2015-04-20, 18:03
Bannlyst
Finns det amerikaner som spelar "seriöst" med playmoney i USA?
Senast redigerad av cumshooter 2015-04-20 kl. 18:07.
Citera
2015-04-20, 18:16
Medlem
AA-suiteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cumshooter
Finns det amerikaner som spelar "seriöst" med playmoney i USA?
Finns det säkert. Om deras tid är väl spenderad kan dock debatteras.
Citera
2015-04-20, 19:01
Medlem
Jävlar vad uselt, sitta streama när man spelar med playmoney.
Citera
2015-04-20, 20:45
Medlem
Mr.Lejemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sir.
Allvarligt?

Vore ju kungligt att se honom tilta live.

vore drömmen med tanke på alla idioter som finns online. När de dessutom vet att det är Phil som spelar så kommer han att åka på många bad beats!

"idiot player from northern europe.."
Citera
2015-04-20, 20:58
Medlem
Mattelols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AA-suited
Bor i USA

Varför flyttar han inte utomlands som samtliga pokerproffs har gjort? Kan man ens möta seriöst motstånd om man kör play money?
Citera
2015-04-20, 21:42
Medlem
AA-suiteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mattelol
Varför flyttar han inte utomlands som samtliga pokerproffs har gjort? Kan man ens möta seriöst motstånd om man kör play money?
Han spelar live. Play money liret är endast för twitch eftersom han gillar konceptet eller min egna teori, att han gör det för att han gillar rampljuset. Poker after dark (eller var det high stakes poker?) tiderna är över.
Citera
2015-04-21, 19:22
Medlem
MrMadoffs avatar
Citat:
Man kan ju säga att han övergått från hardcore grinder till gambler när han streamar på twitch. Något specifikt dåligt spel du sett? Jag stör mig lite på honom och hans kärlek till 5 card plo (bara massa gamble) eftersom jag vill se på NLHE cash streams i studerande syfte. Om någon annan kompetent sitter och streamar samtidigt som Jcarver har jag börjat kolla på dem istället. Känns som att han mer riktar sig mot nybörjare eller någon cs lirare som snubblar över honom på framsidan av twitch.

Tänkte främst på hans personlighet, du tycker han verkar 100% eller?
Kolla bara på kepsen och hur han pratar..

Svårt att se något annat än att han fortfarande bor hemma och aldrig betalat en räkning i hela sitt liv.
Citera
2015-04-21, 21:37
Medlem
AA-suiteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrMadoff

Svårt att se något annat än att han fortfarande bor hemma och aldrig betalat en räkning i hela sitt liv.
Han har miljontals dollar i endast turneringscashes och en WSOP titel så ekonomiskt går det inte så dåligt. Om han har en sprallig personlighet är en annan sak.
Citera
2015-04-21, 23:15
Medlem
Mattelols avatar
http://www.twitch.tv/livboeree/

Även Liv Boeree ger sig in i matchen, streamar just nu.
Citera
2015-04-22, 10:10
Medlem
AA-suiteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mattelol
http://www.twitch.tv/livboeree/

Även Liv Boeree ger sig in i matchen, streamar just nu.
Haha hon rök ur 1k$ turren på tre händer
Citera
2015-04-22, 13:40
Medlem
Mattelols avatar
Citat:
Haha hon rök ur 1k$ turren på tre händer

Ja, det var ingen grandios öppning direkt. Hon 3/4-bet jammade flera gånger under streamen med låga pocket när hon hade 30-40BB, inget jag har sett någon annan göra, dock är det ju hon som är proffset...

edit: Igor Kurganov satt brevid henne under gårdagens stream, har de ett förhållande?
Senast redigerad av Mattelol 2015-04-22 kl. 13:44.
Citera
2015-04-23, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrMadoff

Var någon i twitch-chatten som sade att han låter som Walter Junior från Breaking bad.

Han är dock inte efterbliven. Har ett antal miljoner dollar i tuneringsvinster och det krävs mer än tur för åstadkomma något sådant.

Men han har en hel del konstiga idéer. Tex så verkar han syna höjningar i bb endast baserat på pott odds. Tex " Jag har K2o och får 4:1 på en syn. K2o är inte 4:1 underdog mot villians range så jag måste syna här." Helt fel tänkt såklart, så länge han inte vet att det alltid kommer gå check/check till showdown.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in