Citat:
Ursprungligen postat av
Justkidding
Tackar. Helt, helt galet. HUR kan ledningen på KI och KS gå på hans "forskning"? Får vibbar från Margit Norell från Säter (bortträngda minnen hos Quick). Margit spelar i korpen, Paolo i La Liga.
DET är något alldeles speciellt med dessa manipulativa människor - de både skrämmer och fascinerar mig.
Kanske lät ledningen Paolo leva på gamla meriter alldeles för länge, han var ju ändå såpass skicklig. När det sedan började knaka i fogarna så blev kanske ledningen skrämda att själva dras med i fallet och därför valde att hålla tyst. Kanske Paolo skulle lyckas efter tillräckligt många försök och därmed bringa rättvisa?
Eller så kanske Paolo haft någon hållhake på ledningen. "Om ni sänker mig så sänker jag er"
I filmerna verkar han vara just den typen. Visar inga känslor, slår ifrån sig alla anklagelser, och motanklagar istället, tar stora risker, tycks se sig själv som en övermänniska och inte stannar för något.
Sen undrar man vad för pryoelev som satt ihop proteserna. Då flera verkade haft fel mått?
Fler märkliga saker var den ryska chefsläkaren som dämpade Julia's oro med "sluta grina - såren läkare fortare hos en vinnare" , bara skjuter ifrån sig ansvaret på patienten. Typisk relik från gamla sovjet, att om man tror tillräckligt mycket så löser sig allt

, ren antiintellektualism.
Leve partiet.
Stackars Julia som själv kontaktade Paolo med egen video, fick i slutändan dö halvrutten och ensam i sin lägenhet.