2015-05-07, 16:31
Medlem
Jolteons avatar
Säger som ett par innan mig, ha den över öronen men inte längre
Citera
2015-05-08, 10:33
Medlem
Javalangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nup
Fjantigt. Måste du vara uppklädd för att tex gå till affären, pizzerian, ut med hunden etc?

För det finns inga mellanting mellan mjukisbyxor och kostym när man är på väg till pizzerian.
Citera
2015-05-08, 10:58
Medlem
Skönt när det blåser eller istället för skärm kan jag tycka. Använder själv mest hoodies, bra plagg helt enkelt.
Citera
2015-05-08, 11:08
Medlem
Är du hiphop, civvare eller biff? Om inte, skippa att ha luvan uppe.
Citera
2015-05-09, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Captinhero
Luva på stan ser extremt fjolligt ut. Kan inte ta en människa seriöst som har luva. Man ser ut som en pundare.

Mjukisbyxor offentligt är endast ok om man är på väg till gymmet eller gör någon sportslig aktivitet

Du är ju riktigt patetisk eftersom du hånar andra efter hur de klär sig. Man ska ha på sig de kläder man trivs i!
Citera
2015-05-09, 22:22
Citat:
Ursprungligen postat av Dinosauce
Du är ju riktigt patetisk eftersom du hånar andra efter hur de klär sig. Man ska ha på sig de kläder man trivs i!

tycker att det är fult och ovårdat att ha det ute på stan, men visst såklart folk får klä sig hur de vill. Jag har min personliga åsikt utifrån frågeställningen. Snarare du som är patetiskt som ej kan tillåta en åsikt som inte stämmer överens med din.
Citera
2015-05-09, 22:26
Medlem
Citat:
tycker att det är fult och ovårdat att ha det ute på stan, men visst såklart folk får klä sig hur de vill. Jag har min personliga åsikt utifrån frågeställningen. Snarare du som är patetiskt som ej kan tillåta en åsikt som inte stämmer överens med din.

Jag sa aldrig att jag inte tillåter din åsikt, alla få ha sin egna åsikt och det är en mänskligrättighet. Men att håna andra efter hur de klär sig är ju patetiskt.
Citera
2015-05-09, 22:27
Citat:
Jag sa aldrig att jag inte tillåter din åsikt, alla få ha sin egna åsikt och det är en mänskligrättighet. Men att håna andra efter hur de klär sig är ju patetiskt.

Hånar inte folk på stan som går runt i luva, men tycker fortfarande det är fult. Bara för att jag tycker det är fult betyder inte att jag hånar dem. Bara för att jag inte gillar country musik hånar jag den inte bara för det
Citera
2015-05-09, 22:36
Medlem
Citat:
Hånar inte folk på stan som går runt i luva, men tycker fortfarande det är fult. Bara för att jag tycker det är fult betyder inte att jag hånar dem. Bara för att jag inte gillar country musik hånar jag den inte bara för det

Kan låta som att man hånar folk när man kallar dem "fjollor" och jämför de med pundare. Vi har två helt olika åsikter och det är helt okej. Jag tycker bara inte om när man kallar andra för nedsättande ord.

Fortsatt trevlig kväll då.
Citera
2015-05-09, 22:48
Citat:
Kan låta som att man hånar folk när man kallar dem "fjollor" och jämför de med pundare. Vi har två helt olika åsikter och det är helt okej. Jag tycker bara inte om när man kallar andra för nedsättande ord.

Fortsatt trevlig kväll då.

kallar deras klädstil fjolligt och pundigt inte deras person två olika saker
Citera
2015-05-09, 23:04
Medlem
PiusXIIIs avatar
När jag var grabb ville ingen bli sedd med luva eller någon annan slags mössa om det så var 20 grader kallt. Numera kan man se folk med luva när det är 20 plus.
Citera
2015-05-10, 12:42
Medlem
kedjuss avatar
Haha, "fjantigt" och "pundigt" med luva. Är ni på riktigt? Var bor ni ens? Det är väl ingen jävel som bryr sig om man har luvan uppdragen.

Varken coolt eller töntigt. Är det skönt så är det väl inte mer än så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in