Som sagts tidigare så tror jag det äär väldigt effektivt och billigt med en massagestav/wand. De flesta tjejer, enligt min erfarenhet, behöver stark stimulans/vibrering av klittan för att komma på riktigt - särskilt om de är hämmade, nybörjare eller har svårt för att slappna av. Det finns de som får orgasm av själva penetreringen också, men det är inte lika vanligt. Vissa får galna orgasmer av samtidig analstimulans. Alla är olika, men klittan är som sagt ett ganska säkert kort. Du måste inte gå rakt på den alla gånger, börja ovanpå och runtomkring så du inte blir irriterad eller öm.
Man måste inte köpa designade stavar från sexshoppar, numera kan du hitta minst lika bra (om inte bättre) saker på välsorterade elektronikvaruhus - typ mediamarkt/elgiganten/netonnet osv. Teknikmagasinet har en hel del också. Du får ett exempel:
http://www.teknikmagasinet.se/produk...igger-10-speed
Tekniken är samma på de som ser ut sådär, det är bara styrka/design o tillbehör som skiljer. Dessa är oerhört vanliga och inte alls pinsamma att köpa i butik. Annars beställer du via postorder, alla sexshoppar packar diskret. Mitt råd är att hellre köpa många olika billiga saker, än få dyra, för det är som sagt väldigt olika vad som funkar för olika tjejer. Det kan räcka med lite fel form för att det inte ska ge något.
Se till så du är i en privat miljö, stäng av telefon o lås dörrar. Kåta upp dig i duschen med munstycket kanske. Du måste stänga av vardagstankar och slappna av, det är halva jobbet för många. Sist men inte minst: Alla porrsurfar, så gör det du med