2018-04-20, 23:24
Medlem
Provocative2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M Nordström
Sverigedemokraterna är lite före i tiden än dom andra partierna
Nu vet jag inte hur SDs förslag till ett förbud ser ut.
Däremot så var Moderaternas bara valfläsk som de kommer backa ifrån då det inte är genomförbart.
Moderaterna vill sätta tiggare i fängelse vid upprepade förseelser.
OBS nu detta alla som hatar allt vad invandring heter.
Alla tjatar om att vi inte har råd med invandring samtidigt som Moderaterna vill sätta tiggare i de fansansfulla, Svenska anstalterna.
Nu var jag inte vad en fängelseplats kostar men har hört en siffra på 20 000kr/dag.
Så det har vi råd med?
Nästa aspekt är då de Svenska anstalterna med tre mål mat om dagen. Varma sköna lokaler o träningsmöjligheter.
Glöm att Moderaterna kommer införa detta. Gör de det så vet vi att det kommer sitta en busslast Rumäner utanför varje Svensk polisstation dagen efter det beslutet. Det kommer eka, Hejhej mellan polishuset o tingsrätten medan Rumänien töms på romer som vi få mat o husrum.
Citera
2018-04-20, 23:34
Medlem
M Nordströms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Provocative2.0
Nu vet jag inte hur SDs förslag till ett förbud ser ut.
Däremot så var Moderaternas bara valfläsk som de kommer backa ifrån då det inte är genomförbart.
Moderaterna vill sätta tiggare i fängelse vid upprepade förseelser.
OBS nu detta alla som hatar allt vad invandring heter.
Alla tjatar om att vi inte har råd med invandring samtidigt som Moderaterna vill sätta tiggare i de fansansfulla, Svenska anstalterna.
Nu var jag inte vad en fängelseplats kostar men har hört en siffra på 20 000kr/dag.
Så det har vi råd med?
Nästa aspekt är då de Svenska anstalterna med tre mål mat om dagen. Varma sköna lokaler o träningsmöjligheter.
Glöm att Moderaterna kommer införa detta. Gör de det så vet vi att det kommer sitta en busslast Rumäner utanför varje Svensk polisstation dagen efter det beslutet.
Det kommer eka, Hejhej mellan polishuset o tingsrätten medan Rumänien töms på romer som vi få mat o husrum.

Tror också att det är valfläsk och svenska fängelser är ju som sagt lyxhotell så många EU migranter skulle tycka att det var rena semestern där.
Citera
2018-04-21, 20:06
Moderator
Tinuviels avatar
Ämnen sammanfogade.

// mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem