Citat:
Ja, alltså helt hundra kan man ju såklart aldrig vara. Men det låter som risken är väldigt liten. Men inte alltid så lätt att inte oroa sig. Min äldsta dotter har aldrig träffat sin biologiska pappa, han tror fortfarande att jag lurade honom för att bli gravid. Han menar att jag bara ljög om att jag åt p-piller. Men vi har klarat oss jättebra utan honom och jag har aldrig ångrat att det blev som det blev. Jag kommer det löser sig för dig men du kanske borde prata med henne?
Okej, tråkigt att han tror det. Skönt att ni har det bra ändå och att det löst sig för er. Ett bevis på att man kan lyckas med uppfostran ändå.
Jag har pratat med henne och hon sa både att vi hade kondom hela tiden, samt att jag aldrig fick utlösning. Så det bekräftar det mitt svaga minne kom ihåg. Borde jag kunna lita på henne? Talar tjejer sanning rent generellt kring detta? Baserat på ovan kommentar så kan jag ju exkludera att jag kommit i henne utan kondom om hon nu skulle ljuga, då jag är säker på att jag ej tvättade av mig och det va rent på morgonen. Det borde betyda att jag definitivt inte kom med kondom heller. Minns även med säkerhet att hon inte ville ens utföra oralsex utan kondom på mig så känns troligt att hon skulle låtit mig tagit av alls. Så baserat på att jag pratat med henne och så så borde det väl vara trovärdigt? Borde inte oroa mig va?
Citat:
Det HÄR är jävligare. Det kommer ju som bekant alltid en försats för att "rensa rören" innan laddningen kommer, och denna sats kan – men behöver inte nödvändigtvis alltid– innehålla spermier.
Vill egentligen inte göra dig nojig, men de där 95/5 till hans favör skulle jag nog vilja ändra till 50-50
Vill egentligen inte göra dig nojig, men de där 95/5 till hans favör skulle jag nog vilja ändra till 50-50

Jo precis det stämmer. Kan vara värt att kolla upp faktiskt, men skulle inte påstå att chansen är så stor som 50/50?