2015-05-07, 19:52
Medlem
Yxherrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redoxreaktion
Dessa kvinnor är inte brinnande antirasister. Du har för dålig kvinnokännedom. Kvinnor är generellt konformister och opportunister. De säger i skolan, på universitetet, på arbetsplatsen eller om de skulle bli intervjuade på stan att de är för mångkultur, allas lika värde, bla, bla, bla, men det är bara skådespel. De säger bara detta för att det är politiskt korrekt. Egentligen är det ju så att nazismen snarast är skräddarsydd för kvinnor. Det finns väl ingen ideologi som så bra passar kvinnans natur: opportunism, konformism, förakt för svaghet, total avsaknad av moral. Titta här, från 21:40 till 22:20: Triumph des Willens

Kvinnorna som slickar sig om munnen när de ser Adolf är inte propaganda. Fundera sedan på hur kvinnor är funtade
Varför skulle "total avsaknad av moral" gå hand i hand med "nazismen"?
Citera
2015-05-07, 19:53
Medlem
Vet om ett flertal vänstertjejer som tänder på nazister. T o m ett gift par. Folk verkar överlag tända på saker som är tvärtemot deras övertygelser. Kolla in valfri bdsm-site och se alla extrema feminister som tänder på "traditionella könsroller" och allmän förnedring och våld. Lite lustigt. Börjar nästan fundera på om det är läggningen som skapar feministerna eller tvärtom.
Citera
2015-05-07, 19:57
Medlem
Cataphracts avatar
Har legat med många vänstertjejer trots att jag är SD:are. Vet inte om det gör att deras åtrå för mig stiger men de brukar inte bry sig ett skvatt om mina SD-sympatier även om de precis hållit ett brandtal mot SD stunden innan jag avslöjar min politiska hemvist.

De verkar stöna med gott samvete trots SD-kuk i sig.

(Nu är SD inte nazi men ändå "ej accepterat " i samhället)
Senast redigerad av Cataphract 2015-05-07 kl. 20:00.
Citera
2015-05-07, 20:06
Medlem
inofficiells avatar
Självutplånande, känslostyrda idioter till kvinnor som har ihop det med aggressiva, driftstyrda apor till män är inget nytt. T.o.m. Anders Eklund fick tjejer efter sig när han åkte in. Vänstern fostrar den första "personligheten", extremhögern den andra.

Inte det minsta förvånad med andra ord.
Citera
2015-05-07, 20:09
Medlem
Rad-i-Kalles avatar
Det är väl frågan om mainstreamfeminister som är ihop med nassar i så fall. Det är inget märkvärdigt idag att tycka att det ska vara "jämställt".
Citera
2015-05-07, 20:09
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cataphract
Har legat med många vänstertjejer trots att jag är SD:are. Vet inte om det gör att deras åtrå för mig stiger men de brukar inte bry sig ett skvatt om mina SD-sympatier även om de precis hållit ett brandtal mot SD stunden innan jag avslöjar min politiska hemvist.

De verkar stöna med gott samvete trots SD-kuk i sig.

(Nu är SD inte nazi men ändå "ej accepterat " i samhället)

jag är också SD-are och var länge ihop med en tjej som tyckte illa om dom. Men eftersom jag inte är partiet, eller ens medlem där, så var det ingen big deal, eftersom det sällan går att undvika att någon av dina partners, vänner eller familjemedlemmar tycker något som inte du håller med om. Jag hade ju massa saker som hon gillade.

Men jag VET kvinnor som säger att dom vill inte ha att göra med en anti-feminist eller SD-are eller rasist. Dessa är det mest övertygade.

Förresten att feminister gillar BDSM-porr eller porr öht tror jag inte. Feminister brukar ju skriva i tidningar hur porren ger en skev sexualsyn eftersom den visar läskiga saker som spanking och ansiktssprut. Lustigt att både feminister och väldigt pryda/religiösa är emot porr fast av olika (men ändå nästan samma) anledningar.

Världen mest feministiska land Island var ju nära att förbjuda porr härom året av kvinnovänliga skäl.
Citera
2015-05-07, 20:21
Medlem
anonym.hedonists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yxherren
Varför skulle "total avsaknad av moral" gå hand i hand med "nazismen"?
Mördande av fredliga individer som råkar ha fel hudfärg/fel sorts krökning på näsbenet/fel sexuell läggning/handikapp är vad jag skulle klassa som omoraliskt.
Citera
2015-05-07, 20:26
Medlem
Darmanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
jag är också SD-are och var länge ihop med en tjej som tyckte illa om dom. Men eftersom jag inte är partiet, eller ens medlem där, så var det ingen big deal, eftersom det sällan går att undvika att någon av dina partners, vänner eller familjemedlemmar tycker något som inte du håller med om. Jag hade ju massa saker som hon gillade.

Men jag VET kvinnor som säger att dom vill inte ha att göra med en anti-feminist eller SD-are eller rasist. Dessa är det mest övertygade.

Förresten att feminister gillar BDSM-porr eller porr öht tror jag inte. Feminister brukar ju skriva i tidningar hur porren ger en skev sexualsyn eftersom den visar läskiga saker som spanking och ansiktssprut. Lustigt att både feminister och väldigt pryda/religiösa är emot porr fast av olika (men ändå nästan samma) anledningar.

Världen mest feministiska land Island var ju nära att förbjuda porr härom året av kvinnovänliga skäl.
Kom med i matchen för sjutton. Tar du kvinnor på orden eller? Kvinnor säger massor av strunt, men när det väl kommer till kritan så är det sällan det stämmer.

"Jag tycker inte om vältränade killar" - Bullshit i 9 fall av 10.
"Jag ogillar machomän" - Bullshit i 9 fall av 10.

Kvinnor dras till starka män, det är naturen vi pratar om här. Den kan ingen politisk åskådning ändra på!
Senast redigerad av Darmann 2015-05-07 kl. 20:35.
Citera
2015-05-07, 20:27
Medlem
BruceLeeVitaBroders avatar
De dras till alfa-männen, har haft en del älskog med vänsterdamer.
Brukade avslöja mina politiska åsikter direkt efter utlösningen, genom att skrika SIEG HEIL!
Att totalt förnedra vänsterslynan! känns gött
En fitta måste knullas grundligt oavsett politiskt åsikt.
Citera
2015-05-07, 20:51
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darmann
Kom med i matchen för sjutton. Tar du kvinnor på orden eller? Kvinnor säger massor av strunt, men när det väl kommer till kritan så är det sällan det stämmer.

"Jag tycker inte om vältränade killar" - Bullshit i 9 fall av 10.
"Jag ogillar machomän" - Bullshit i 9 fall av 10.

Kvinnor dras till starka män, det är naturen vi pratar om här. Den kan ingen politisk åskådning ändra på!

jag är för mångkultur - bullshit i 9 fall av 10.
Citera
2015-05-07, 20:52
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BruceLeeVitaBroder
De dras till alfa-männen

Vilket jag i mitt första inlägg sa var helt logiskt.

Citat:
Brukade avslöja mina politiska åsikter direkt efter utlösningen, genom att skrika SIEG HEIL!
Att totalt förnedra vänsterslynan! känns gött
En fitta måste knullas grundligt oavsett politiskt åsikt.

Ah tjena.
Citera
2015-05-07, 20:53
Medlem
disciplinmedicins avatar
Nej, det är asdrygt med macho män och bland det osexigaste som finns när dom dessutom verkar mindre intelligenta och empatiska.

Kvinnor föredrar maskulinare män som "one night stand" för det visar på bra gener.

Men när det kommer till kvinnors val av livspartner väljer man en mer empatisk man för att det skall bli en god far till sin avkomma.

Alla kan tända på sina motsatser.

Och vänstertjejer kanske fantiserar lite om vad de vill ibland.
Men jag kan garantera alla att "nazi-killar" INTE är populära bland "vänstertjejer".
Verkligen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in