Citat:
Ursprungligen postat av
Justiciarias
Det låter i mina öron som ett full och tragisk kvinna som i fyllan och villan, på förslagsvis Jameson eller möjligtvis Västerhus, hittar ett gott parti i en lika full och tragisk man som förfriskat bort sans och vett på rörkrökarfirmans firmafest. Sålunda låter hon låter hon rörkrökarhingsten följa med hem för lite sängalag. Under den värdelösa sexakten, där den berusade kavaljeren förmodligen endast fick en tämligen oanvändbar vingelbånge, störtar fästmannen plötsligt in och hittar de tu i sin säng. Kvinnan hade under ruset inte en tanke på att denne existerade, och fullt förklarligt blir fästmannen brydd och kastar rådigt och bestämt ut inkräktaren utan klädpersedlar. Den utkastade har inte vett på smyga hem med svansen mellan benen till sin svikna rörläggarehustru utan gormar dumfull till sig allas uppmärksamhet. Idag skäms de som hundar.
Det låter i mina öron som ett typiskt svenskt, traditionellt fyllebeteende.
Det du skriver ser i mina ögon ut som kvalificerat struntprat!
Det är iofs inget förvånande med tanke på din anamnes. Du härjar omkring i trådar och beter dig otillständigt och när du blir tillrättavisad av andra skribenter, så försöker du få inläggen raderade. När detta inte lyckas, så drar du dig fegt tillbaka och slickar dina sår.
OnT:
Här har du målat upp ett scenario som din svartsnuskiga fantasi har fött fram idéerna till. Tittar du möjligen på alldeles för mycket burlesk-porr? Delvis är din historia som vore den knyckt från någon friluftsteaters uppsättning av en sängkammarfars. Är du möjligen teaterintresserad? Regissör kanske?
Varför denna föraktfulla attityd mot folk i VVS-/rörläggeribranschen? Översittarfasoner. Dålig stil. Du har inte på något vis gjort det antagligt att det skulle gått till på sätt som du målar upp.
Det är inte så att du i själva verket berättar om något du själv har upplevt? Är du en hanrej? En som folk skrattar rått åt bakom din rygg?
Eller är du den som alltid blir utslängd? Antingen av maken/pojkvännen som kommer hem, eller kanske mer sannolikt: Av kvinnan själv.