2005-10-07, 14:49
Medlem
Jag har en skada i höften som jag brukar äta Tradolan för.
Blir tränings resultaten sämre om jag äter dom? och är det farligt att blanda detta med testo,deca eller EQ?

någon som vet något om det?

För er som inte känner till tradolan finns lite info om det här.

http://www.fass.se/LIF/produktfakta/...7&UserTypeID=2
Citera
2005-10-07, 14:52
Medlem
Kura inte när du inte kan ge 110% dvs när du är skadad!!!

Men om du måste ta smärtstillande under kuren byt till voltaren som är ett bättre alternativ.
//DHT
Citera
2005-10-07, 14:54
Bannlyst
jag vet att kodein har negativa effekter men jag vet inte hur det är med tramadol, jag är inte så insatt. Måste du ha smärtstillande för att köra på så är det bättre om du låter kroppen återhämta sig istället, när du preppar på muskelminnet så kommer du tillbaka till din gamla form snabbt ändå
Citera
2005-10-07, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DHT

Men om du måste ta smärtstillande under kuren byt till voltaren som är ett bättre alternativ.
//DHT

Problemet är det att jag har inte alltid smärta i höften, den kommer och går.
och jag har hafft så i 2 år nu men ändå fått riktigt bra resultat av mina kurer.
Jag kan ge fullt under träningspassen men dom dagarna då smärtan kommer så tränar jag ju inte ens.
Men läkarna vägrar operera mig för dom tycker jag är för ung.
Men smärtstillande tar jag endast dom dagar jag har ont och det är kanske 2 veckor per halvår max.

Men då skiter jag i smärtillande om det kan bryta ner eller vara osmart att blanda med preppen. För jag överlever faktiskt utan dom.
Citera
2005-10-07, 16:11
Medlem
Afonsos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DHT

//DHT

Att ta Voltaren och liknande (NSAIDs) är inte så smart. Dels pga vad du skrivit högst upp i inlägget och dels för att de blockerar prostaglandiner och "nyttig" inflammatorisk respons som är viktig för proteinsyntesen. Du bygger dåligt på dem helt enkelt.
Citera
2005-10-07, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Afonso
Att ta Voltaren och liknande (NSAIDs) är inte så smart. Dels pga vad du skrivit högst upp i inlägget och dels för att de blockerar prostaglandiner och "nyttig" inflammatorisk respons som är viktig för proteinsyntesen. Du bygger dåligt på dem helt enkelt.

Voltaren är ändå det bättre alternativet av dom två.
//DHT
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in