2015-05-05, 12:32
Medlem
kinesarsles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rbbdbb
Haha det betyder ju att hon gillar sitt ex penis mer än din. Du får bevisa att din egna har bättre kvalité.
Det är inte upp till TS att bevisa något för att hans flickvän saknar respekt.
Citera
2015-05-05, 12:34
Medlem
Negativitetsmannens avatar
Vissa människor måste man på ett lugnt och stillsamt sätt förklara självklara saker för.
Precis som på vilket gruppboende som helst!
Citera
2015-05-05, 12:34
Medlem
Thelostdutchmens avatar
TS snälla. Hur fan tänker du? Varför är du tillsammans med henne för?

Dumpa henne, hon är inte frisk någonstans. Bara en tidsfråga innan hon "råkar" glömma p-piller eller kondomen bara "råkar" gå sönder. Skicka "Det är slut" och ta bort hennes nummer och all kontaktinfo och gå vidare.

Ha lite jäkla självrespekt. Hon ligger och tänker på sitt ex när ni har sex.
Citera
2015-05-05, 12:36
Medlem
Hon är en helt underbar person annars, aldrig varit psykiskt instabil eller så. Detta är första gången hon verkligen betett sig skevt. En annan sak, som känns sådär att skriva men w/e är att för ca ett år sedan när vi var ordentligt dragna testade hon den på mig... Avbröt det hela rätt snabbt dock då det inte var något för mig.. Känns väldigt förnedrande nu när jag vet vad den är förnågot.. Ska prata med henne ikväll och förklara varför jag inte tycker det är okej att hon inte vill slänga den.
Citera
2015-05-05, 12:37
Medlem
Sällan jag blir upprörd av relationsforat. Men fy fan. Be henne fara åt hvete.
Citera
2015-05-05, 12:38
Medlem
Thelostdutchmens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RaoulGonzo
Hon är en helt underbar person annars, aldrig varit psykiskt instabil eller så. Detta är första gången hon verkligen betett sig skevt. En annan sak, som känns sådär att skriva men w/e är att för ca ett år sedan när vi var ordentligt dragna testade hon den på mig... Avbröt det hela rätt snabbt dock då det inte var något för mig.. Känns väldigt förnedrande nu när jag vet vad den är förnågot.. Ska prata med henne ikväll och förklara varför jag inte tycker det är okej att hon inte vill slänga den.

Stannar du kvar så får du skylla dig själv. Btw så har du indirekt blivit knullad av hennes ex.
Citera
2015-05-05, 12:42
Medlem
MonkMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Völund
Det här nog det mest respektlösa jag läst på Flashback sedan jag blev medlem 2006. Ni som har hängt här ett tag vet att det inte säger lite...

Jag tror jag faktiskt kan halla med om det pastaendet...shit alltsa...

Kop henne en ny dildo och forsok glom det hela eller sa dumpar du henne..
Citera
2015-05-05, 12:43
Medlem
Diamondgrits avatar
Citat:
det som är jobbigt är inte bara att den är en kopia av hennes ex-pojkväns penis utan också för att den är betydligt längre och grövre än min egna snopp.
Citat:
för ca ett år sedan när vi var ordentligt dragna testade hon den på mig
Jag vet att jag inte borde skratta men...

Men seriöst TS om du tar till dig så mycket av detta så dumpa henne för om du inte gör det kommer det bara att bli värre med tiden.
Citera
2015-05-05, 12:46
Medlem
Heliopoliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rbbdbb
Haha det betyder ju att hon gillar sitt ex penis* mer än din. Du får bevisa att din egna har bättre kvalité.

Rättelse*: en avgjutning i plast (?) av sitt ex penis.

Citat:
En annan sak, som känns sådär att skriva men w/e är att för ca ett år sedan när vi var ordentligt dragna testade hon den på mig...

Haha! Underbart. Du lät det hända. Du förtjänar det.

Var hittar ni era psychotjejer, och vilka damtidning har lärt er att vara passiva fjollor á la "min tjej har sex med andra mot min vilja, vad göra?" Det är ju sorgligt. Din tjej har kvar en clone-a-willy ifrån ett tidigare förhållande, som hon använt på dig, och du vet inte vad du ska göra?! "Få henne att förstå".... Testa som andra har skrivit att ta ett snack med henne. Kommer gå jättebra
Citera
2015-05-05, 12:50
Medlem
carlpetersen73s avatar
Köp en fleshlight och vägra sätta på henne, säg att den är såå jävla skön.
Citera
2015-05-05, 12:50
Medlem
Nu kanske jag har en lite lösare inställning än de flesta andra, men egentligen är det en gummibit, varken mer eller mindre och jag ser i ärlighetens namn inget jätteproblem om man inte har ett rätt skört ego, vilket är okej.

Men nu är det ett problem och då får du helt enkelt sätta ner foten om det stör dig så till den milda grad, tycker hon om dig bör det hela inte vara något problem och ni kan tillsammans gå och köpa en ny dildo helt enkelt.

Måste dock tillägga att kaffet landade på magen när jag läste att du även fått den i baken! Tack för den!
Citera
2015-05-05, 12:53
Medlem
Herregud det är så att till och med jag fick ångest. Har din flickvän haft svårt med empatin innan? Var det hon som blev dumpad?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in