2015-05-09, 13:12
Medlem
BonerBatmans avatar
När jag skulle på toa och inte hade några mynt för att betala för besöket. Då kommer det fram en till synes hemlös man och ger mig en femma så jag kan kila in och göra mina behov.
Citera
2015-05-09, 13:14
Medlem
Pappa med sin tioåriga son kliver in på donken fridhemsplan, sonen tjatar om att få den "nya" stora menyn men pappan säger att han får två cheezburgare, sonen vägrar och börjar skrika.
Då säger pappan relativt högt "nu skiter jag i det här" och drar utan sonen från restaurangen och försvinner iväg.
Sonen börjar efter en minut springa efter, vet ej om dom hittade varandra.
Citera
2015-05-09, 13:31
Medlem
2 packade/påtända (?) snubbar som grovhånglade följt av vad jag gissar var nån form av kombinerad boxningsmatch och samlag inne på dass. Skrek och stönade, och dunkade i väggarna.
Citera
2015-05-09, 13:33
Medlem
.Sensejs avatar
Hittade bajs på rutschkanan i lekrummet. Visserligen BK, men ändå.
Citera
2015-05-09, 13:53
Medlem
Gbg-Smokes avatar
Senast igår på fyllan skulle betala i kassan hade mitt gräs i samma ficka som pengar och wips vad tror ni jag slängde fram till kassören? Jo påsen med gräset.
Citera
2015-05-09, 13:59
Medlem
Doxycyklin87s avatar
På väg hem från boxningsträningen på Ratkos BK 2002 eller 2003 så blir jag sugen på en fet Big Mac innan man rullar hem för kvällen. Klockan är ca 20 min innan stängning och det står en securitasvakt vid utgången. Precis då rusar två män med skidmasker och en pistol in, dunkar kassakillens ansikte i läskmaskinen, tömmer kassan och försvinner sen lika snabbt. Securitasvakten smög ut tillsammans med en gravid kvinna och där stod jag helt själv och undrade om man kan få sin Big Mac?

Pallade dock ej behöva lämna vittnesmål och skit, så skippade min burgare och tog mig ner i tunnelbanan och åkte hem efter att han i kassan aldrig rest sig.
Citera
2015-05-09, 14:08
Medlem
dA_1_nibblahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Voodooprasten
En fullvuxen neger tappade sin cola i marken och började storböla.

Var efter en sen utekväll med mycket alkohol, så jag och mitt sällskap fick oss ett gott skratt.
Det hade nog varit lika roligt i nyktert tillstånd med.

Hehe, påminner mig om en episod inne på Max Vasagatan där en neger lämnade sin bricka med pommes och dricka vid ett bord för att gå och hämta sin hamburgare som precis blivit klar. Medan han står i kassan så kommer en anställd och tar hans bricka och slänger den. Negern är nu klar och återvänder sitt bord och vid åsynen av sin tomma plats höjer han armarna likt Jesus på korset och börjar snurra på samma ställe samtidigt som han släpper ut ett illvrål

Kul, men mer kul för att han var neger.
Citera
2015-05-09, 14:12
Bannlyst
En kille som satt själv gick på dass när han hade en halv bigmac kvar, han undrade om jag kunde vakta hans käk medans han gick på dass "självklart! Snabba dig lite bara" sa jag.

Det kom en neger och bara roffade åt sig burgaren innan jag ens hann reagera och han sprang ut på parkeringen och satte sig i sin bil och körde iväg.
Med tanke på hur mycket skäll jag skullefå om jag satt kvar, åt jag upp min wrap snabbt och stack därifrån
Citera
2015-05-09, 14:22
Medlem
stod bakom en snorfull snubbe i kön och han hade lagt en femhundring på disken som han skulle betala med, sen vänder han huvudet lite åt höger o jag plockar femhundringen från vänstra sidan av han, när tjejen i kassan kommer tillbaka med hans grejer och vill ha betalt börjar han härja om att han redan har betalat, varpå det uppstår en hetsig diskussion mellan dom båda, slutade med att han fick ta upp plånboken och betala, och jag betalade min meny med hans pengar
Citera
2015-05-09, 14:26
Bannlyst
Det hände en grej på Burger King för länge sen. Att kalla det sjukt är en överdrift, skumt är väl en bättre beskrivning. Jag beställde en hel meny (minns inte vilken) och kassörskan frågade "Vill du ha med must?" Jag har aldrig varit om att BK serverat must på sommaren och på det lokala BK-haket är det ganska ovanligt att de serverar must ens vid jul/påsk. Men jag tänkte att det kanske skulle vara gott med en kall must till maten så jag svarade ja. Sen betalade jag och kassörskan gick för att hämta en pappmugg. Jag trodde hon skulle fylla den med must men det gjorde hon inte utan gav mig bara muggen som den var. Då tänkte jag att de kanske hade must i läskautomaten men det hade de inte, så jag fick nöja mig med cola. Det var först när jag fick hamburgaren som jag insåg att det var ost hon menade - jag fick nämligen en burgare med ost på. Men hon sa faktiskt must. Jag hade sällskap med mig och även han hörde att hon sa must och inte ost.
Citera
2015-05-09, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beemo
Något roligt jag gjorde som nog bara va roligt för alla andra. Full o glad, lång kö o jag va hungrig. Köpte en cheeseburgare för jag hade brått hem men jag ville fan ha en cheese innan jag stack, färdkost.. Får äntligen min cheeseburgare går till mina vänner och får blodbrist eller något i hjärnan för jag kastar min cheeseburgare på min kompis. Cheeseburgaren hamnar på golvet och jag inser att jag precis kastat bort min egen mat.

Haha, sjukt vanlig reaktion när man får blodbrist. Har hänt mig flera gånger.
Citera
2015-05-09, 14:38
Medlem
Klappars avatar
Något sjukt som hände en gång på Mcdonalds var att dom endast hade två som arbetade där mitt i rusningen. En stod bak och lagade mat medans den andra skulle sköta både betalningen och lämna mat vid driven men även kassan där inne. Killen var helt svettig när han sprang fram och tillbaka mellan dom tre platserna hela tiden och kön började växa ordentligt både inne och ute.

Stackars kille egentligen, dålig planering av chefen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in