Citat:
Ursprungligen postat av
Sataniparken
Skriver åt en vän.
Vad anses vara ovanligt hög sexdrift? När anser man att onanera/ha sex blir ett missbruk?
Detta kan variera men jag har gärna sex flera ggr om dagen, onanerar gärna på det också men det varierar i hur ofta och mycket. Jag gillar att ligga hemma och titta på film o blanda mellan porr o film typ varannan gång vilket kan resultera i att man vissa dagar onanerat väldigt mycket (och andra dagar kanske inte alls). Detta påverkar dock inte mitt sexliv på något sätt, men däremot märker jag att mina porrvanor eskalerar.. dvs jag kollar på konstigare saker hela tiden, saker jag egentligen inte ens tycker om ibland började med vanlig porr, sen trekanter, sen ganbang etc. Och hur avgör man om något är ett missbruk? jag menar jag kan lika gärna gå utan porr/sex några dagar etc, men jag kan också ha ovanligt mycket sex och onanera flera gånger på en dag sen.
Om jag inte upplever onanerandet som ett problem är det då skadligt? det ända jag ser som ett problem är att jag inte vill att porren ska eskalera så jag börjar titta på för sjuk porr.
Låter som du är på väg att bli kronisk ollongnidare! Allvarligt talat, avstår du från att göra sådant du borde göra eller vill göra för att istället ägna dig åt onani så handlar det om ett missbruk, enligt mig.