Hej! Jag har ett väldigt underligt problem. Det är så att min flickvän sedan 2 år tillbaka vägrar slänga en clone-a-Willy som hon fått av sitt ex. Vi har använt den under sex många gånger och trodde bara att det var en vanlig dildo hon köpt men i fredags när vi hade druckit lite så avslöjade hon att hon fått den av hennes ex och att det inte nog med det är en jävla avgjutning av hans kuk! Detta sa hon när vi använde den.
Blev helt chockad och visste inte vad jag skulle säga först, sen blev jag så jävla arg på henne och skrek att hon är dum i huvudet för att hon har behållit den och använt den tillsammans med mig under två års tid.
Hon verkar inte förstå varför det gör mig upprörd då hon hävdar att anledningen till att hon inte slängt den är, med hennes ord, "för att den är så jävla skön"
Jag drog från henne förbannad och har inte träffat henne sen fredags. Vi har pratat men har inte pratat om dildon för vet inte riktigt vad jag ska säga, det som är jobbigt är inte bara att den är en kopia av hennes ex-pojkväns penis utan också för att den är betydligt längre och grövre än min egna snopp. Känns som ett slag i ansiktet, som att min kuk inte räcker till..
Hur ska jag få henne att förstå att det inte är okej och att hon borde slänga den? Mår riktigt dåligt över detta.