• 1
  • 2
2015-04-18, 13:32
Medlem
LilithSkovdes avatar
Det finns många sätt att tillfredsställa sig själv på. Jag börjar oftast med klittan och går använder sen fingrar eller någon dildo i mig. Brukar även stimulera röven samtidigt, antingen med fingrar dildo eller plugg.

Ett tips är ju alltså: fingrar på klittan, dildo/fingrar i fittan och plugg i röven. Det blir inte bättre än så.
Citera
2015-04-23, 17:56
Medlem
MissionImpossibles avatar
Det är ju lika olika hur en tjej onanerar som det finns kvinnor..

Men du får testa dig fram, stimulera klitoris, testa med att föra in ett finger eller två..
Köp en dildo och en vibrator, eller en rabbit, bästa jag har
Citera
2015-04-24, 21:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nosaint
köp glidmedel och en rabbitstav.

Nästan rätt, en wand och så är orgasmen i stort sett garanterad. Jag kör det både när jag är själv och när jag har sex med killen. Har du ingen så köp en och prova, bästa 500kr du någonsin spenderat..

http://box2you.se/index.php?route=pr...ry&path=84_132
Citera
2015-04-24, 23:50
Bannlyst
Slå på porr, låt händerna jobba, inte hjärnan, kolla filmen bara. /flickvännen Hon hade samma problem.
Citera
2015-04-25, 00:21
Medlem
Som sagts tidigare så tror jag det äär väldigt effektivt och billigt med en massagestav/wand. De flesta tjejer, enligt min erfarenhet, behöver stark stimulans/vibrering av klittan för att komma på riktigt - särskilt om de är hämmade, nybörjare eller har svårt för att slappna av. Det finns de som får orgasm av själva penetreringen också, men det är inte lika vanligt. Vissa får galna orgasmer av samtidig analstimulans. Alla är olika, men klittan är som sagt ett ganska säkert kort. Du måste inte gå rakt på den alla gånger, börja ovanpå och runtomkring så du inte blir irriterad eller öm.

Man måste inte köpa designade stavar från sexshoppar, numera kan du hitta minst lika bra (om inte bättre) saker på välsorterade elektronikvaruhus - typ mediamarkt/elgiganten/netonnet osv. Teknikmagasinet har en hel del också. Du får ett exempel:

http://www.teknikmagasinet.se/produk...igger-10-speed

Tekniken är samma på de som ser ut sådär, det är bara styrka/design o tillbehör som skiljer. Dessa är oerhört vanliga och inte alls pinsamma att köpa i butik. Annars beställer du via postorder, alla sexshoppar packar diskret. Mitt råd är att hellre köpa många olika billiga saker, än få dyra, för det är som sagt väldigt olika vad som funkar för olika tjejer. Det kan räcka med lite fel form för att det inte ska ge något.

Se till så du är i en privat miljö, stäng av telefon o lås dörrar. Kåta upp dig i duschen med munstycket kanske. Du måste stänga av vardagstankar och slappna av, det är halva jobbet för många. Sist men inte minst: Alla porrsurfar, så gör det du med
Citera
2015-05-02, 23:35
Medlem
Man använder fingrarna. Det är jätteskönt att vara sådär lite pirrig och smeka runt runt klitoris o känna en härlig känsla sprida sig i hela kroppen. Skönt att smeka runt och efter ett tag smeka rakt över och liksom pilla på klitoris samtidigt som den där härliga varma känslan bara ökar. Sen när man är riktigt våt o svullen så blir det ännu skönare med ett och två fingrar inne i slidan så man liksom känner mer. Då är det jätteskönt att smeka mer och mer över klitoris och mindre runt om. Jag brukar smeka mig så tills jag kommer Man kan göra samma sak med duschen och duschar med mjuk stråle runt runt också tills man känner mer o mer och då är det jätteskönt att hålla duschen runt medan man smeker över klitoris med fingret Superskönt att komma
Citera
2023-11-23, 07:01
Medlem
gnugga den yttre delen av slidan med fingrarna (gå inte in) och tänk på någon attraktiv till dig. använd inte sexleksak eller under sex. om du behöver göra "roleplay" så finns ingen riktig attraktion från båda sidor.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in