Citat:
Ursprungligen postat av
ninano
Låter inte troligt att olyckan här skett.. Du får avvakta och hoppas på det bästa.
Jag låg med en brud för några år sedan, och ja, jag var jävligt full. Hon ville ha satsen i munnen, och det sa hon faktiskt innan det ens var aktuellt att ligga, otroligt nog.
Jag kom och full som jag var så spruta det typ direkt när jag fick ur den och hon fick lite i håret och resterande i munnen. Nu till det sjuka.
Jag såg henne dagen efter, med en annan kille, skitsam då jag inte vill ha något med henne att göra.
Såg henne typ 7-8 månader senare, höggravid. Såg henne några månader senare med en barnvagn, och hennes nya kille.
Men jag har ingen aning, det är ju antagligen han som är fadern, till 95%.. Men man vet ju aldrig, usch..
Så jag förstår att du är orolig, för det var jag, något så in i helvete också.
Men egentligen har jag inte tänkt på det mera fram tills jag såg din tråd, håll tummarna mannen.
Ah fyfan, låter inte helt kul. Skönt att du såg henne med en annan kille dock, det hjälper mycket. Du behöver nog inte oroa dig, du hade nog fått veta det nu om du varit pappan! Tackar för ditt svar man ska försöka lugna ner mig jag också!!
Citat:
Ursprungligen postat av
Pirre77
Du kan sluta oroa dig. Hade ni kört utan kondom och du kommit i henne och sedan somnat hade skaftet på din penis varit täckt av en blandning av torkat slidsekret och sperma (påminner lite om flagnande hud efter en solbränna). Vidare hade ditt ollon och förhudens insida (om du har en sådan vill säga) varit väldigt kladdiga. Avslutningsvis hade du känt på lukten att din penis varit inne i en slida.
Summa summarum; det går helt enkelt inte att missta sig om man kommit i tjejen utan kondom...
Tackar för ditt svar. Då kan jag bortse från det alternativet iallafall. Nu tillhör jag passande nog den minoritet (?) utan förhud,, men låter som det ska vara lugnt ändå. Med största sannolikhet så använde vi kondom ändå även vad jag minns och vad hon sa,så borde nog glömma det helt egentligen och gå vidare.
Stort tack för ditt svar!!