9 maj 16:00 Aston Villa - West Ham United
9 maj 16:00 Hull City - Burnley
9 maj 16:00 Leicester City - Southampton
9 maj 16:00 Newcastle United - West Bromwich Albion
9 maj 16:00 Stoke City -Tottenham Hotspur
9 maj 18:30 Crystal Palace - Manchester United
10 maj 14:30 Manchester City - Queens Park Rangers
10 maj 17:00 Chelsea - Liverpool
11 maj 21:00 Arsenal - Swansea City
Chelsea har vunnit guldet. Manchester City & Arsenal är i princip klara för Champions League. Återstår bara lite kamp om fjärde platsen, även fast jag tror United tar den i slutändan i vilket fall.
I botten brinner det ordentligt. Aston Villa, Newcastle, Leicester, Hull och Sunderland ligger inom två poängs marginal. QPR och Burnley är inte matematiskt nedflyttade ännu men känns inte rimligt att de ska klara detta.
Nej, men kvalmatcherna brukar vara säsongens mest sevärda matcher.
Man måste bara älska hur de firar när det blir mål i en kvalmatch. Alla vet att det gäller så mycket. 1-1 Liten tavla av målvakten att släppa en sån retur på det skottet.
Jag föredrar om Ipswich vinner, Norwich var ju just uppe och gjorde inte mycket till intryck... Sedan är jag West Ham fan och unnar gärna det gamla WH stjärnskottet Freddie Sears en chans till i PL.
Men jag tror inte det betyder något egentligen för jag tror Middlesborough tar det i finalen. Karanka känns väldigt/mest taktisk kunnig.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!