2015-04-25, 11:45
Medlem
Kra fb!
Kommande vecka ska jag p en viss festlighet o planerar att ta min e-oskuld dr tillsammans med en blandning av mnniskor, ngra erfarna o andra helt frmmande till upplevelsehjande substanser. Jag har lst p o knner mig fullt redo, dock r det en frga jag inte kunnat f svar p o det r om pollenallergi-medicin (histaminhmmare - loratadin) p nt stt r farlig o ta samma dag. r ju massa bjrkpollen just nu...

Nn som vet eller har erfarenhet av det? Annars kanske bra sak o skylla p om gonen vcker misstankar bland mindre liberala
Citera
2015-04-25, 12:38
Medlem
pepparkrans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jo.vars
Kra fb!
Kommande vecka ska jag p en viss festlighet o planerar att ta min e-oskuld dr tillsammans med en blandning av mnniskor, ngra erfarna o andra helt frmmande till upplevelsehjande substanser. Jag har lst p o knner mig fullt redo, dock r det en frga jag inte kunnat f svar p o det r om pollenallergi-medicin (histaminhmmare - loratadin) p nt stt r farlig o ta samma dag. r ju massa bjrkpollen just nu...

Nn som vet eller har erfarenhet av det? Annars kanske bra sak o skylla p om gonen vcker misstankar bland mindre liberala

Kan tyvrr inte svara p din frga men du menar att dina pupiller blir stora som tefat av din medicin mot pollenallergi?
Du skulle inte kunna lura en snorunge ens med den bortfrklaringen och n mindre farbror bl.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in