Citat:
Ursprungligen postat av
BAB7
Svaret finns här i min tråd i ämnet:
(FB) Tysk studie: Asylinvandring en ren vinst och flyktingarna är Tysklands framtidshopp
Vi är helt enkelt tvungna till att ha en stor invandring, annars kommer våra länder att bli fattiga U-länder på sikt.
Tyska forskare har kommit fram till att Tyskland måste ta emot mellan 8,5 till 32 miljoner invandrare dom närmsta 20 åren, annars kan man inte upprätthålla den tyska välfärdsstaten.
Detta är vad jag skulle vilja kalla skitsnack. Jag kan garantera att båda Tyskland och Sverige hade mått mycket bättre om vi avvecklat massinvandringen. Vi tjänar inte ett SKIT på dessa så kallade entreprenörer, många av dessa unga manliga 'flyktingar' (för vi behöver ju verkligen FLER män i landet

) som ska rädda våran pension väljer att begå brott, så deras entreprenörskap tjänar ju knappast det svenska folket i slutändan.
Dessa män som bryter sig in hos våra gamla, säljer droger till våra unga, skjuter ihjäl varandra över rätten att sälja drogerna ifråga, är det dessa män som ska vara en ekonomisk tillgång för Europa?
Jag säger tack men nej tack, vi klarade oss utmärkt innan brunskinnen kom hit, vi kommer klara oss när dem är borta. Med andra ord...
Låt mångkulturens samhälle gå under i blod och lidande, för det finns ingen återvändo nu.