2015-05-05, 12:08
Medlem
Hej! Jag har ett väldigt underligt problem. Det är så att min flickvän sedan 2 år tillbaka vägrar slänga en clone-a-Willy som hon fått av sitt ex. Vi har använt den under sex många gånger och trodde bara att det var en vanlig dildo hon köpt men i fredags när vi hade druckit lite så avslöjade hon att hon fått den av hennes ex och att det inte nog med det är en jävla avgjutning av hans kuk! Detta sa hon när vi använde den.

Blev helt chockad och visste inte vad jag skulle säga först, sen blev jag så jävla arg på henne och skrek att hon är dum i huvudet för att hon har behållit den och använt den tillsammans med mig under två års tid.
Hon verkar inte förstå varför det gör mig upprörd då hon hävdar att anledningen till att hon inte slängt den är, med hennes ord, "för att den är så jävla skön"

Jag drog från henne förbannad och har inte träffat henne sen fredags. Vi har pratat men har inte pratat om dildon för vet inte riktigt vad jag ska säga, det som är jobbigt är inte bara att den är en kopia av hennes ex-pojkväns penis utan också för att den är betydligt längre och grövre än min egna snopp. Känns som ett slag i ansiktet, som att min kuk inte räcker till..

Hur ska jag få henne att förstå att det inte är okej och att hon borde slänga den? Mår riktigt dåligt över detta.
Citera
2015-05-05, 12:13
Avslutad
Oj! Vilket slag i ansiktet och nedvärderande.
Givetvis ska hon slänga den!!

Alma Berlin
Citera
2015-05-05, 12:16
Medlem
Kontakta något ex och försök ordna en fitt-avgjutning.
sen presenterar du din nya pryl nästa gång du och flickvännen ska ha sex.
Förklara för bruden att avgjutningen av ett gammalt ex fitta är så jävla skön och att det är därför du vill att ni använder den.
Citera
2015-05-05, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av forandring
Kontakta något ex och försök ordna en fitt-avgjutning.
sen presenterar du din nya pryl nästa gång du och flickvännen ska ha sex.
Förklara för bruden att avgjutningen av ett gammalt ex fitta är så jävla skön och att det är därför du vill att ni använder den.
Känns inte som en lösning, och hur frågar man ett ex om man kan få göra en avgjutning av dennes fitta. Tror det uppfattas som lite smått creepy att fråga ett ex man inte pratat med på flera år.
Citera
2015-05-05, 12:19
Medlem
bax88s avatar
Uppenbarligen är din brud inte frisk i huvudet.

Tydliga tecken på att något inte står rätt till --> Gå vidare.

Nu ska väl snart micro133 och andra feminister bomba tråden och försöka släta över de här.
Citera
2015-05-05, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RaoulGonzo
Känns inte som en lösning, och hur frågar man ett ex om man kan få göra en avgjutning av dennes fitta. Tror det uppfattas som lite smått creepy att fråga ett ex man inte pratat med på flera år.

Det är den lösning som bäst skulle få tjejen att förstå dock.
Hur du gör vet du nog bäst själv.. men personligen skulle jag ställa upp om jag blev tillfrågad efter att ha fått det hela förklarat för mig.
Citera
2015-05-05, 12:21
Medlem
ChainBrakes avatar
Fan så dåligt... Klart hon ska slänga den!!
Citera
2015-05-05, 12:23
Medlem
Armadass avatar
Testa ta ett snack och berätta hur du mår och tänker över det hela. Hon kommer förstå, om inte så saknar hon något i skallen och då rekommenderar jag att du kletar in dildojäveln i chili innan nästa användning.
Senast redigerad av Armadas 2015-05-05 kl. 12:27.
Citera
2015-05-05, 12:23
Medlem
Völunds avatar
Det här nog det mest respektlösa jag läst på Flashback sedan jag blev medlem 2006. Ni som har hängt här ett tag vet att det inte säger lite...
Citera
2015-05-05, 12:24
Medlem
kinesarsles avatar
Man kan ju argumentera för att du inte borde bry dig, och där finns det visserligen mycket att säga.

Men i slutändan är det så att om du upplever det som ett problem så är det ett problem. Om dildon är viktigare än dina känslor, då vet du ju hur hon prioriterar.
Citera
2015-05-05, 12:24
Medlem
Men gör en egen ersättningswilly då? Eller ska vi kalla den troll-Willy?
Citera
2015-05-05, 12:30
Medlem
Haha det betyder ju att hon gillar sitt ex penis mer än din. Du får bevisa att din egna har bättre kvalité.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in