Citat:
Ursprungligen postat av
blomvattnare
Postaren citerade farbror Sven. När postaren skulle skriva sitt inlägg råkade postaren radera en hakparentes i citatet, nämligen den sista. Då blir citeringen knasig. Sedan hängde felet med i flera inlägg, bland annat ditt. Detta eftersom postarna efter citerade det felaktiga inlägget.
Sådant kan avstyras om man förhandsgranskar sitt inlägg innan man postar. Då ser man att något är på tok och man kan rätta till det.
Hänger upp mig lite på "råkade postaren radera". Det kan ske utan att någon "råkar" också.
När jag ska citera någon användare på min mobil, så försvinner alltid sista hakparentesen automatiskt om jag börjar mitt inlägg med att klistra in något (t.ex. länk eller text) + att en radbrytning också försvinner, varför ovanstående problem uppstår. Då jag uppmärksammat detta så har jag inte brytt mig så mycket, utan bara skrivit in hakparentesen igen och gjort en ny radbrytning.
Har antagit att det är mobilbrowsern som orsakar problemet. Har därför inte trott att det varit något för forumbuggtråden.
Kör för övrigt webbversion även på mobilen och inte mobilversion om det nu kan spela in.