2015-04-18, 21:50
Medlem
Grus-Kalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hakansukkur
Inget speciellt med James idag, han är alltid så bra

Du har nog rätt, har väl fel glasögon på mig idag igen...men jag såg honom i alla fall...
2015-04-18, 21:55
Medlem
nitinitis avatar
Penaldo missar straff? Det händer inte så ofta.
2015-04-18, 22:05
Medlem
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nitiniti

Till skillnad från missi då? Två assist och ett mål måste svida i dina ögon? Gött
2015-04-18, 22:08
Medlem
hakansukkurs avatar
Citat:
Tror faktiskt att Kameni hade ett litet psykologiskt övertag som gjorde att han kände sig tvingad att gå på extrem. Riktigt bra slagen straff trotsallt.

Såg inte ut som att Chicha ville fira med CR eller var det kanske bara att han kände lättnad för assisten?
Senast redigerad av hakansukkur 2015-04-18 kl. 22:11.
2015-04-18, 23:09
Medlem
nitinitis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Till skillnad från missi då? Två assist och ett mål måste svida i dina ögon? Gött

Lugna ner dig nu ditt fanboy. Det enda jag påpekade var att det inte händer så ofta att Penaldo missar sina straffar.
2015-04-19, 10:58
Medlem
Zog Ruless avatar
Citat:
Tror faktiskt att Kameni hade ett litet psykologiskt övertag som gjorde att han kände sig tvingad att gå på extrem. Riktigt bra slagen straff trotsallt.

Såg inte ut som att Chicha ville fira med CR eller var det kanske bara att han kände lättnad för assisten?

"Riktigt bra slagen trots allt."

Herregud.

Riktigt rutten match av Barcelona men tre pinnar är alltid tre pinnar.
2015-04-19, 11:57
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zog Rules

Herregud.

Sett till förutsättningarna var det ändå ett styrkebesked, tror inte man hade hunnit denna match förra säsongen med Tata och kanske inte med Tito heller. Så tungt matchande mot svåra lag senaste tiden kommer sätta sina spår. Handlar mer om kämpainsatsen och det mentala.
2015-04-19, 14:08
Medlem
hakansukkurs avatar
Citat:

Herregud.

Det är nog ingen som är förvånad att du inte kan se skillnad på en dåligt och bra slagen straff. Stenhårt vid stolproten med otur med marginalerna betyder inte att den är dåligt slagen. 'Herreguuuud' hahaha
2015-04-19, 15:29
Medlem
Zog Ruless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Sett till förutsättningarna var det ändå ett styrkebesked, tror inte man hade hunnit denna match förra säsongen med Tata och kanske inte med Tito heller. Så tungt matchande mot svåra lag senaste tiden kommer sätta sina spår. Handlar mer om kämpainsatsen och det mentala.

Jag håller med, det är styrka att vinna när man spelar ruttet. Självklart handlar det om lite tur också men bra lag har tur.

Citat:
Det är nog ingen som är förvånad att du inte kan se skillnad på en dåligt och bra slagen straff. Stenhårt vid stolproten med otur med marginalerna betyder inte att den är dåligt slagen. 'Herreguuuud' hahaha

Bara ett äkta fanboy kan få den där till riktigt bra, grattis.
2015-04-19, 17:29
Medlem
hakansukkurs avatar
Citat:
Jag håller med, det är styrka att vinna när man spelar ruttet. Självklart handlar det om lite tur också men bra lag har tur.

Bara ett äkta fanboy kan få den där till riktigt bra, grattis.
Du argumenterar som vanligt på en 12 åringsnivå. Men för dig kanske det inte var någon skillnad på CRs straff och Valencias, ok.
Fantastiskt att Barca är ett så bra ruttet lag som vinner på tur? Humor.
2015-04-19, 18:37
Medlem
Halloween2s avatar
Citat:
Lugna ner dig nu ditt fanboy. Det enda jag påpekade var att det inte händer så ofta att Penaldo missar sina straffar.

Och jag ska inte kunna påpeka då menar du? Båda talar tydligen sanningen av oss då? Missi
2015-04-19, 19:18
Medlem
Zog Ruless avatar
Citat:
Du argumenterar som vanligt på en 12 åringsnivå. Men för dig kanske det inte var någon skillnad på CRs straff och Valencias, ok.
Fantastiskt att Barca är ett så bra ruttet lag som vinner på tur? Humor.

Wow, otroligt skön comeback från din sida. Imponerande.

Som sagt, att påstå att det var en riktigt bra straff är bara tragiskt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in