• 1
  • 2
2015-04-28, 09:02
Medlem
Hej,

Jag hoppas ni kan hjälpa mig med min oro. Jag hade lite väl kul med flaskan i helgen, och lyckades dra med mig ett inte alltför fint sällskap hem. Då jag som sagt druckit en del så minns jag inte alla detaljer, men det mesta.

Nu till frågan. Vi hade sex och vad jag minns så använde vi kondom hela tiden,från början till Slut. Detta sa även hon då jag frågade. Vad jag även minns så kom jag aldrig heller (alls,varken i henne eller utanför) och detta sa även hon stämde. Trots detta är jag otroligt rädd att hon på något sätt ljuger eller att jag inte minns alla detaljer, och hon ska bli med barn. Detta är det värsta som skulle hända mig just nu, och jag ångrar kvällen enormt mycket. Har haft världens ångest nu sen i söndags,trots att det känns jättelöjligt.

Bör jag oroa mig? Om jag hade kommit i henne utan kondom, hade min penis varit "kladdig" dagen efter (aldrig haft sex utan kondom)?. Är jag bara onödigt paranoid och bör släppa det helt? Har ni varit med om något liknande? Hur gick det?

Hoppas någon orkar läsa och hjälpa till! Tack på förhand.

Ps Mod får gärna flytta om det hamnat fel
Citera
2015-04-28, 09:09
Medlem
Låter inte troligt att olyckan här skett.. Du får avvakta och hoppas på det bästa.

Jag låg med en brud för några år sedan, och ja, jag var jävligt full. Hon ville ha satsen i munnen, och det sa hon faktiskt innan det ens var aktuellt att ligga, otroligt nog.

Jag kom och full som jag var så spruta det typ direkt när jag fick ur den och hon fick lite i håret och resterande i munnen. Nu till det sjuka.

Jag såg henne dagen efter, med en annan kille, skitsam då jag inte vill ha något med henne att göra.

Såg henne typ 7-8 månader senare, höggravid. Såg henne några månader senare med en barnvagn, och hennes nya kille.

Men jag har ingen aning, det är ju antagligen han som är fadern, till 95%.. Men man vet ju aldrig, usch..

Så jag förstår att du är orolig, för det var jag, något så in i helvete också.

Men egentligen har jag inte tänkt på det mera fram tills jag såg din tråd, håll tummarna mannen.
Citera
2015-04-28, 09:13
Medlem
Pirre77s avatar
Du kan sluta oroa dig. Hade ni kört utan kondom och du kommit i henne och sedan somnat hade skaftet på din penis varit täckt av en blandning av torkat slidsekret och sperma (påminner lite om flagnande hud efter en solbränna). Vidare hade ditt ollon och förhudens insida (om du har en sådan vill säga) varit väldigt kladdiga. Avslutningsvis hade du känt på lukten att din penis varit inne i en slida.

Summa summarum; det går helt enkelt inte att missta sig om man kommit i tjejen utan kondom...
Citera
2015-04-28, 09:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ninano
Låter inte troligt att olyckan här skett.. Du får avvakta och hoppas på det bästa.

Jag låg med en brud för några år sedan, och ja, jag var jävligt full. Hon ville ha satsen i munnen, och det sa hon faktiskt innan det ens var aktuellt att ligga, otroligt nog.

Jag kom och full som jag var så spruta det typ direkt när jag fick ur den och hon fick lite i håret och resterande i munnen. Nu till det sjuka.

Jag såg henne dagen efter, med en annan kille, skitsam då jag inte vill ha något med henne att göra.

Såg henne typ 7-8 månader senare, höggravid. Såg henne några månader senare med en barnvagn, och hennes nya kille.

Men jag har ingen aning, det är ju antagligen han som är fadern, till 95%.. Men man vet ju aldrig, usch..

Men egentligen har jag inte tänkt på det mera fram tills jag såg din tråd, håll tummarna mannen.

Hahahah fyfan! Hade tänkt på det där varje dag för resten av mitt liv om jag var du
Citera
2015-04-28, 09:26
Medlem
Citat:

Ah fyfan, låter inte helt kul. Skönt att du såg henne med en annan kille dock, det hjälper mycket. Du behöver nog inte oroa dig, du hade nog fått veta det nu om du varit pappan! Tackar för ditt svar man ska försöka lugna ner mig jag också!!

Citat:
Ursprungligen postat av Pirre77
Du kan sluta oroa dig. Hade ni kört utan kondom och du kommit i henne och sedan somnat hade skaftet på din penis varit täckt av en blandning av torkat slidsekret och sperma (påminner lite om flagnande hud efter en solbränna). Vidare hade ditt ollon och förhudens insida (om du har en sådan vill säga) varit väldigt kladdiga. Avslutningsvis hade du känt på lukten att din penis varit inne i en slida.

Summa summarum; det går helt enkelt inte att missta sig om man kommit i tjejen utan kondom...

Tackar för ditt svar. Då kan jag bortse från det alternativet iallafall. Nu tillhör jag passande nog den minoritet (?) utan förhud,, men låter som det ska vara lugnt ändå. Med största sannolikhet så använde vi kondom ändå även vad jag minns och vad hon sa,så borde nog glömma det helt egentligen och gå vidare.

Stort tack för ditt svar!!
Citera
2015-04-28, 09:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oneandnotonly
Hahahah fyfan! Hade tänkt på det där varje dag för resten av mitt liv om jag var du

Jo, det var inte alls kul där när man såg att det var en unge på G, men iom jag såg henne med en annan kille kvällen efter, och att han är med henne nu känns bättre.
Citera
2015-04-28, 10:38
Medlem
Citat:
Jo, det var inte alls kul där när man såg att det var en unge på G, men iom jag såg henne med en annan kille kvällen efter, och att han är med henne nu känns bättre.

Jo som sagt borde vara lugnt. Dock, har du pratat med henne något alls kring det efter? Av rent intresse bara om ni har hörts av något alls.
Citera
2015-04-28, 10:44
Bannlyst
det var ju bara ett ONS så hon lär göra abort ändå
Citera
2015-04-28, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NopeNope

Fast så kan man ju inte riktigt tänka. Jag blev gravid med mitt första barn efter en tillfällig relation och abort var aldrig något alternativ. Kan bara hoppas det löser sig för TS för det låter inte som är någon större risk.
Citera
2015-04-28, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NopeNope

Svårt att veta hur någon väl reagerar när man ställs inför beslutet.

Citat:
Ursprungligen postat av AlexandraIda
Fast så kan man ju inte riktigt tänka. Jag blev gravid med mitt första barn efter en tillfällig relation och abort var aldrig något alternativ. Kan bara hoppas det löser sig för TS för det låter inte som är någon större risk.

Jo precis, man vet ju aldrig. Hur har det gått för er/dig? Jo känns som risken är extremt liten då jag varken fick utlösning samt hade kondom. Oroar jag mig i onödan?
Citera
2015-04-28, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av helthundra
Svårt att veta hur någon väl reagerar när man ställs inför beslutet.

Jo precis, man vet ju aldrig. Hur har det gått för er/dig? Jo känns som risken är extremt liten då jag varken fick utlösning samt hade kondom. Oroar jag mig i onödan?

Ja, alltså helt hundra kan man ju såklart aldrig vara. Men det låter som risken är väldigt liten. Men inte alltid så lätt att inte oroa sig. Min äldsta dotter har aldrig träffat sin biologiska pappa, han tror fortfarande att jag lurade honom för att bli gravid. Han menar att jag bara ljög om att jag åt p-piller. Men vi har klarat oss jättebra utan honom och jag har aldrig ångrat att det blev som det blev. Jag kommer det löser sig för dig men du kanske borde prata med henne?
Citera
2015-04-28, 13:35
Medlem
Pirre77s avatar
Citat:
Jag kom och full som jag var så spruta det typ direkt när jag fick ur den och hon fick lite i håret och resterande i munnen.

Det HÄR är jävligare. Det kommer ju som bekant alltid en försats för att "rensa rören" innan laddningen kommer, och denna sats kan – men behöver inte nödvändigtvis alltid– innehålla spermier.

Vill egentligen inte göra dig nojig, men de där 95/5 till hans favör skulle jag nog vilja ändra till 50-50
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in