2015-04-17, 16:18
Medlem
Ja ibland fastna på detta viset på min fina man. Bara för att han är så förbannat fin, vacker,fantastisk och jag är så satans lycklig. Den känslan i magen när man ser sin älskade. Svårslaget!
Citera
2015-04-17, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av weirdbuff
Hejsan! Har en lite konstig fråga ang. min pojkvän kanske men har funderat på det en del och vill inte fråga honom då jag inte kommer på nåt bra sätt att fråga på utan att det låter som att jag tycker det är jobbigt eller tycker han är konstig. Är också lite rädd att inte få ett helt ärligt svar!

Hur som helst så har jag funderat ett tag över min pojkvän sen 6 månader som liksom tittar på mig intensivt ganska ofta. Typ om vi sitter och tittar på tv kan jag se i ögonvrån att han tittar på mig helt uttryckslöst/med ett neutralt ansikte och när jag ser på honom så ler han bara. Och hela den här tiden vi har träffats så har han alltid de här stunderna då han bara sitter/ligger och tittar på mig. I början tyckte jag det kändes som att jag såg konstig ut och tyckte det var obekvämt, 'Kan han inte titta nån annanstans, this is weird!?' liksom. Frågade då om det var nånting han ville men han säger bara "Nää inget särskilt "... Även efter vi haft sex så ligger han och bara tittar mig i ögonen superlänge utan att säga nånting och ler ibland och pussar på mig. Nu har jag vant mig och bryr mig egentligen inte så jättehårt men funderar på varför han gör så här? Vet inte om det spelar roll men han har alltid varit duktig på att hålla ögonkontakt när vi pratar, han har nog aldrig vikt undan med blicken och även när jag bara sitter och pratar och pratar så tittar han liksom rakt in i ögonen. Jag som haft problem med ögonkontakt innan tyckte det var superjobbigt i början men nu tycker jag om ögonkontakten

Inser att det kanske låter antingen supergulligt eller jättecreepy! Jag vet inte riktigt vad jag ska tänka, för känns som att han måste ju tänka nåt när han apglor!? Det händer ju flera gånger om dagen när vi träffas. Men när jag frågat vad det är så säger han ju ingenting. Känns som att det inte är helt sant och därför ber jag om second opinions här. Hoppas ni har någon aning, skulle va kul att få höra några teorier

P.S Jag har inga tvivel om att han tycker om mig och så men just den här stirrleken han har för sig har jag bara funderat på så länge. Inte så att vi inte träffas ofta heller och att han måste "passa på att titta på en"....
Folk kollar på för mycket film, det är naturligt, alla är olika, och han verkar bara tycka om dig väldigt mycket, kanske är stans gladaste kille att han får vara med dig?
Citera
2015-04-17, 16:59
Medlem
TheAlmightyFarfars avatar
Han beundrar dig , inget att klaga på !

Max 2 år håller en förälskelse sen tar det slut/otrogenhet eller så får du leva utan uppmärksamheten som du nu klagar på.
Citera
2015-04-17, 18:47
Medlem
dunias avatar
Alltså oh dear God på folket som skriver att han är psykiskt störd, sociopat och vad mer. Det är inget som helst fel på grabben. Jag är också sådan och för att svara i hans ställe, grabben kan inte fatta att han har dig i sitt liv och vill ta in varenda ögonblick av det.
Citera
2015-04-17, 21:55
Medlem
Hegernatarens avatar
För att han inte är bög.
Citera
2015-08-04, 00:03
Medlem
Brukar själv kolla ganska intensivt på min tjej från och till, tänker då att jag är glad att jag har en så vacker flickvän. Sen kan det ochså vara för man söker uppmärksamhet för att kramas och pussa. Har nog svaret på denna
Citera
2015-08-04, 00:16
Medlem
Wzzys avatar
Han gör det för han älskar dig
Citera
2015-08-04, 07:18
Avslutad
Gjorde precis samma när jag var kär, oroa dig inte. Det blir en speciell känsla när man älskar nån väldigt mycket, man kan inte sluta titta.
Citera
2015-08-04, 08:47
Medlem
jonesy.s avatar
Det finns två alternativ.

Han tittar på dig för han tycker du är fin helt enkelt.

Han tittar och samtidigt funderar vad fan han har blivit ihop med.
Citera
2015-08-04, 08:54
Medlem
Obehaglig jävel. Varningsklockorna börjar ju ringa, var på din vakt säger jag bara och ha alltid en kompis i närheten.
Citera
2015-08-04, 09:11
Medlem
han kanske vill ha en kram men vågar inte fråga
Citera
2015-08-04, 10:49
Medlem
confused...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hegernataren
För att han inte är bög.

This, tråden kan nu låsas.

Du gör honom kåt och han fantiserar om nästa gång och ska slå sina kuk i ditt ansikte och spruta ner din kropp. End of story.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in