte kolla just nu) innan jag såg en vit man och då var det ryggtavlan på en kille som stod vänd mot en spegel på en sida som sålde slipshängare.
Däremot har de senaste två årens orgier i blandrasfamiljer och flyktingvurmande avtagit något.
IKEA-katalogen är i sanning en avskyvärd produkt och jag försöker undvika bäst jag kan att handla på IKEA.