• 1
  • 2
2015-04-29, 17:32
Medlem
Någon som provat denna?
Verkar intressant, men känns lite skumt o lämna iväg sina koder, men lockar ändå

Så vad tycker ni som provat den? Värt?

Här hittar ni info https://www.tink.se/sv/
Senast redigerad av Laesjosef 2015-04-29 kl. 17:45.
Citera
2015-04-29, 17:34
Medlem
polisensbestiss avatar
Har haft den snart ett år tror jag. Gav väldigt Bra översikt över mina utgifter osv. Kan rekommendera!
Citera
2015-04-29, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laesjosef
Någon som provat denna?
Verkar intressant, men känns lite skumt o lämna iväg sina koder, men lockar ändå

Så vad tycker ni som provat den? Värt?

Här hittar ni info https://www.tink.se/sv/

Laddade ner den häromdagen.
Ja, det kändes lite skumt, men det enda de får tillgång till är dina kontoutdrag, dina transaktioner. Inget annat.
Hittills väldig trevlig app. Rolig statistik över mina inköp..
Citera
2015-04-29, 17:36
Medlem
Ändra topic, särstavning.

Den är okej, den gör det det skall någorlunda.

OCH JA, man får lätt ångest när man ser vart fan pengarna tar vägen
Citera
2015-04-29, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maintenant
Laddade ner den häromdagen.
Ja, det kändes lite skumt, men det enda de får tillgång till är dina kontoutdrag, dina transaktioner. Inget annat.
Hittills väldig trevlig app. Rolig statistik över mina inköp..

Precis, men just att ens koder ligger i en till databas någonstans får fan ta o prova!
Citera
2015-04-29, 18:11
Medlem
rolemodels avatar
Finns ju annars en bank som har allt detta. Men det företaget är ju bannlyst här på fb. Men ni kan få tipset iallafall.

Swedbank och deras utgiftskollen. Slipper ni mata in allt skit samt ge bort era koder

Nu kommer väl nån med ett inlägg i stil med:
"Men det är ju så himla dyrt och skitdåligt att ha allt på samma ställe och en app som är ljusår från konkurrenterna"

Citera
2015-04-29, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rolemodel
Finns ju annars en bank som har allt detta. Men det företaget är ju bannlyst här på fb. Men ni kan få tipset iallafall.

Swedbank och deras utgiftskollen. Slipper ni mata in allt skit samt ge bort era koder

Nu kommer väl nån med ett inlägg i stil med:
"Men det är ju så himla dyrt och skitdåligt att ha allt på samma ställe och en app som är ljusår från konkurrenterna"

Haha jo men har swedbank, men såg att man kunde ha fler banker, har nämligen avanza också
Citera
2015-04-29, 19:56
Medlem
OurFranks avatar
Jag tycker det är superbra, är inte alltför orolig över säkerheten. De kan ju bara läsa, och inte ändra något, med koderna de har. Danske Bank har också kategorisering av utgifter men jag har även okq8-kort så det faller ju på det, plus att Tink är bättre än Danske Bank.
Citera
2015-04-29, 19:59
Medlem
tyckte också det kändes lite skumt i början. men nu har jag använt den i ett år och har bra koll på min ekonomi. jag skiter väl i om de säljer statistiken och säljmönstren, det är det lätt värt att ha koll på stålarna.
Citera
2015-09-19, 16:36
Medlem
keratarchess avatar
Upptäckte den här appen nyligen och måste säga att jag är supernöjd! Tänkte först, för att få bättre koll på mina utgifter osv., skapa en manuell kassabok, men det här är tusen gånger bättre.
Citera
2015-09-20, 13:02
Medlem
Isnatts avatar
Jag har använt den 1.5 år kanske och uppskattar den verkligen. Innan trodde jag att jag hade koll på var pengarna tog vägen. Med tink så får jag stenkoll.
Kvar av lön är min favoritfunktion där jag kan se hur jag ligger till och vänder jag på telefonen så får jag fram stapeldiagram. Men jämförelselinjen, på vilken period är den baserad? När jag vridigt så jag har stapeldiagramet framme så står det apri 2014 - sep 2015. Är alltså snittet vad jag brukar ha kvar baserat på den perioden?
Citera
2015-09-20, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OurFrank
Jag tycker det är superbra, är inte alltför orolig över säkerheten. De kan ju bara läsa, och inte ändra något, med koderna de har. Danske Bank har också kategorisering av utgifter men jag har även okq8-kort så det faller ju på det, plus att Tink är bättre än Danske Bank.

Kan man ha Think om man använder sig utav sitt kredit kort tex Okq8?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in