• 1
  • 2
2015-04-19, 00:04
Medlem
Tjena flashback. En polare torskade häromveckan pga skadegörelse(klotter), snuten tog hans telefon pch det jag undrar är vad de exakt letar efter i den?

Har ett par halvdiskreta sms med den här polaren vilket gäller cb, kommer polisen kolla närmare på detta eller ska jag vara lugn?

Jag har aldrig åkt dit för ngt så är inte känd av polisen.
Citera
2015-04-19, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akgcrew
Tjena flashback. En polare torskade häromveckan pga skadegörelse(klotter), snuten tog hans telefon pch det jag undrar är vad de exakt letar efter i den?

Har ett par halvdiskreta sms med den här polaren vilket gäller cb, kommer polisen kolla närmare på detta eller ska jag vara lugn?

Jag har aldrig åkt dit för ngt så är inte känd av polisen.
mycket möjligt att dom kollar smsen ja tyvärr...
Citera
2015-04-19, 00:14
Medlem
Dom kommer ju garanterat kolla på smsen men ni kan ju självklart neka så länge ni inte skrev Tja kan jag köpa det dära cannabiset du har hemma under soffan? för 500kr? ah du förstår nog min poäng
Citera
2015-04-19, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av acos1337
Dom kommer ju garanterat kolla på smsen men ni kan ju självklart neka så länge ni inte skrev Tja kan jag köpa det dära cannabiset du har hemma under soffan? för 500kr? ah du förstår nog min poäng

På vilket sätt hade det hjälpt att neka? Polisen är inte korkad och intresserar dom sig för TS så är det pinka i koppen som gäller.
Citera
2015-04-19, 00:22
Medlem
b0gfettos avatar
BoB passar nog bättre så vi försöker där.

Graffiti och street art --> Brott och brottsbekämpning
/Moderator
Citera
2015-04-19, 00:24
Medlem
Ja men är du skön eller? Lämna ett piss prov och i sämsta fall åka på ett ringa är ju bättre än att erkänna alla dagar i veckan
Citera
2015-04-19, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nup
På vilket sätt hade det hjälpt att neka? Polisen är inte korkad och intresserar dom sig för TS så är det pinka i koppen som gäller.
Pinka i koppen finns inte på världskartan, nekar isf och tar blod. Och om det inte visar något vad leder det till då? Glömmer man typ bara hela skiten?
Denna person har sms med MÅNGA andra som är känd hos polisen så det känns mer som att dom prioriterar dem och inte mig.
Citera
2015-04-19, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av acos1337
Ja men är du skön eller? Lämna ett piss prov och i sämsta fall åka på ett ringa är ju bättre än att erkänna alla dagar i veckan

Citat:
Ursprungligen postat av Akgcrew
Pinka i koppen finns inte på världskartan, nekar isf och tar blod. Och om det inte visar något vad leder det till då? Glömmer man typ bara hela skiten?
Denna person har sms med MÅNGA andra som är känd hos polisen så det känns mer som att dom prioriterar dem och inte mig.

Min poäng är att dom kommer ta in dig för provtagning om dom vill åt dig. Självklart ska du inte erkänna något, men det räddar dig inte då dom antagligen kommer vilja testa dig oavsett om du nekar eller inte.
Citera
2015-04-19, 08:09
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Rubrik justerad, "Sms" -> "Sms i beslagtagen mobil".
/Moderator
Citera
2015-04-19, 12:20
Medlem
Polkakolas avatar
Det är därför folk ska sluta vara dumjävlar och skicka sms till varandra, när ska folk lära sig att bli undercover
Citera
2015-04-19, 16:16
Medlem
bumbaclot.s avatar
Sluta rök så du klarar ett eventuellt blodprov, pissa aldrig och neka till allt. Klart, då är det lugnt.
Citera
2015-04-19, 21:03
Medlem
GoUoDs avatar
repetitiv Kriminalitet är oftast ett tecken på att mer brottsrubricering än just det äger rum. De kammar väl igenom telefonen och tar hand om de hårstrån som finns tillgängliga. Hälsa honom att han borde gå frekvent till någon sorts nykterhets-organisation samt undvika kriminella en tid framöver (i och med span)
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in