Citat:
Ursprungligen postat av
Cataphract
Har legat med många vänstertjejer trots att jag är SD:are. Vet inte om det gör att deras åtrå för mig stiger men de brukar inte bry sig ett skvatt om mina SD-sympatier även om de precis hållit ett brandtal mot SD stunden innan jag avslöjar min politiska hemvist.
De verkar stöna med gott samvete trots SD-kuk i sig.
(Nu är SD inte nazi men ändå "ej accepterat " i samhället)
jag är också SD-are och var länge ihop med en tjej som tyckte illa om dom. Men eftersom jag inte är partiet, eller ens medlem där, så var det ingen big deal, eftersom det sällan går att undvika att någon av dina partners, vänner eller familjemedlemmar tycker något som inte du håller med om. Jag hade ju massa saker som hon gillade.
Men jag VET kvinnor som säger att dom vill inte ha att göra med en anti-feminist eller SD-are eller rasist. Dessa är det mest övertygade.
Förresten att feminister gillar BDSM-porr eller porr öht tror jag inte. Feminister brukar ju skriva i tidningar hur porren ger en skev sexualsyn eftersom den visar läskiga saker som spanking och ansiktssprut. Lustigt att både feminister och väldigt pryda/religiösa är emot porr fast av olika (men ändå nästan samma) anledningar.
Världen mest feministiska land Island var ju nära att förbjuda porr härom året av kvinnovänliga skäl.