• 1
  • 2
2005-10-09, 18:10
Medlem
Går det att få bort utan operation eller är det de enda alternativet?

Läste nånstans om folk som fått bitch tits utan att ens kört med aas är det möjligt? Hur kan det komma sig? övervikt?
Citera
2005-10-09, 18:15
Bannlyst
käka nolva
Citera
2005-10-09, 19:36
Medlem
Det är vanligare bland folk än man tror
Det fanns en undersökning som visade att 50% av alla män drabbas av det under deras livstid.

Känningar eller lite puffynipps mm.
1. Nolvadex
2. Clomid

Helts utvecklad
DHT salva är sista valet innan du väljer operation.
//DHT
Citera
2005-10-09, 19:43
Medlem
oxidates avatar
Ett hett tips är lokala injektioner med phosphatidylcholine samt DHT-gel som DHT (hihi) nämnde. Under tiden ska du käka Arimidex eller Femara...
Citera
2005-10-09, 19:47
Medlem
chewdog, va d som skrev att priserna sjunkit markant på knivjobb?
Citera
2005-10-09, 19:58
Bannlyst
Hur får man lättast bort puffynipps? har det när det är varmt, men när det är kallt eller när jag käkar effe så blir dom i fin normal storlek. annars är det puffynipps. hur får man lättast bort det?
Citera
2005-10-09, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orkie
Hur får man lättast bort puffynipps? har det när det är varmt, men när det är kallt eller när jag käkar effe så blir dom i fin normal storlek. annars är det puffynipps. hur får man lättast bort det?

Låter lite gay nu men smörj med tigerbalsam så kommer dom vara fina
Jag gör det på beachen
Citera
2005-10-09, 20:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DHT
Låter lite gay nu men smörj med tigerbalsam så kommer dom vara fina
Jag gör det på beachen

Jo men jag menar permanent
Citera
2005-10-09, 20:23
Medlem
oxidates avatar
Deffa.
Citera
2005-10-09, 20:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av oddman
chewdog, va d som skrev att priserna sjunkit markant på knivjobb?
jepp innan somras fanns det mycket billiga operationer (6000 MED narkos, inom stockholm till och med, försäkringen var inte så svår att ordna med) men nu när det blivit en mer eller mindre trend för alla rika människor att plocka bort tuttarna så kan du gissa vad som hänt med priserna... det enda som fattas är att det ska komma extra skatter på det också så det är riktig sverigefason på det hela

som oxidate sa så är lipostabil gillat av många och femera och arimidex sägs vara bra men körtlarna kan faktiskt gå tillbaka av bara nolva också både på fettig gyno och knutpattar ska se om jag kan dra fram studien (mer en rapport)

När jag kollat bilder på det som opererats ut ur gynot så har det inte sett ut som fett utan nästan alltid sett ut som körtelvävnad med lite gula fläckar på så jag misstänker jag att fettinlagringen är ett mindre problem än man tror
Citera
2005-10-09, 22:19
Medlem
biggens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DHT
Det är vanligare bland folk än man tror
Det fanns en undersökning som visade att 50% av alla män drabbas av det under deras livstid.

Känningar eller lite puffynipps mm.
1. Nolvadex
2. Clomid

Helts utvecklad
DHT salva är sista valet innan du väljer operation.
//DHT
ha ha.. du menar att dom håller sig styva av tigerbalsam?
såfall bra tips
Citera
2005-10-09, 23:12
Medlem
Om man samlar på fett på oönskade ställen går det att få bort det utan operation? tex "kärlekshandtag? Vad beror ärlekshandtag på? är det ärftligt eller kan det ha med kost eller likn att göra?

Vad är DHT och hur funkar det? Varför sista alternativet?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in