• 1
  • 2
2015-04-26, 11:52
Medlem
4522s avatar
Då var det dags igen, ettan Benfica möter tvåan Porto, tre poäng skiljer lagen mellan när vi går in på slutspurten av ligaracet. Porto blev precis aslfalterade av Bayern och det återstår att se hur det har påverkat spelarna. Förmodligen är revanschlustan enorm och det passar Port bättre när dom måste ösa på. Det hade varit katastrof att sluta titellösa.

Troliga startelvor:

Benfica: Júlio César, Maxi Pereira, Luisão, Jardel, Eliseu, Samaris, Amorim, Pizzi, Gaitán, Jonas, Lima

FC Porto: Fabiano, Danilo, Maicon, Marcano, Alex Sandro, Casemiro, Herrera, Olíver Torres, Brahimi, Quaresma, Jackson Martínez

Mina nyckelspelare fetmarkerade. Ses förhoppningsvis på Kanal Knulkontakt när matchen närmat sig.
2015-04-26, 15:49
Medlem
BlondinBalles avatar
Trevligt att du lägger ned lite tid på trådstarten för en liga man annars inte följer. Blir sugen att se med tanke på det är en 6p match om ligatiteln. Har du koll på TV-rättigheter också (engelsk kommentator)? Förstår inte "kanal knullkontakt".
2015-04-26, 16:34
Medlem
4522s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlondinBalle
Trevligt att du lägger ned lite tid på trådstarten för en liga man annars inte följer. Blir sugen att se med tanke på det är en 6p match om ligatiteln. Har du koll på TV-rättigheter också (engelsk kommentator)? Förstår inte "kanal knullkontakt".

Fulstream tituleras ibland här på forumet "Kanal Knullkontakt" eftersom det bara är en massa sex, äktenskaps och Fuckbook-annonser. Vanligtvis brukar det gå att hitta bra streams. Tror så är fallet den här gången också, givet matchens dignitet och vikt.
2015-04-26, 17:03
Medlem
4522s avatar
Portos elva:

Helton; Danilo, Maicon, Marcano, Sandro; Neves, Casemiro, Evandro, Oliver; Jackson, Brahimi

Helton, då kan vi vänta oss en hel del underhållning då..
2015-04-26, 17:58
Medlem
4522s avatar
Benficas elva: Julio César, Maxi, Luisão, Jardel, Eliseu, Samaris, Talisca, Pizzi, Gaitán, Jonas, Lima

Sick inramning.
2015-04-26, 18:27
Medlem
setubals avatar
Dålig timing, upptagen på annat håll.

Finns dock bara ett lag i Portugal.
Får bli andra halvlek för min del.
2015-04-26, 18:50
Medlem
4522s avatar
Halvdan halvlek, Benfica bjuder inte direkt upp, vilket är förståeligt då dom verkligen inte behöver det. Det blir nog ös från Porto i andra däremot. Dom hade ett (korrekt) bortdömt precis innan halvtid.
2015-04-26, 18:59
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Fulstream tituleras ibland här på forumet "Kanal Knullkontakt" eftersom det bara är en massa sex, äktenskaps och Fuckbook-annonser. Vanligtvis brukar det gå att hitta bra streams. Tror så är fallet den här gången också, givet matchens dignitet och vikt.

Hehe helt rätt så är det.
Hade gärna sett denna match men jag följer en annan.
2015-04-26, 19:17
Medlem
setubals avatar
Helton i långbrallor.

Hade gärna sett en avslutning likt för ett par år sedan, när Kelvin avgör, jorge faller ner på knä och hela arenan spårar ur. Helvete den matchen kommer jag aldrig glömma, fast det var väl absolut sista omgången om jag kommer ihåg rätt.

Fast åt andra hållet önskar jag mig det nu, även om jag inte följer ligan lika mycket längre.

~
Senast redigerad av setubal 2015-04-26 kl. 19:37.
2015-04-26, 19:44
Medlem
P.Gs avatar
Uppskattar dessa blänkare om portugisiska ligan enormt, även om det inte blev en ström för min del denna gång! Hur ser matchen ut?
2015-04-26, 19:47
Medlem
setubals avatar
Vad fan?

Synd att de inte satte frisparken tidigare, bättre träff i straffområdet och det hade varit 1-0.

För helvete Benfica. Var glada att Porto inte straffar er där.
Slut!
Blås blås blås!

Yes
Senast redigerad av setubal 2015-04-26 kl. 19:56.
2015-04-26, 19:57
Medlem
setubals avatar
Hahaha Lopetegui & Jorge.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in