2015-05-05, 18:57
Medlem
http://imgur.com/otOEEpS
Såg detta idag när jag kom hem från jobbet. ( säker på att jag inte fått det pga av jobbet dock)
Detta går ej bort. Och när jag sedan kom hem så frågar all om jag varit o solat. Vilket jag inte gjort, och har aldrig solat solarium för den delen Heller. Hjälp, vad är detta?
Citera
2015-05-05, 19:05
Medlem
Scraps avatar
Har du ätit morötter idag?
Citera
2015-05-05, 19:07
Medlem
Nej. Har inge gjort ngt eller ätit ngt anrolunda än vad jag brukar göra.
Jag har kollat alla trådar som är liknande. Men ingen skriver tills sist vad det var
Senast redigerad av Malsori 2015-05-05 kl. 19:16.
Citera
2015-05-05, 19:16
Medlem
Duramaters avatar
Vad jobbar du med?
Citera
2015-05-05, 19:21
Medlem
Du verkar ju ha ett sträck i samma nyans till vänster i vecket. Säkert att något inte färgat av sig?

Det mest intressanta här är ju frågan om du solat, från alla. Folk lägger alltså märke till en liten brun fläck i din handflata och tänker direkt "har du solat?" när resten av huden är blek?
Citera
2015-05-05, 19:25
Medlem
I affär jobbar jag.
Jaa 2 sträck på vänster sidan. Och nej dem syftade på mitt antikt när dem frågad e om jag solat. Inte händerna. Dvs jag står och pratar med min vänner och helt plösligt frågade dem om jag hade solat för jag såg brun ut. Jag tittade på kroppen och märkte sedan denna fläck.
Hahah har försökte o tvätta bort det i 20 min nu. Så aa, rätt säker på att det inte är ngt Skit som fastnat bara😑
Senast redigerad av Malsori 2015-05-05 kl. 19:29.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in