2015-05-01, 13:52
Medlem
https://polisen.se/Vastra_Gotaland/A...ndel-Goteborg/

Citat:
Klockan 07.21 iakttas en spritt språngande naken man som springer längs Eklandagatan.

Mannen har flytt från en kvinna vilken han tillbringat natten med. En tredje part hade dykt upp och mannen har eventuellt "fått sig en omgång". Mannen har även iakttagits vid Fridkullagatan där han "ropat och skrikit". Polisen kommer till platsen och upprättar fem polisanmälningar
Vad har hänt? Triangeldrama? Svartsjukt ex till flickvännen? Någon göteborgare som sitter med information om personerna och händelserna i fråga?
Citera
2015-05-01, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cimaron
https://polisen.se/Vastra_Gotaland/A...ndel-Goteborg/

Vad har hänt? Triangeldrama? Svartsjukt ex till flickvännen? Någon göteborgare som sitter med information om personerna och händelserna i fråga?

Är det så jäva svårt att läsa själv? Så gott som alla tidningar har skrivit om det. När pojkvännen kom hem till sin tjej så var det även en man i sängen.
Citera
2015-05-01, 14:02
Medlem
Bollregs avatar
Det kan ju också vara en svartsjuk ex-pojkvän som inte gillade den nya pojkvännen.
Citera
2015-05-01, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Feodor
Är det så jäva svårt att läsa själv? Så gott som alla tidningar har skrivit om det. När pojkvännen kom hem till sin tjej så var det även en man i sängen.
Vad får dig att tro att jag över huvud taget läser tidningen? Jag får mina nyheter genom flashback och polisens hemsida, och här fanns ingen tråd så jag startade en då jag vill åt snaskdetaljerna. Posta citat och länkar istället för att vara ohövlig. Eller du kanske tror att du är förmer än andra för att du... läser tidningen?
Citera
2015-05-01, 14:42
Medlem
Neger-ding-dong.

Har svårt att tänka mig något annat.
Citera
2015-05-01, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NitsirK72
Neger-ding-dong.

Har svårt att tänka mig något annat.
http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1....trala-goteborg - Verkar ha skett i centrala Göteborg så det behöver det inte vara. Tror det handlar om vita människor faktiskt. Det framgår inte av artikeln i GP om mannen som kommit på fredagsmorgonen var kvinnans partner eller före detta. Kanske är han själv och kvinnan av olika åsikter i den frågan.
Citera
2015-05-01, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cimaron
http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1....trala-goteborg - Verkar ha skett i centrala Göteborg så det behöver det inte vara. Tror det handlar om vita människor faktiskt. Det framgår inte av artikeln i GP om mannen som kommit på fredagsmorgonen var kvinnans partner eller före detta. Kanske är han själv och kvinnan av olika åsikter i den frågan.

Vad har geografin med saken att göra?

Negerbeteende. Vi får se vem som har rätt.
Citera
2015-05-01, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NitsirK72
Vad har geografin med saken att göra?

Negerbeteende. Vi får se vem som har rätt.
Det låter i mina öron som ett full och tragisk kvinna som i fyllan och villan, på förslagsvis Jameson eller möjligtvis Västerhus, hittar ett gott parti i en lika full och tragisk man som förfriskat bort sans och vett på rörkrökarfirmans firmafest. Sålunda låter hon låter hon rörkrökarhingsten följa med hem för lite sängalag. Under den värdelösa sexakten, där den berusade kavaljeren förmodligen endast fick en tämligen oanvändbar vingelbånge, störtar fästmannen plötsligt in och hittar de tu i sin säng. Kvinnan hade under ruset inte en tanke på att denne existerade, och fullt förklarligt blir fästmannen brydd och kastar rådigt och bestämt ut inkräktaren utan klädpersedlar. Den utkastade har inte vett på smyga hem med svansen mellan benen till sin svikna rörläggarehustru utan gormar dumfull till sig allas uppmärksamhet. Idag skäms de som hundar.

Det låter i mina öron som ett typiskt svenskt, traditionellt fyllebeteende.
Citera
2015-05-01, 17:09
Medlem
kajolas avatar
Fan, bor på den gatan och var ute och promenerade ca 30 min senare :-(
Citera
2015-07-15, 17:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Justiciarias
Det låter i mina öron som ett full och tragisk kvinna som i fyllan och villan, på förslagsvis Jameson eller möjligtvis Västerhus, hittar ett gott parti i en lika full och tragisk man som förfriskat bort sans och vett på rörkrökarfirmans firmafest. Sålunda låter hon låter hon rörkrökarhingsten följa med hem för lite sängalag. Under den värdelösa sexakten, där den berusade kavaljeren förmodligen endast fick en tämligen oanvändbar vingelbånge, störtar fästmannen plötsligt in och hittar de tu i sin säng. Kvinnan hade under ruset inte en tanke på att denne existerade, och fullt förklarligt blir fästmannen brydd och kastar rådigt och bestämt ut inkräktaren utan klädpersedlar. Den utkastade har inte vett på smyga hem med svansen mellan benen till sin svikna rörläggarehustru utan gormar dumfull till sig allas uppmärksamhet. Idag skäms de som hundar.

Det låter i mina öron som ett typiskt svenskt, traditionellt fyllebeteende.

Det du skriver ser i mina ögon ut som kvalificerat struntprat!

Det är iofs inget förvånande med tanke på din anamnes. Du härjar omkring i trådar och beter dig otillständigt och när du blir tillrättavisad av andra skribenter, så försöker du få inläggen raderade. När detta inte lyckas, så drar du dig fegt tillbaka och slickar dina sår.

OnT:
Här har du målat upp ett scenario som din svartsnuskiga fantasi har fött fram idéerna till. Tittar du möjligen på alldeles för mycket burlesk-porr? Delvis är din historia som vore den knyckt från någon friluftsteaters uppsättning av en sängkammarfars. Är du möjligen teaterintresserad? Regissör kanske?

Varför denna föraktfulla attityd mot folk i VVS-/rörläggeribranschen? Översittarfasoner. Dålig stil. Du har inte på något vis gjort det antagligt att det skulle gått till på sätt som du målar upp.
Det är inte så att du i själva verket berättar om något du själv har upplevt? Är du en hanrej? En som folk skrattar rått åt bakom din rygg?
Eller är du den som alltid blir utslängd? Antingen av maken/pojkvännen som kommer hem, eller kanske mer sannolikt: Av kvinnan själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in