2015-04-19, 07:18
Medlem
CrimsonIdols avatar
Här är en artikel från Expressen:
http://www.expressen.se/noje/peg-20-...-ar-patetiska/
Samma artikel med unvis(för er som vill välja det alternativet ):
http://unvis.it/www.expressen.se/noj...-ar-patetiska/

Här är hennes tweet:
https://twitter.com/PegParnevik/stat...68287815254016

Antar att det är denna tråden på flashback som avses:
(FB) Parneviks döttrar

Har inte hunnit läsa igenom den tråden själv, så diskussionsunderlaget blir tyvärr lite tunt för tillfället.
Citera
2015-04-19, 07:25
Bannlyst
I detta fall så tycker jag hon har helt rätt. Mycket patetisk tråd faktiskt, då har jag följt fb en längre tid.

Mia verkar fatta hur slipstenen skall dras och fixar detta med sin familj, no worries. Tråden ifråga kommer väl expoldera av belackare nu men det blir för döva öron.

Heja Parneviks.
Senast redigerad av dacra 2015-04-19 kl. 07:29.
Citera
2015-04-19, 07:33
Medlem
TheGamers avatar
Haha, så jävla patetiskt - inte nog med det, men också gå ut i media med det. Snacka om att hälla bensin på elden, och dumma som de är kommer de fortsätta lägga ut lättklädda bilder på sig själva på nätet, och inte tänka ett dugg på konsekvenserna.

Bara kolla här;

Citat:
Ursprungligen postat av Stabilblick
Senaste bilden från Philippas Instagram....

https://scontent.cdninstagram.com/hp...68801682_n.jpg

Varför lägger de ut dessa bilder på nätet om de inte vill någon ska se dem eller kommentera!?

Postades; 00.16, flera timmar efter Peg fick reda om Flashback.

Snacka om slödder till max, gråter och klagar för uppmärksamhet, men när det väl kommer till kritan trivs de med det - det är precis vad de vill ha, uppmärksamhet och bekräftelse. Snart kommer det väl en artikel i slaskpressen, "här får ni se personen som näthatar Peg Parnevik på Flashback", där mitt inlägg är medtaget samt en ledsam bild på familjen Parnevik och hur hela deras världsbild rubbats tack vare mina hemska ord.
Citera
2015-04-19, 07:44
Medlem
CrimsonIdols avatar
Hastade igenom tråden ifråga:
Några gillar vad de ser, andra inte.
En del omogna och lite "creepy" kommentarer, den yngsta dottern är nog bara 15. Lite förolämpningar om Kardashian, Paris Hilton och WT.
Ungefär som samhället i stort och skolgårdar i smått(antar jag, lite för gammal för att veta hur det funkar nuförtiden).
Citera
2015-04-19, 07:48
Medlem
codemeds avatar
Oj.
Hon har säkert sett min vidriga kommentar på första sidan.
Jag känner mig som en kändis nu!
Citera
2015-04-19, 08:31
Bannlyst
Det kryllar ju av vidriga män här, det är knappast någon nyhet, och det gör ju att man funderar lite på varför man skriver här...egentligen är detta en väldigt obehaglig plats på nätet, men det finns väl nån ljusglimt här och där.
Citera
2015-04-19, 08:36
Medlem
codemeds avatar
Hur vet hon att vi är vidriga män på 50?
Jag är bara ett par år äldre än Peg och lade en kommentar om att de andra systrarna såg bra ut.

Förstår inte hur det kan vara så jobbigt att läsa. Såvida man inte tar illa upp att de övriga får all uppmärksamhet förstås.
Citera
2015-04-19, 09:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TheGamer
Haha, så jävla patetiskt - inte nog med det, men också gå ut i media med det. Snacka om att hälla bensin på elden, och dumma som de är kommer de fortsätta lägga ut lättklädda bilder på sig själva på nätet, och inte tänka ett dugg på konsekvenserna.

Bara kolla här;

Postades; 00.16, flera timmar efter Peg fick reda om Flashback.

Snacka om slödder till max, gråter och klagar för uppmärksamhet, men när det väl kommer till kritan trivs de med det - det är precis vad de vill ha, uppmärksamhet och bekräftelse. Snart kommer det väl en artikel i slaskpressen, "här får ni se personen som näthatar Peg Parnevik på Flashback", där mitt inlägg är medtaget samt en ledsam bild på familjen Parnevik och hur hela deras världsbild rubbats tack vare mina hemska ord.
du är ju fan helt dum i huvudet.... snacka om slödder till max. Du är...

Hälla bensin på elden. Det är puckade slödder som du som letar "bikini" bilder för att sen kommentera på Flashback... Alltså väldigt marginaliserade unga män..

Nej du kan va lugn deras världsbild i USA kommer inte rubbas tack vare dig. Tyvärr den uppmärksamheten får du inte... På tal om "uppmärksamhet".. Jävla luddig tankegång att Peg, eller vem det nu är. Skall minsann Inte lägga upp en skön bild på sig själv Online. FÖr då jävlar kommer vi på Flashback göra allt i vår makt för att hata och hota.. Skyll er själv ni vill ju bara ha uppmärksamhet!!!

hahaahhh vilket offer du är
Citera
2015-04-19, 09:47
Medlem
CrimsonIdols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av codemed
Oj.
Hon har säkert sett min vidriga kommentar på första sidan.
Jag känner mig som en kändis nu!

Du borde lägga upp bikinibilder på dig själv, så får du ännu mer uppmärksamhet....
Citera
2015-04-19, 10:54
Medlem
Worgxors avatar
Tröstkommentarer från fler slampor på pegs Twitter.

Angående mamman Mia Parneviks kommentar om att säga det öga mot öga, ingen av oss skulle väl fega ur när vi alla kan konstatera att hennes döttrar är uppmärksamhets kåta och lägger ut sin kropp för ALLAS ögon att beskåda.
Hon har nog misslyckats med deras uppfostran om dom inte ens respekterar sig själva.

Vi har rätten att kommentera angående deras kroppar, för det är ju vad dom vill. Vad är annars anledningen till att ta lösklädda bilder och lägga upp dem offentligt, om man inte vill ha respons?

Att dra upp det i media visar på familjens nedgående popularitet i media så att dom blir tvugna att ta varje chans dom får, i det här fallet oss på flashback.

Media nappar ju på detta då deras inställning är att skriva om all möjlig skit dom kan få tag i. Sitter säkert själva på flashback dagarna i ända och väntar på en smaskig nyhet att roffa åt sig.

Kritik och beröm anses ju vara bra enligt skolan? Så vad har vi att be om ursäkt för när det är de samhället lär oss att göra.

Dom är inte tvungna att ta åt sig av det vi skriver eller ens läsa allt det här, men dom borde fan öppna ögonen och se vad dom själva håller på med. Men det går väl tyvärr inte, då vi lever i skilda världar. Dom är ju så mycket bättre än oss andra för dom har farsans flis.
Citera
2015-04-19, 10:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Worgxor
Tröstkommentarer från fler slampor på pegs Twitter.

Angående mamman Mia Parneviks kommentar om att säga det öga mot öga, ingen av oss skulle väl fega ur när vi alla kan konstatera att hennes döttrar är uppmärksamhets kåta och lägger ut sin kropp för ALLAS ögon att beskåda.
Hon har nog misslyckats med deras uppfostran om dom inte ens respekterar sig själva.

Vi har rätten att kommentera angående deras kroppar, för det är ju vad dom vill. Vad är annars anledningen till att ta lösklädda bilder och lägga upp dem offentligt, om man inte vill ha respons?

Att dra upp det i media visar på familjens nedgående popularitet i media så att dom blir tvugna att ta varje chans dom får, i det här fallet oss på flashback.

Media nappar ju på detta då deras inställning är att skriva om all möjlig skit dom kan få tag i. Sitter säkert själva på flashback dagarna i ända och väntar på en smaskig nyhet att roffa åt sig.

Kritik och beröm anses ju vara bra enligt skolan? Så vad har vi att be om ursäkt för när det är de samhället lär oss att göra.

Dom är inte tvungna att ta åt sig av det vi skriver eller ens läsa allt det här, men dom borde fan öppna ögonen och se vad dom själva håller på med. Men det går väl tyvärr inte, då vi lever i skilda världar. Dom är ju så mycket bättre än oss andra för dom har farsans flis.
blir du kränkt av att tjejer inte gillar dina kommentarer? nej det är inte din rätt att kommentera bilder på unga tjejer. Varför tror du att någon vill höra dina åsikter om sin egen kropp. Att förneka deras törst på uppmärksamhet gör ingen, Men att från vilja ha uppmärksamhet till att diskuteras på ett Internet-forum av kränkta (unga män) som tror sig ha en absolut rätt... lol

kan inte vara lätt att vara du...
Citera
2015-04-19, 11:04
Medlem
WhenAllLightDiess avatar
Det är ju många som är "kändisar" som mer än
gärna "hittar" hit - gråter ut hos media - just for the fame.

Med detta tar jag inte idioter i försvar som kläcker ur sig helt meningslösa saker på ett forum som här t.ex. utan vill bara belysa det faktum att många kändisar/eller folk som är med i diverse skit program och säljer ut sina liv, faktiskt dras till att få till uppståendelse när tillfälle ges.

För mig känns det hela som en sellout - och jag får känslan av att dottern nu vill dra till sig lite egna kändispoäng.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in