2015-04-20, 20:46
Medlem
Om jag runkar och torkar av med en pappershanduk som ajg sedan slänger och t.ex. min flickvän dagen efter tar handdukarna med torkad sperma, är det möjligt att denne kan bli gravid?
Citera
2015-04-20, 20:57
Medlem
Zniffens avatar
Nä. Spermas värsta finde är luft då de torkar och dör.
Citera
2015-04-20, 20:59
Medlem
9797s avatar
Njää. Dom dör i regel när sädesvätskan har torkat. Under perfekta förhållanden har jag för mig att dom kan leva upp till ett par timmar i det fria så att säga.
Citera
2015-04-20, 21:03
Medlem
Och de måste väl in i fittan för att en graviditet skulle uppstå? Fan jag borde veta detta, är asexuell eller var det heter.
Citera
2015-04-20, 21:20
Medlem
molotowtoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av No6
Och de måste väl in i fittan för att en graviditet skulle uppstå? Fan jag borde veta detta, är asexuell eller var det heter.
Det ska ju isånnafall vara att hon tar pappret och pular in det i grottan, vilket förvisso är osannolikt eftersom hon skulle göra det jobbigt för sig själv när hälften fastnar där inne.
Citera
2015-04-20, 21:26
Medlem
Goldmanns avatar
Spermier dör snabbt i luft.
Men ett intressant fall är Boris Becker. Han blev avsugen av en negress (!) som sedan förde in spermierna in i muttan och blev gravid. Han fick sedan betala o erkänna faderskapet.
Citera
2015-04-20, 21:26
Medlem
Hiphoppandas avatar
Luft torkar ut och dödar sperma på nolltid. Däremot kan sperma "leva" upp till 5 dagar innuti en vagina. Så tjuva inte med ägglossningen om du inte vill dvs.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in