• 1
  • 2
2005-10-07, 21:11
Medlem
även kallade Prince Blå,

är det någon som har testat dessa underbart goda små varelser som sedan (några dagar) har funnits att tillgå i de flesta tobaksaffärer? Köpte mig själv ett paket igår och jag må säga att det var ett av de godaste jag smakat faktiskt. Smakar inte alls som vanlig prince utan har en mycket rundare smak. Mycket goda, alltså.

Länk från House of Prince: http://www.prince.se/sw17003.asp
Citera
2005-10-07, 21:35
Medlem
seattles avatar
Är de dom gamla Prince Eucalyptus som har kommit tillbaka kanske?
Citera
2005-10-07, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av seattle
Är de dom gamla Prince Eucalyptus som har kommit tillbaka kanske?

Eucalyptus, vad är detta för något? :O Har jag missat dessa?

För övrigt finns ju nu Black Devil att tillgå i flera affärer med en touch av choklad och vanilj, brukar köpa några sådana paket varje morgon innan jag ska iväg till jobbet.
Citera
2005-10-20, 22:22
Bannlyst
har nu testat att köpa ett paket ev detta märke.. blev glatt överaskad. mycket smak men utan att det känns i halsen. känns som att suga i sej ett rosa fluffigt moln men ändå att det smakar rikt av tobak... helt värt att testa.. det blir nog domhär jag kommer köpa i framtiden nu

mvh/Zo
Citera
2005-10-20, 22:30
Medlem
TomiXs avatar
Mycket goda cigaretter, inte lika starka som Prince original men brinner lika långsamt, lika goda som marlboro i mitt tycke (jag röker marlboro vanligtvis). Köp dessa!
Citera
2005-10-21, 14:53
Medlem
Trogdors avatar
helt ok för att vara prince, men dom slår inte marlboro
Citera
2005-10-21, 15:26
Awaiting Email Confirmation
Vad jobbiga de är på Prince, deras Mellow(tidigare Medium) kallas också blå. Tråkigt när man ska sälja skiten och inte vet vad kunderna menar...
Citera
2005-10-21, 23:41
Bannlyst
kan inte hålla med om att dom är sämmre än marlboro emd tanke på att marlboro blir snabbt varmrökta och likförbannat river i halsen efter halva ciggen.. och sen efter det så luktar man fimp på tio meters avstånd i en halvtimme
Citera
2007-07-26, 21:09
Medlem
Steve-Os avatar
Finns dom i mjukpack?
Citera
2007-07-26, 21:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Steve-O
Finns dom i mjukpack?

Tyvärr inte...
Citera
2007-07-27, 09:01
Medlem
Zairas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lisbeth_J
även kallade Prince Blå,

är det någon som har testat dessa underbart goda små varelser som sedan (några dagar) har funnits att tillgå i de flesta tobaksaffärer? Köpte mig själv ett paket igår och jag må säga att det var ett av de godaste jag smakat faktiskt. Smakar inte alls som vanlig prince utan har en mycket rundare smak. Mycket goda, alltså.

Länk från House of Prince: http://www.prince.se/sw17003.asp

älskar de, så jävla goda
Citera
2008-10-10, 17:12
Medlem
Jovisst är de goda alltid.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto