2015-04-17, 13:41
Medlem
CHI9s avatar
Jag kollar på min tjej sådär ibland! Ibland för att jag vill ha hennes uppmärksamhet så vi kan pussas. Men oftast bara för att hon är så jävla vacker.
Antagligen är han extremt kär i dig och kollar på dig för att du är så vacker. Speciellt eftersom du skrev att han gör det efter sex. Generellt så ser ju folk väldigt vackra ut efter sex eftersom kroppen är full av endorfiner.
Du kan ju prova att köra in hela armen i röven på honom. Så kanske han slutar kolla.
Citera
2015-04-17, 13:42
Medlem
weirdbuffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neteX
Att fråga oss varför din kille tittar på dig hela tiden låter ju väldigt konstigt?

Antingen tycker han att du är extremt vacker eller att hon har svårt att sluta titta på dig för att du är så vacker. Eller så har han nån fix ide för att jävlas med dig lite och se hur du reagerar.

Eller så får du faktiskt fråga honom som är DIN pojkvän och inte oss på ett forum som inte har en aning om vem du eller din pojkvän är? Vilket är det mest logiska att göra?

Som jag skrev i tidigare inlägg så HAR jag frågat honom Han svarar bara att det inte är nåt. Tror inte på att det inte kan vara nånting då det händer så ofta och vill veta vad han egentligen tänker. Jag vet inte om det verkligen är möjligt att inte tänka "nånting". Om jag tittar på min pojkvän så tänker jag alltid massa saker och därför blir jag misstänksam att han inte berättar sanningen!
Vill inte pusha honom och tjata efter mer när han svarar för då blir han sur över att jag pushar, han behöver tid för att öppna upp sig så brukar vänta tills det kommer naturligt eller när han fått smälta saker ett tag.
Citera
2015-04-17, 13:43
Bannlyst
Stirra tillbaks nästa gång såhär https://www.google.se/search?q=cockeyed&client=ms-android-h3g-se&biw=360&bih=640&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=r_ AwVfTAIYLOygPBjYGgBw&ved=0CAYQ_AUoAQ&dpr=3#tbm=isc h&q=cockeye&imgrc=WcTod9Fbx62mRM%253A%3Bo2Ru-8KFn4-RlM%3Bhttp%253A%252F%252Frs169.pbsrc.com%252Falbum s%252Fu236% 252FMEESHYMISSY%252FRandom%252520Pics%252520april% 2525202007%252FApril2007071.jpg~c200%3Bhttp%253A%2 52F%252Fphotobucket.com%252Fimages%252Fcockeye%3B2 00%3B200
Och säg, nu kör vi arga leken!
Citera
2015-04-17, 13:45
Medlem
weirdbuffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CHI9
Jag kollar på min tjej sådär ibland! Ibland för att jag vill ha hennes uppmärksamhet så vi kan pussas. Men oftast bara för att hon är så jävla vacker.
Antagligen är han extremt kär i dig och kollar på dig för att du är så vacker. Speciellt eftersom du skrev att han gör det efter sex. Generellt så ser ju folk väldigt vackra ut efter sex eftersom kroppen är full av endorfiner.
Du kan ju prova att köra in hela armen i röven på honom. Så kanske han slutar kolla.

Tack för ditt svar! Precis såna teorier/svar jag var ute efter! Kul att höra att han inte är ensam om det, då får jag bara acceptera att han är sån och vara glad

Haha skippar dock ditt sista tips, men tack ändå
Citera
2015-04-17, 13:46
Bannlyst
Han är stolt att han fått en så fin flickvän och det är vad han tänker på när han kollar på dig. "shit vad fin hon är". Pussa han på nosen.
Citera
2015-04-17, 13:55
Medlem
lol!

Jag har rätt svårt att titta på tjejer, i alla fall i deras ögon! Jag börjar titta överallt när tjejer ser mig rakt i ögonen. Framförallt neråt.

Men ja, han är nog bara glad över att han sådan fin tjej som flickvän! Han är förmodligen väldigt stolt och kär, givetvis!
Citera
2015-04-17, 14:00
Medlem
mungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weirdbuff
Jag vet inte om det verkligen är möjligt att inte tänka "nånting".
Han är man - klart det är! Jag kan sitta och stirra rakt fram och tänka på absolut INGENTING överhuvudtaget. Det verkar inte som om kvinnor klarar av det?
Citera
2015-04-17, 14:09
Medlem
Kan ju komma med ett liknande svar.

Jag brukar ha precis samma beteende mot min flickvän, och det är ofta, ibland flera gånger dagligen. Jag bara tittar på hennes ansikte, dess vackra form och utstyckning, och njuter av vilken fantastisk och intelligent människa jag har framför mig. Jag tittar inte av någon speciell anledning, bara för att jag uppskattar att jag har henne där, nära mig, varje dag.

Ibland får jag kommentarer som "vad tittar du på egentligen?", och då svarar jag precis som din kille, "ingenting speciellt", eller "dig" (vilket ofta berättigar en kyss om stämningen är sådan). Detta gör jag absolut inte för att verka mystisk eller speciell, eller som att jag avgudar henne (vilket jag i princip gör), utan för att jag tycker om att se henne.

Någon gång, speciellt om detta utspelar sig på offentlig plats, kan jag få en kommentar i stil med "nu tittar du sådär igen, sluta", eller rent av "kan du sluta titta på mig eller" (närapå ilsket). Då vaknar jag till, blir lite moloken men tänker att det är väl inte mer med det. Vem gillar att bli stirrad på dagarna i ända, tjejer får nog nog av detta ändå.

Ett glatt litet inlägg härifrån, du har nog ingenting att oroa dig över vännen.
Citera
2015-04-17, 14:24
Bannlyst
Citat:
Hejsan! Har en lite konstig fråga ang. min pojkvän kanske men har funderat på det en del och vill inte fråga honom då jag inte kommer på nåt bra sätt att fråga på utan att det låter som att jag tycker det är jobbigt eller tycker han är konstig. Är också lite rädd att inte få ett helt ärligt svar!

Hur som helst så har jag funderat ett tag över min pojkvän sen 6 månader som liksom tittar på mig intensivt ganska ofta. Typ om vi sitter och tittar på tv kan jag se i ögonvrån att han tittar på mig helt uttryckslöst/med ett neutralt ansikte och när jag ser på honom så ler han bara. Och hela den här tiden vi har träffats så har han alltid de här stunderna då han bara sitter/ligger och tittar på mig. I början tyckte jag det kändes som att jag såg konstig ut och tyckte det var obekvämt, 'Kan han inte titta nån annanstans, this is weird!?' liksom. Frågade då om det var nånting han ville men han säger bara "Nää inget särskilt "... Även efter vi haft sex så ligger han och bara tittar mig i ögonen superlänge utan att säga nånting och ler ibland och pussar på mig. Nu har jag vant mig och bryr mig egentligen inte så jättehårt men funderar på varför han gör så här? Vet inte om det spelar roll men han har alltid varit duktig på att hålla ögonkontakt när vi pratar, han har nog aldrig vikt undan med blicken och även när jag bara sitter och pratar och pratar så tittar han liksom rakt in i ögonen. Jag som haft problem med ögonkontakt innan tyckte det var superjobbigt i början men nu tycker jag om ögonkontakten

Inser att det kanske låter antingen supergulligt eller jättecreepy! Jag vet inte riktigt vad jag ska tänka, för känns som att han måste ju tänka nåt när han apglor!? Det händer ju flera gånger om dagen när vi träffas. Men när jag frågat vad det är så säger han ju ingenting. Känns som att det inte är helt sant och därför ber jag om second opinions här. Hoppas ni har någon aning, skulle va kul att få höra några teorier

P.S Jag har inga tvivel om att han tycker om mig och så men just den här stirrleken han har för sig har jag bara funderat på så länge. Inte så att vi inte träffas ofta heller och att han måste "passa på att titta på en"....

Om ni alltid sitter på samma platser i soffan, så kanske han spanar in något märke i ditt ansikte? Han kanske finner det märket synnerligen ugly och planerar att bränna bort det när du sover - eller suckar i sitt inre över ditt sätt, och smider samtidigt planer kring hur att dumpa dig så lindrigt som möjligt. Så nog tänker han på - någonting - frågan är bara vad....

Edit: eller så kanske han tänker: "fan, jag är ju en 8:a o hon en 5:a, hur kunde jag nöja mig med detta?" (eller tvärtom)

Så: har du kanske även lagt märke till att han efter en stund skakar på huvudet?

Eller: "fan, i den där näsborren rinner det alltid snor, och så drar hon alltid in snoret istället för att snyta sig....och så rinner det tjocka snoret ut igen.....hänger o dinglar sådär äckligt....och så drar hon in det igen....jag står fan inte ut!"
Senast redigerad av gudrunslidhitler 2015-04-17 kl. 14:34.
Citera
2015-04-17, 15:10
Medlem
Citat:
Som jag skrev i tidigare inlägg så HAR jag frågat honom Han svarar bara att det inte är nåt. Tror inte på att det inte kan vara nånting då det händer så ofta och vill veta vad han egentligen tänker. Jag vet inte om det verkligen är möjligt att inte tänka "nånting". Om jag tittar på min pojkvän så tänker jag alltid massa saker och därför blir jag misstänksam att han inte berättar sanningen!
Vill inte pusha honom och tjata efter mer när han svarar för då blir han sur över att jag pushar, han behöver tid för att öppna upp sig så brukar vänta tills det kommer naturligt eller när han fått smälta saker ett tag.

Du får försöka ta reda på det ändå, försök luska lite då? För han verkar ju "dölja" nått eftersom att hani nte säger. Behöver ju inte vara något dåligt utan att han bara är extremt attraherad utav dig? och vill inte säga det i ord? Kanske är lite pryd?
Citera
2015-04-17, 15:16
Medlem
Yeyeoke66s avatar
Antingen så beundrar han din skönhet eller så undrar han hur ditt huvud skulle se ut om det inte satt ihop med din kropp.
Citera
2015-04-17, 16:06
Medlem
Gubbskems avatar
Han kanske är en glittrande 100-årig vampyr som bara är lite superromantiskt överbeskyddande. För unga tjejer diggar sådant. Eller så har han bara sett Twillight och noterat hondjurs kåthet på sådana varelser och testar skiten i verkligheten.
Senast redigerad av Gubbskem 2015-04-17 kl. 16:13.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in