2015-05-04, 10:17
Medlem
Fickludds avatar
Att Metropol byter namn till P5 STHLM meddelar sverigesradio.se med följande notis, med mina fetningar:

Citat:
Ursprungligen postat av sverigesradio.se
Farzad bjuder lyssnarna och sina komikervänner på en inflyttningsfest för att fira premiären av P5 STHLM.

Det är första programmet ut i P5 STHLM och Farzad ställer till med inflyttningsfest. Komikervännerna Özz Nûjen, Behrad Rouzbeh, Melody Farshin och flera kommer förbi. Var med du också! Du hör oss via webben eller 93,8.

Som svensk känner jag mig inte speciellt intresserad.
Citera
2015-05-13, 13:07
Medlem
Anon2s avatar
Har/hade Metropol verkligen såhär få lyssnare..?

Hur som helst..
Tycker att de förstörde kanalen med förändringen.
Musiken är skit nu, och det snackas mycket mer, vilket också suger.

Från att lyssna varje dag på kanalen har jag gått till att aldrig lyssna längre.
Fantastiskt, mitt liv har därmed blivit ännu lite värre. Tack Sveriges Radio för att ni förstörde den enda radiokanalen i Sverige som gick att lyssna på.
Citera
2015-05-14, 23:26
Medlem
Känns att dom vill försöka återuppliva den gamla kanalen P5 radio stockholm som ersattes av metropol.

Detta välkommnas försiktigt av mig, får lyssna mig in och se om det blir bättre.
Citera
2015-05-14, 23:32
Medlem
st0ckiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anon2
Har/hade Metropol verkligen såhär få lyssnare..?

Hur som helst..
Tycker att de förstörde kanalen med förändringen.
Musiken är skit nu, och det snackas mycket mer, vilket också suger.

Från att lyssna varje dag på kanalen har jag gått till att aldrig lyssna längre.
Fantastiskt, mitt liv har därmed blivit ännu lite värre. Tack Sveriges Radio för att ni förstörde den enda radiokanalen i Sverige som gick att lyssna på.

Men eftersom Sveriges Radio, som väl är ett public service-bolag äger kanalen nu borde väl reklamen upphöra?
Citera
2015-05-15, 12:21
Medlem
Anon2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av st0ckis
Men eftersom Sveriges Radio, som väl är ett public service-bolag äger kanalen nu borde väl reklamen upphöra?
Va? 93,8 har alltid tillhört Sveriges Radio, det har aldrig funnits reklam på 93,8, och kommer aldrig finnas.

Lite lustigt att det inte snackas (skit) på röda dagar och så, och musiken är bra.
Men på vardagar är det plötsligt en massa skitsnack och konstig+gammal skitmusik.

De verkar ha en klämdag i studion idag, det tackar vi för.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in