• 1
  • 2
2015-04-29, 17:32
Medlem
Ngon som provat denna?
Verkar intressant, men knns lite skumt o lmna ivg sina koder, men lockar nd

S vad tycker ni som provat den? Vrt?

Hr hittar ni info https://www.tink.se/sv/
Senast redigerad av Laesjosef 2015-04-29 kl. 17:45.
Citera
2015-04-29, 17:34
Medlem
polisensbestiss avatar
Har haft den snart ett r tror jag. Gav vldigt Bra versikt ver mina utgifter osv. Kan rekommendera!
Citera
2015-04-29, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laesjosef
Ngon som provat denna?
Verkar intressant, men knns lite skumt o lmna ivg sina koder, men lockar nd

S vad tycker ni som provat den? Vrt?

Hr hittar ni info https://www.tink.se/sv/

Laddade ner den hromdagen.
Ja, det kndes lite skumt, men det enda de fr tillgng till r dina kontoutdrag, dina transaktioner. Inget annat.
Hittills vldig trevlig app. Rolig statistik ver mina inkp..
Citera
2015-04-29, 17:36
Medlem
ndra topic, srstavning.

Den r okej, den gr det det skall ngorlunda.

OCH JA, man fr ltt ngest nr man ser vart fan pengarna tar vgen
Citera
2015-04-29, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maintenant
Laddade ner den hromdagen.
Ja, det kndes lite skumt, men det enda de fr tillgng till r dina kontoutdrag, dina transaktioner. Inget annat.
Hittills vldig trevlig app. Rolig statistik ver mina inkp..

Precis, men just att ens koder ligger i en till databas ngonstans fr fan ta o prova!
Citera
2015-04-29, 18:11
Medlem
rolemodels avatar
Finns ju annars en bank som har allt detta. Men det fretaget r ju bannlyst hr p fb. Men ni kan f tipset iallafall.

Swedbank och deras utgiftskollen. Slipper ni mata in allt skit samt ge bort era koder

Nu kommer vl nn med ett inlgg i stil med:
"Men det r ju s himla dyrt och skitdligt att ha allt p samma stlle och en app som r ljusr frn konkurrenterna"

Citera
2015-04-29, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rolemodel
Finns ju annars en bank som har allt detta. Men det fretaget r ju bannlyst hr p fb. Men ni kan f tipset iallafall.

Swedbank och deras utgiftskollen. Slipper ni mata in allt skit samt ge bort era koder

Nu kommer vl nn med ett inlgg i stil med:
"Men det r ju s himla dyrt och skitdligt att ha allt p samma stlle och en app som r ljusr frn konkurrenterna"

Haha jo men har swedbank, men sg att man kunde ha fler banker, har nmligen avanza ocks
Citera
2015-04-29, 19:56
Medlem
OurFranks avatar
Jag tycker det r superbra, r inte alltfr orolig ver skerheten. De kan ju bara lsa, och inte ndra ngot, med koderna de har. Danske Bank har ocks kategorisering av utgifter men jag har ven okq8-kort s det faller ju p det, plus att Tink r bttre n Danske Bank.
Citera
2015-04-29, 19:59
Medlem
tyckte ocks det kndes lite skumt i brjan. men nu har jag anvnt den i ett r och har bra koll p min ekonomi. jag skiter vl i om de sljer statistiken och sljmnstren, det r det ltt vrt att ha koll p stlarna.
Citera
2015-09-19, 16:36
Medlem
keratarchess avatar
Upptckte den hr appen nyligen och mste sga att jag r supernjd! Tnkte frst, fr att f bttre koll p mina utgifter osv., skapa en manuell kassabok, men det hr r tusen gnger bttre.
Citera
2015-09-20, 13:02
Medlem
Isnatts avatar
Jag har anvnt den 1.5 r kanske och uppskattar den verkligen. Innan trodde jag att jag hade koll p var pengarna tog vgen. Med tink s fr jag stenkoll.
Kvar av ln r min favoritfunktion dr jag kan se hur jag ligger till och vnder jag p telefonen s fr jag fram stapeldiagram. Men jmfrelselinjen, p vilken period r den baserad? Nr jag vridigt s jag har stapeldiagramet framme s str det apri 2014 - sep 2015. r allts snittet vad jag brukar ha kvar baserat p den perioden?
Citera
2015-09-20, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OurFrank
Jag tycker det r superbra, r inte alltfr orolig ver skerheten. De kan ju bara lsa, och inte ndra ngot, med koderna de har. Danske Bank har ocks kategorisering av utgifter men jag har ven okq8-kort s det faller ju p det, plus att Tink r bttre n Danske Bank.

Kan man ha Think om man anvnder sig utav sitt kredit kort tex Okq8?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in